Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Juist nog wat opgevangen over mijn ex. Heel haar sexting affaire met haar collega is blijkbaar geweten onder collega’s die zelfs op een andere locatie werken. Het moet zijn dat er wel wat meer aan de hand was dan berichten, want alleen ‘een paar berichten’ vallen niet op bij collega’s hé. En het zal niet van de sexting collega komen want die zijn vriendin werkt daar ook, als die dat te weten komt is het kot helemaal te klein.

T voelt een beetje als de light variant van @kay-gell zijn situatie 😟

Juist nog wat opgevangen over mijn ex. Heel haar sexting affaire met haar collega is blijkbaar geweten onder collega’s die zelfs op een andere locatie werken. Het moet zijn dat er wel wat meer aan de hand was dan berichten, want alleen ‘een paar berichten’ vallen niet op bij collega’s hé. En het zal niet van de sexting collega komen want die zijn vriendin werkt daar ook, als die dat te weten komt is het kot helemaal te klein.

Kan alleen maar zeggen dat eens de bal aan 't rollen was in mijn geval ik ineens spontaan van alles ben te weten gekomen van mensen.
Achteraf verwijt ik die mensen niks maar mocht ik zelf zoiets meemaken als collega/vriend/whatever ik zou toch zwaar overwegen een anoniem mailke te sturen.

Ik was effectief de nick nog eens aan het controleren omdat ik niet mee was... Fuck, da's kak! ☹️
Versterkt natuurlijk wel je gevoel dat je de juiste keuze maakt... Probeer toch je kop er bij te houden om correct af te handelen wat moet afgehandeld worden wat nu een pak moeilijker zal worden vermoed ik... :support:

Probeer toch je kop er bij te houden om correct af te handelen wat moet afgehandeld worden wat nu een pak moeilijker zal worden vermoed ik... :support:
Ik weet ook niet wat er gezien is en of er meer is gebeurd dan de dingen die ik al weet. Maar het lijkt mij straf dat wat berichten sturen andere collega’s zou opvallen.

Geen idee of ik het nog wil weten, het verandert niks aan de zaak. Maar het wringt wel.

Die collega van mijn zus: “Ik versta niet dat ze zo dwaas was om daar in te trappen, ik had ze hoger ingeschat. Ze is niet de enige waarmee hij heeft aangepapt, hij heeft een reputatie.”

Ik weet ook niet wat er gezien is en of er meer is gebeurd dan de dingen die ik al weet. Maar het lijkt mij straf dat wat berichten sturen andere collega’s zou opvallen.

Geen idee of ik het nog wil weten, het verandert niks aan de zaak. Maar het wringt wel.

Die collega van mijn zus: “Ik versta niet dat ze zo dwaas was om daar in te trappen, ik had ze hoger ingeschat. Ze is niet de enige waarmee hij heeft aangepapt, hij heeft een reputatie.”

Als ik my 2 cents mag geven.
Da wilt ge ni.
Ik vind die details alleen maar goed om van wakker te liggen en in uw hoofd te laten afspelen op repeat.

Als ik my 2 cents mag geven.
Da wilt ge ni.
Ik vind die details alleen maar goed om van wakker te liggen en in uw hoofd te laten afspelen op repeat.
Dat is ergens ook wel hoe ik het zie. Al heb ik meer dan genoeg fantasie om mij te kunnen inbeelden wat het nog allemaal geweest kan zijn.

Het scheelt al dat ik mentaal afstand heb genomen van haar. Ze maakt nog maar weinig deel uit van mijn emotionele leven. Allé ja, dat is gemakkelijk gezegd, dat gaat soms wel blijven opspelen. Ze is uiteindelijk 18 jaar wel in mijn leven geweest.

Mensen die haar al langer kennen hebben allemaal dezelfde dingen gezien die niet ok waren. Mensen die haar niet kennen en mijn verhaal horen trekken net dezelfde conclusies. Dat sterkt mij wel in het gevoel dat mijn verhaal klopt.

Dat is ergens ook wel hoe ik het zie. Al heb ik meer dan genoeg fantasie om mij te kunnen inbeelden wat het nog allemaal geweest kan zijn.

