Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Is de keuze eigenlijk door jullie beiden genomen of heeft een van de twee op een gegeven moment gezegd “het gaat niet meer”?
Nog steeds samen! Maar er komt eerlijk gezegd wel wat sleet op...
van haar kant zijn er toch heel wat twijfels nu met de corona, blijkbaar.
Zij vindt ons plots niet meer compatibel. En ze denkt er veel over na en weet niet of ze dit nog wil.
Al veel over gepraat (wij onderling, zij met vriendin) en de conclusie is steeds dat ik wel goed bezig ben en dus weinig aan mezelf kan/moet veranderen.

Dit dus eigenlijk uitvergroot.
We hebben elkaar ruimte en tijd gegeven. Ik heb toch wat aan mezelf proberen aan te passen. Maar het mocht niet baten.
Zij heeft de beslissing genomen dat het voor haar niet meer gaat. Tja, dan houdt het natuurlijk op he.

Amai, was jij niet best in zak en as laatst dat het zo moeilijk was? Toch goedgekomen dan :)
Oei zak en as? Neen, gewoon dating single in coronatijden. En 30+, wat voor mij betekent dat je al moeilijker verliefd wordt en toch moet rekening houden met andermans rugzakjes. Maar uit onverwachte hoek is de vonk toch overgeslagen.

Dit dus eigenlijk uitvergroot.
We hebben elkaar ruimte en tijd gegeven. Ik heb toch wat aan mezelf proberen aan te passen. Maar het mocht niet baten.
Zij heeft de beslissing genomen dat het voor haar niet meer gaat. Tja, dan houdt het natuurlijk op he.
Het is altijd fameus klote als je zelf eigenlijk niet echt iets aan de situatie kan veranderen. Lijkt me momenteel ook geen geweldige situatie dat je wel nog steeds samen woont en slaapt. Ik zou het niet kunnen eerlijk gezegd.

Het is altijd fameus klote als je zelf eigenlijk niet echt iets aan de situatie kan veranderen. Lijkt me momenteel ook geen geweldige situatie dat je wel nog steeds samen woont en slaapt. Ik zou het niet kunnen eerlijk gezegd.
Echt gezellig is het niet nee :D
Maar goed, ik ga ze ook niet buitensjotten. We leven gewoon nog efkes samen.
Dat is voor mij raar, maar niet het meest pijnlijke van de zaak.

Stem aangepast 🥰
Van=>naar? Want voor hetzelfde geld heeft 1 van u 2 een sexchange ondergaan, en is de keuze van optie 1 naar 2 gegaan hé :unsure:.

@recipe4hate Hoe lang waren jullie samen? En heb je uiteindelijk zelf een gevoel van "ja ik snap het eigenlijk wel, misschien niet ideaal", of zou jij liever verder doen?

@recipe4hate Hoe lang waren jullie samen? En heb je uiteindelijk zelf een gevoel van "ja ik snap het eigenlijk wel, misschien niet ideaal", of zou jij liever verder doen?
Ongeveer 4 jaar, waarvan 3 - 3.5 samenwonend, denk ik.

Nee, ik snap het niet. We hebben het fijn samen, we komen goed overeen, er is praktisch nooit ruzie.
Ja, alles is wat trager nu met covid, maar dat weten we beide. Dat is op zich een tijdelijke sleur die iedereen wel heeft, denk ik?
Maar ik vond dat het goed ging. Zij op zich ook, maar ze mist 'iets'. En ze krijgt niet verklaart wat dat precies is (ofwel kan ik het gewoon niet vatten).

Ik hoop voor haar dat ze niet de foute beslissing neemt. Er is volgens mij niemand anders in het spel en het gras is niet per sé groener aan de overkant. Maar goed, dat zal de tijd en de ervaring wel uitwijzen.
Als ze hier niet 100% gelukkig is, dan kan ik haar beter laten gaan, zodat ze dat hopelijk ooit wel wordt.

Nee, ik snap het niet. We hebben het fijn samen, we komen goed overeen, er is praktisch nooit ruzie.
Ja, alles is wat trager nu met covid, maar dat weten we beide. Dat is op zich een tijdelijke sleur die iedereen wel heeft, denk ik?
Maar ik vond dat het goed ging. Zij op zich ook, maar ze mist 'iets'. En ze krijgt niet verklaart wat dat precies is (ofwel kan ik het gewoon niet vatten).
Ik vermoed dat je dit al duidelijk gemaakt hebt en dat ze het niet beter kan uitleggen dan dat ze reeds gedaan heeft? Zo niet denk ik dat jullie misschien nog eens moeten babbelen, het zal voor jou heel moeilijk zijn om je hierbij neer te leggen als zij haar motivatie niet kan overbrengen zodat jij haar kant begrijpt.

@recipe4hate ik begrijp u maar al te goed man :)

hier was het ook van dat. Covid sleur, t vrouwke veel aant werk... ik heb het dan op bepaalde zaken wel laten hangen en die ook te horen gekregen van haar. Ze voelde haar ook ni meer gelukkig en wou gewoon aan haar eigen geluk denken. Ook zonder ruzies uit mekaar gegaan... denk dat we nog perfect op vakantie ofzo kunnen gaan en ons beiden rot amuseren :)

gelukkig kon ze wel terecht bij haar oma dus was ze direct weg. Wij waren 6 1/2 samen waarvan 4j samenwonend.

