Hier in het centrum nog geen bui gezien en de voorspelling voor de namiddag was dacht ik toch opklaringen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog steeds geen buien te zien…Dit was de krant van vrijdag:
![]()
En dit die van donderdag:
![]()
Ik denk dat ik al kan voorspellen wat er maandag in de krant zal staan.
Dinsdag, woensdag, donderdag: Koud en bewolkt en buien
Vrijdag, zaterdag, zondag: Zonnig en koud

SjansaarHier in het oosten van Vlaams-Brabant is het al een half uur aan het sneeuwen!
Dat is soms moeilijk op voorhand te voorspellen als de weermodellen het niet eens zijn, zelfs de volgende 24u zit daar nog veel spreiding in of er al dan niet opklaringen zijn en zal ook van de regio afhangen. Dinsdag/woensdag wel de hele dag zon.Dit was de krant van vrijdag:
![]()
![]()
Het is al gedaan en meer dan een dun laagje sneeuw op het plat dak was het nietSjansaar

Je beseft toch dat die zeer lage temperaturen net voorspeld worden omdat het helder is Als het bewolkt is, gaat het gewoon een pak minder hard vriezen.Dit was de krant van vrijdag:
![]()
![]()
Goed, want het had hier gisteren amper geregend en mijn regenwaterputten waren bijna leegSjansaar

Ik heb veel liever dit soort kou dan de natte kou van de voorbije maanden.Dit is genieten, die vrieskou. Véél liever dit dan die combinatie van regen en koude wind.