Goh ja, maar dat kunt ge nog wegzetten als fantasie.
Ik zeg u, der is niks leuks aan om in uw hoofd uw vriendin gasten die ge kent ne BJ te zien geven en dan naar huis te zien komen alsof er niks aan de hand is..
Nu kunt ge de rest allemaal nog als fantasie klasseren en stoppen met erover na te denken. Enfin, zo werkt dat bij mij toch voor de hoeveelheid dingen die ik bewust niet wil weten.

Het scheelt al dat ik mentaal afstand heb genomen van haar. Ze maakt nog maar weinig deel uit van mijn emotionele leven. Allé ja, dat is gemakkelijk gezegd, dat gaat soms wel blijven opspelen. Ze is uiteindelijk 18 jaar wel in mijn leven geweest.

Dat is inderdaad heel belangrijk, maar ja ge hebt altijd mindere momenten.

Mensen die haar al langer kennen hebben allemaal dezelfde dingen gezien die niet ok waren. Mensen die haar niet kennen en mijn verhaal horen trekken net dezelfde conclusies. Dat sterkt mij wel in het gevoel dat mijn verhaal klopt.

Als het zo is als ge denkt dan is de kans groot dat er misschien nog spontaan mensen naar u toekomen. Ge kunt ook altijd zelf gaan rondvragen, maar ge moet dan best wel heel duidelijk zeggen op voorhand voor ze iets zeggen dat ge sommige zaken absoluut niet wilt weten.
Ik wist de grote lijnen bijvoorbeeld omdat 1 iemand me die verteld had en heb dan een collega van haar aangesproken en duidelijk gezegd 'Kijk, ik wil de details niet weten maar klopt zus en zo' en die heeft dat dan bevestigd.
Dan wist ik genoeg van wat ik moest weten. Zo kunt ge het ook altijd aanpakken.

Als het zo is als ge denkt dan is de kans groot dat er misschien nog spontaan mensen naar u toekomen. Ge kunt ook altijd zelf gaan rondvragen, maar ge moet dan best wel heel duidelijk zeggen op voorhand voor ze iets zeggen dat ge sommige zaken absoluut niet wilt weten.
Ik verwacht niet dat er hier nog veel lijken uit de kast gaan vallen, uw ex zal nog een paar slagen erger zijn dan wat er hier is gebeurd. Hier zal het, wat de laatste jaren betreft, normaal blijven bij die ene collega en wat er daar nu wel of niet mee is gebeurd, fuck it, ik moet al die details niet meer weten. Het is zij die met de gedachte moet leven wat ze heeft uitgespookt met één die haar gewoon gebruikte om zijn eigen ego te boosten. Ergens is het dan vooral triestig voor haar.

Allereerst sorry voor de dagboekachtige toon van deze post, maar ik loop hier al zo lang mee dat ik het gewoon ergens moet uiten en het hopelijk zo geventileerd is.

We gaan terug naar 2018. Ik was ongelukkig, had toch veel neerslachtige periodes waarbij ik redelijk wat psychologen heb versleten. Piekeren tot dat ik de werkelijkheid uit het oog verlies is een deel van me geworden. Ik was wel volle bak aan het daten ( toen het nog wel ging) omdat ik nog nooit een vriendin had gehad en er toch een groot gemis was in m'n leven, een oningevulde behoefte. Redelijk toevallig door een aangeschoten-dronken ingeving met een meisje aan de praat geraakt wat ik overigens ook enkel wilde om mee te praten en verder niks. Erna toch nummers uitgewisseld, ik merkte dat ze me wel leuk vond en gekust uiteindelijk. In het begin moest ik haar niet hebben, maar het klikte zo geweldig en ik had iemand die om me gaf, die me haast idoliseerde en uiteindelijk op me verliefd werd. Ik gaf het een kans en ja, 2 jaar een relatie gehad.

