Het was hier de eerste zonnige dag in weken. Kwam goed uit met dat het een woensdag is, dus eens met de kleine de natuur in.Vandaag is het nochtans weer verrassend zonnig hier.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was hier de eerste zonnige dag in weken. Kwam goed uit met dat het een woensdag is, dus eens met de kleine de natuur in.Vandaag is het nochtans weer verrassend zonnig hier.
Zo benieuwd welke afstraffing ons staat te wachten...Spannende kaarten voor volgende week ...
Hoe durfden we, de arrogantie! Gelukkig krijgen we deze zware afstraffing om ons terug op onze plaats te zetten.En nog maar drie weken geleden dachten we dat de eindeloze somberheid doorbroken was, de zon scheen volop en alles was peis en vree.
In "Zuid" - Zuid-Spanje (Canarische eilanden) is het momenteel anders heerlijk vertoeven.De tickets naar Zuid-Spanje zijn alvast geboekt. Al is het daar momenteel ook geen pretje.
Its getting boring, als een oude zwam mop die maar niet weg gaatHoe durfden we, de arrogantie! Gelukkig krijgen we deze zware afstraffing om ons terug op onze plaats te zetten.
De tickets naar Zuid-Spanje zijn alvast geboekt. Al is het daar momenteel ook geen pretje.

Ik moet nog altijd een afspraak maken voor mijn winterbanden, dedju.
Als man doe ik dat zelf.![]()
Je had beter dat gezet ipv een zwembad.Mijn rubberbomen in de tuin geven nog niet voldoende daarvoor. Aka: ik heb er nog geen.
Klopt, schoonouders zitten daar ook, minstens tot half april alvast.In "Zuid" - Zuid-Spanje (Canarische eilanden) is het momenteel anders heerlijk vertoeven.

100% akkoord. In het westen gaan jullie het nog het zwaarst te verduren krijgen met de neerslag (zoals steeds in het najaar).Zwaartepunt van de neerslag zou op maandag en dinsdag vallen, maar die kou zie ik geen lang leven beschoren.
.