Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Juist nog wat opgevangen over mijn ex. Heel haar sexting affaire met haar collega is blijkbaar geweten onder collega’s die zelfs op een andere locatie werken. Het moet zijn dat er wel wat meer aan de hand was dan berichten, want alleen ‘een paar berichten’ vallen niet op bij collega’s hé. En het zal niet van de sexting collega komen want die zijn vriendin werkt daar ook, als die dat te weten komt is het kot helemaal te klein.
T voelt een beetje als de light variant van @kay-gell zijn situatie![]()
Ik was effectief de nick nog eens aan het controleren omdat ik niet mee was... Fuck, da's kak!Juist nog wat opgevangen over mijn ex. Heel haar sexting affaire met haar collega is blijkbaar geweten onder collega’s die zelfs op een andere locatie werken. Het moet zijn dat er wel wat meer aan de hand was dan berichten, want alleen ‘een paar berichten’ vallen niet op bij collega’s hé. En het zal niet van de sexting collega komen want die zijn vriendin werkt daar ook, als die dat te weten komt is het kot helemaal te klein.
T voelt een beetje als de light variant van @kay-gell zijn situatie![]()

Noodzakelijk kwaad of vaak noodzakelijk om kwaad te zijn op jou?Vrouwen he. Noodzakelijk kwaad.
Ik weet ook niet wat er gezien is en of er meer is gebeurd dan de dingen die ik al weet. Maar het lijkt mij straf dat wat berichten sturen andere collega’s zou opvallen.Probeer toch je kop er bij te houden om correct af te handelen wat moet afgehandeld worden wat nu een pak moeilijker zal worden vermoed ik...![]()
Ik weet ook niet wat er gezien is en of er meer is gebeurd dan de dingen die ik al weet. Maar het lijkt mij straf dat wat berichten sturen andere collega’s zou opvallen.
Geen idee of ik het nog wil weten, het verandert niks aan de zaak. Maar het wringt wel.
Die collega van mijn zus: “Ik versta niet dat ze zo dwaas was om daar in te trappen, ik had ze hoger ingeschat. Ze is niet de enige waarmee hij heeft aangepapt, hij heeft een reputatie.”
Dat is ergens ook wel hoe ik het zie. Al heb ik meer dan genoeg fantasie om mij te kunnen inbeelden wat het nog allemaal geweest kan zijn.Als ik my 2 cents mag geven.
Da wilt ge ni.
Ik vind die details alleen maar goed om van wakker te liggen en in uw hoofd te laten afspelen op repeat.
Dat is ergens ook wel hoe ik het zie. Al heb ik meer dan genoeg fantasie om mij te kunnen inbeelden wat het nog allemaal geweest kan zijn.
Het scheelt al dat ik mentaal afstand heb genomen van haar. Ze maakt nog maar weinig deel uit van mijn emotionele leven. Allé ja, dat is gemakkelijk gezegd, dat gaat soms wel blijven opspelen. Ze is uiteindelijk 18 jaar wel in mijn leven geweest.
Mensen die haar al langer kennen hebben allemaal dezelfde dingen gezien die niet ok waren. Mensen die haar niet kennen en mijn verhaal horen trekken net dezelfde conclusies. Dat sterkt mij wel in het gevoel dat mijn verhaal klopt.
Ik verwacht niet dat er hier nog veel lijken uit de kast gaan vallen, uw ex zal nog een paar slagen erger zijn dan wat er hier is gebeurd. Hier zal het, wat de laatste jaren betreft, normaal blijven bij die ene collega en wat er daar nu wel of niet mee is gebeurd, fuck it, ik moet al die details niet meer weten. Het is zij die met de gedachte moet leven wat ze heeft uitgespookt met één die haar gewoon gebruikte om zijn eigen ego te boosten. Ergens is het dan vooral triestig voor haar.Als het zo is als ge denkt dan is de kans groot dat er misschien nog spontaan mensen naar u toekomen. Ge kunt ook altijd zelf gaan rondvragen, maar ge moet dan best wel heel duidelijk zeggen op voorhand voor ze iets zeggen dat ge sommige zaken absoluut niet wilt weten.

Mis ik haar nu of mis ik een relatie?
Kan ik ooit nog gevoelens voor iemand hebben? Het hele dategebeuren zal toch altijd allereerst gaan om een fysieke aantrekking. Ik moet echt een soort coup de foudre hebben, iets wat me doet omdraaien. Ik neem sowieso niet gauw initiatief omdat ik fysiek ook een 6/10 ben.
Ik weet dat dit veel te uitgebreid is en dat die behoeftigheid afschrikt, maar het is extreem moeilijk.
Situaties als de uwe zijn hard en moeilijk om te dragen en je geraakt daar niet op 1-2-3 uit.Ik weet dat dit veel te uitgebreid is en dat die behoeftigheid afschrikt, maar het is extreem moeilijk.

Is dat niet iets dat veel mensen hebben na hun eerste (jeugd)liefde?Situaties als de uwe zijn hard en moeilijk om te dragen en je geraakt daar niet op 1-2-3 uit.![]()
Kun je niet wat druk op de ketel zetten met een aangifte van domiciliefraude?Mijn ex had een dikke week geleden een screenshot doorgestuurd dat ze gisteren een afspraak had bij stad Hasselt voor schrapping van haar domicilie.
Dit weekend stuurde ze dan dat ze de spullen kwam halen met de wijkagent en dat haar domicilie dan ook in orde is ineens.
Maar ik heb gezegd dat hier geen flikken moeten komen en de afspraak was dat ze haar spullen na schrapping direct kon komen halen.
Waarop ze niet meer gereageerd heeft. Vind het overigens ook bizar gewoon want de politie moet op haar nieuwe locatie gaan kijken of ze daar woont en niet of ze weg is op haar oude?
Gisteren dus ook niets gehoord over haar schrapping of vraag tot afspraak.
Begin het bizar te vinden, we zijn 3 weken verder en we hadden na een paar dagen al die afspraak voor de spullen vs schrapping domicilie.
Ze heeft één reiskofferke mee dus ge zou denken dat er wat haast bij zit, precies niet.
Zou haar spullen wel zsm weg willen hier aan de andere kant.
Kun je niet wat druk op de ketel zetten met een aangifte van domiciliefraude?