Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rond nieuwjaar precies wat kouder ook en minder nat. Zal eens gaan tijd worden.
Het is uitgesteld, het zou rond het weekend toch (tijdelijk) kouder en droger worden.Nope.

De laatste maand dat er minder regen gevallen is dan gemiddeld was in juni, dus dat zegt toch wel wat ja.Heb het zo stilaan wel gehad met al die regen. Ik kan mij echt niet herinneren dat er zoveel regen, bijna elke dag opnieuw, blijft vallen de laatste paar maand? Of heb ik dat zo verkeerd op?
En dan? Als dat nu effectief de vaststelling is dat er tekorten zijn bij de grondwaterstanden. Waarom moet dat dan weer 'gezaag' genoemd worden?Ik geef het u op een blaadje, laat ons een paar 'drogere' maanden krijgen en binnen de kortste keren start weer het gezaag over de grondwaterstanden.
toch een grote misvatting dat de calima niet tot in Tenerife geraakt hoor. Als er een harde calima toeslaat is dat voor de gehele canarische eilanden en niet enkel voor de meest oostelijke eilanden. Het is nu niet dat er daar een muur staat die die warmte en stofdeeltjes tegenhouden he.Dat klopt en dan is het vooral Lanzarote en Fuerteventura die het voelen, heel af en toe gaat het eens tot in Gran Canaria maar tot in Tenerife geraakt die warme wind bijna nooit.