Hedendaagse designtrends: the good, the bad & the ugly

  • Onderwerp starter Deleted member 95
  • Startdatum
Ik word vooral moe hoe HLN bijvoorbeeld, de hele vakantie lang zit te publiceren hoe de voetballers op vakantie gaan. Laat die mannen toch eens genieten van hun vakantie voor ze weer een heel jaar in de spotlights moeten staan.
Mja, dit is natuurlijk wel een artikel waar hij zelf duidelijk aan mee heeft gewerkt. En HLN haalt natuurlijk ook al die vakantiefoto's doorgaans van de sociale media van de voetballers zelf, dus die zorgen er zelf voor dat iedereen kan zien waar en met wie ze er zitten.
 
Ik word vooral moe hoe HLN bijvoorbeeld, de hele vakantie lang zit te publiceren hoe de voetballers op vakantie gaan. Laat die mannen toch eens genieten van hun vakantie voor ze weer een heel jaar in de spotlights moeten staan.
Ik denk niet dat ze daar veel problemen mee hebben dat is namelijk waarom ze die villa kunnen zetten
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Dat vind ik een foute redenering.

"Die warmte/koelte komt er ooit wel door" kun je zeggen van systemen met een grote thermische inertie en kleine thermische weerstand, typisch bijvoorbeeld de 8 cm chape op uw vloerverwarming. Maar hout heeft een grote thermische weerstand. Dus dan moet je echt wel zorgen dat uw vloerplaat x keer beter geïsoleerd is opdat de warmte nog altijd de juiste richting zou uitgaan en niet gewoon wegdissipeert in de grond.
Ik zeg niet dat je daarom parket op voorhand moet uitsluiten maar hou daar rekening mee.

Zelf heb ik daarom op de meeste plaatsen voor keramische tegels gekozen. Enkel in mijn bureau heb ik echte parket (2 cm) en mede daarom overgeschakeld op wandverwarming.
Oud topic weer nr boven. Ik denk dat wij in een gelijke situatie zitten zoals je hier beschrijft @mac-bc . Woning 20 jaar oud met vloerverwarming. Tegels liggen in stabiel met mortel. Redelijk laag dus. Wij dachten eerst aan klikpvc. Mr schrik dat vvw serieus zou inboeten qua rendement. Nu overwegen we keramisch parket of echt parket. Mr dat echte deed jij niet dan?
 
Terug
Bovenaan