Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voorlopig geen verandering met KMI, GFS?GFS denkt er anders over, we'll see

Inderdaad. Het ging zogezegd nog de hele dag zonnig zijn, maar in werkelijkheid was het enkel 's ochtends en misschien tot 13 uur of zo. Had ik speciaal ingepland om weg te gaan deze middag, moest ik al niet meer profiteren van de zon. :')Gedaan met zon aan de kust, daar zijn de wolken weer...
Heeft toch 2,5 dagen geduurd...![]()
Spannend wat dat laagje gaat doen volgende week inderdaad, kan een bak sneeuw opleveren, maar het is echt kilometerwerk. GFS run van vanavond geeft 10 graden en regen, bij icon is het wel prijs voor Vlaanderen. Veel te ver vooruit natuurlijk om serieus te nemen, we zitten net op de grens van warm/koud dus het zal nog wel een paar dagen spannend blijven.De ene run is het jackpot voor Vlaanderen en de andere run is het jackpot voor het noorden van Nederland en zitten we hier weer depressief te zijn in de regen bij +10°C terwijl er daar een dik pak sneeuw valt. Aangezien de zachte oplossingen meestal winnen ga ik er al vanuit dat het niets gaat worden, op die manier ben ik ook niet teleurgesteld.
Misschien wel een winterse verrassing volgende week, maar de kans is groter dat de WC-beerput weer opengetrokken wordt. (WC = westcirculatie in het jargon)
Spannend wat dat laagje gaat doen volgende week inderdaad, kan een bak sneeuw opleveren, maar het is echt kilometerwerk. GFS run van vanavond geeft 10 graden en regen, bij icon is het wel prijs voor Vlaanderen. Veel te ver vooruit natuurlijk om serieus te nemen, we zitten net op de grens van warm/koud dus het zal nog wel een paar dagen spannend blijven.
![]()
Zoals gewoonlijk wordt het niets. Jammer.Amerikaans weermodel gaf ganse tijd 5-10 graden op woensdag maar geeft sinds meest recente run nu ook sneeuw bij temperaturen rond 1 a 2 graden. Kan dus ook doodgewone regen zijn maar kan ook 10cm+ sneeuw worden. spannend!
Er is nog altijd geen eensgezindheid onder de weermodellen dus het blijft gewoon afwachten. Morgen en maandag is er ook al kans op wat lokale (smeltende) sneeuwbuien.Zoals gewoonlijk wordt het niets. Jammer.
GFS komt nu plots met veel sneeuwval, dan toch nog spannendEr is nog altijd geen eensgezindheid onder de weermodellen dus het blijft gewoon afwachten. Morgen en maandag is er ook al kans op wat lokale (smeltende) sneeuwbuien.