Ik vermoed dat je dit al duidelijk gemaakt hebt en dat ze het niet beter kan uitleggen dan dat ze reeds gedaan heeft? Zo niet denk ik dat jullie misschien nog eens moeten babbelen, het zal voor jou heel moeilijk zijn om je hierbij neer te leggen als zij haar motivatie niet kan overbrengen zodat jij haar kant begrijpt.
Ja, we zijn al 4 maanden aan het praten. En we kunnen dat ook goed met elkaar.
Ze heeft ook een tijdje psychologische hulp gezocht om beter haar gevoelens en emoties (ze is hypersensitief) om te zetten in woorden. Op mijn aanraden dan nog wel, want misschien kon het ons helpen. Ik kan mezelf in ieder geval niet verwijten dat ik geen moeite heb gedaan. En zij eigenlijk ook niet.

Amai, er zitten er precies wel meerdere in quasi hetzelfde schuitje. Hier ook 4 jaar samen, zonder echt ruzie uit elkaar, covid-opsluiting heeft wat onderliggende problematiek blootgelegd. Ook niemand anders in het spel
wel mijn spel in iemand anders
J/K ! .... :headshake:

covid had mij echt vast geroest in men zetel man. En ik mag dan nog van geluk spreken dat ik elke dag naar men job kan.

Ik denk hier eigenlijk niet dat het aan covid ligt. Ze zei wel een paar keer dat ze dankzij covid kon stilstaan bij de dingen en kon nadenken. Anders was het altijd gejaag en had ze geen tijd om over zo'n dingen te bezinnen.
Ergens bullshit, want als er iets is waar ze goed in was, dan was het nadenken, filosoferen en innerlijke rust zoeken.

Je zou zo denken na 35kg af te vallen, en 4 á 5 keer per week te sporten (en meer spieren): ja meer succes op Tinder.
Nope, integendeel zelf
Dan weet je dat het aan uwe kop ligt. :headshake:

K'vraag mij eigenlijk af wat een mens nog meer moet doen om eens in de kijker te staan

Laatst bewerkt door een moderator:
Je zou zo denken na 35kg af te vallen, en 4 á 5x week te sporten (en meer spieren): ja meer succes op Tinder.
Nope, integendeel zelf
Dan weet je dat het aan uwe kopt ligt. :headshake:

K'vraag mij eigenlijk af wat een mens nog meer moet doen om eens in de kijker te staan
Een groot deel is gewoon geluk hebben. Je moet net op het juiste moment (in geval van tinder) inloggen zodat je net persoon A ziet voorbij komen.

Je zou zo denken na 35kg af te vallen, en 4 á 5x week te sporten (en meer spieren): ja meer succes op Tinder.
Nope, integendeel zelf

Vraag eens aan Stan van Samang of Sean D'Hondt, misschien hebben die tips om in de kijker te staan :unsure:.

Maar voor de rest: Wat Carrion zegt + op basis van wat ik anderen hier al heb zien zeggen over u, is er echt niks mis met uwe kop. Dus misschien / waarschijnlijk hebt ge gewoon heel veel pech? :(
Corona zal er ook niet bij helpen.

Ik zou ook niet perse sporten om er goed uit te zien maar omdat je het graag doet. Dat straalt ook meer af wanneer je dingen doet die je echt leuk vindt.

Tenzij je het graag doet natuurlijk, dan heb ik niks gezegd. :unsure:

Ik zou ook niet perse sporten om er goed uit te zien maar omdat je het graag doet. Dat straalt ook meer af wanneer je dingen doet die je echt leuk vindt.

Tenzij je het graag doet natuurlijk, dan heb ik niks gezegd. :unsure:
Ik doe het wel graag, anders zou ik het al geen +2 jaar volhouden

Laatst bewerkt door een moderator:
Troost u jong, kheb nu ook ni de knapste maar ook ni de lelijkste kop, like vrij veel normale personen op tinder en echt nul de klote succes :p ben er al over uit dat internet dating niet men ding was en nooit ni zal zijn 😂

Je zou zo denken na 35kg af te vallen, en 4 á 5 keer per week te sporten (en meer spieren): ja meer succes op Tinder.
Nope, integendeel zelf

Troost u. Achter mijn rug hoorde ik dat véél meisjes mij ne knappe gast vonden (Ps vroeger hé, nu ben ik GRIJS :D). Ik was ook erg sportief. Maar toch waren ze nooit geinteresseerd. Ik had niet voldoende uitstraling. Als man is zelfzekerheid / weten wat je wil in het leven, uitstraling en humor uitstralen volgens mij zelfs belangrijker dan knap zijn.

Maar goed op Tinder kan je alleen uit gaan van ne foto en wat basic shit ... dus ja ... een beetje pech zal je dan zeker ook wel hebben zeker?

Terug
Bovenaan