Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De inhaalbeweging kan beginnen vanaf morgen.KMI teller begint toch weer goed vooruit te gaan.
Gisteren bijna evenveel neerslag gevallen als tijdens de ganse eerste helft van de maand. En er komt nog veel meer af.
hier (regio Hasselt-Genk) is het sinds 8-9u deze morgen al uren aan het regenen. Staan al plassen in de tuin
Ukkel vlot over de 30mm vandaag, zo gaan we wel snel ons tekort ingehaald hebben ...
Akkoord natuurlijk. Maar dankzij vandaag zijn de kansen daarop alweer geslonken. We gaan stilaan weer een reality check mogen doen inzake de winter. Niets beter om een winter te verpesten dan neerslag in november/december (equivalent van neerslag in mei/juni voor de zomer).Geef mij maar koud en zonnig tijdens de donkere maanden.

Amai, 't was plezant vandaag met de fiets door Brussel![]()
Het water stond 10 cm hoog op veel plekken, dan helpen die ook niet meer haha. Ook een hele dag met zompige schoenen rondgelopen.Ik moet dringend een fietsregenbroek kopen met zo schoenbeschermers.
Mijn schoenen zijn nog altijd niet droog van deze ochtend, wtf was dat voor een zondvloed.
Dat is wanneer de wind draait naar onze dominante windrichting, ZW. Kan je nagaan hoe warm die zee nog is, en dat op een maand van het lengen van de dagen. Maw, als dat de wind is die onze winter domineert, wordt het niks (maar dat wisten we wel al, een winter kan hier alleen nog met O-wind).Zondag max 18, min 10