Nuchter bekeken zou dit nooit hebben gewerkt doordat ik en haar ouders extreem mismatchen en er altijd wel een punt was om over te klagen tot verhitte discussies. Ik had het nota bene soort van uitgemaakt door bij haar ouders' huis weg te lopen nadat haar pa nogal kort op me stond en begon te roepen. We stuurden na onze breuk nog vriendschappelijk, alhoewel het minder en minder werd. Black dogs running out again. Ik vernam later dat ze opnieuw een date had met een gast, nota bene ene die ik totaal niet moet + hij mij ook niet. Een depressie was een feit gevolg met suicidiale neigingen + corona

2 jaar later en ik kan nog altijd niet bevestigen dat ik hierover ben. Aan jezelf werken is het advies en dat doe ik feitelijk: avondopleiding sinds dit jaar gestart doordat het weer ter plaatse kan, had een mental breakdown gehad na suicidiale neigingen en ging dus naar een psychiater+ psycholoog. Ben ook van psycholoog gewisseld en ga nog altijd naar een psycholoog. Inmiddels ook afgebouwd met de medicijnen doordat ik er een emotieloze robot van werd. Geen donkere somberheid meer doch regenbogen en lollipopland evenmin.

Kocht een homegym bij elkaar en train dus thuis.
Ik merk wel dat ik op professioneel vlak op m'n limieten bots en accepteer dat een 3000 euro netto er niet voor me inzit gezien ik zowel niet stressbestendig ben en net die extra intellectuele vaardigheden mis.

In de tussentijd had ik mezelf gezworen om eerst zélf gelukkig te zijn vooraleer ik iemand in m'n leven toelaat. Da's ook van die psychologische praat die we allemaal vaak hebben gehoord. Echter tollen de mooie momenten met m'n ex nog altijd te vaak in m'n hoofd rond, gaande van de seks tot knuffelpartijen tot wandelingen in het bos + zelfs onze lollige Whatsappjes. Het is eruit: ik mis haar.
Dieptepunt was zelfs s'nachts nadat ik te fiets terugkwam van een drink in het dorp waar ze woont naar haar huis ben gefietst. Ik moest dat huis zien, het moest eruit. Dit is 100% stalking en strafbaar, I know.

Aan de andere kant ben ik nog altijd bang om haar tegen te komen. 2 jaar met schrik rondgelopen om haar tegen te komen of haar vriend. Ik heb zelfs een goede vriend een jaar niet gesproken doordat hij heel goed met haar huidige vriend opschoot en ik haar geregeld zou horen of iets zien. Inmiddels heb ik gelukkig terug contact met die ''geghoste'' vriend. Schrik was er altijd gezien we wel uit dezelfde gemeente komen en ze de volle 3 a 4 km van me afwoont.

Het moment kwam er toch waar ik zelfs met haar en haar vriend heb gesproken op een plaatselijk evenement, dit jaar met Pasen. Ik weet nog dat ik met m'n moeder belde en zo blij was gezien de pijn eindelijk weg zou zijn. Helaas is niets minder waar. Ik merk dat ik toch een week of 2 me mentaal slecht voel, weer pieker en somber voel nadat ik haar heb gezien. Gisteren was weer een plaatselijk evenement waar ik het gewoon tegen m'n vrienden uitte dat ik schrik had en dit dat. Ja, ze liep er rond en ik heb haar vaag bekeken,wel niet in het gezicht. Ze is precies ferm dik(ker) geworden, doch probeerde ik op een afstand te blijven.

Een veel te lange tijd merk ik dat ik een behoefte aan het negeren ben onder het mom '' eerst zelf 100% gelukkig zijn''. Diegen die een relatie hebben (gehad) weten wat het allemaal biedt. Oké, schoonouders waarmee het totaal niet klikt heb ik niet meer, maar dat was alles.
Ik mis knuffels, seks, belangstelling van en voor iemand, zelfs pallaveren omtrent de alledaagse gang van zaken...
Het spookt ontiegelijk veel door m'n hoofd om eens naar de hoeren gaan, alhoewel ik eerst een serieuze aanloop moet nemen vooraleer ik de drempel over geraak.

Mis ik haar nu of mis ik een relatie? Kan ik ooit nog gevoelens voor iemand hebben? Het hele dategebeuren zal toch altijd allereerst gaan om een fysieke aantrekking. Ik moet echt een soort coup de foudre hebben, iets wat me doet omdraaien. Ik neem sowieso niet gauw initiatief omdat ik fysiek ook een 6/10 ben.

Ik weet dat dit veel te uitgebreid is en dat die behoeftigheid afschrikt, maar het is extreem moeilijk.

Ik heb niet echt iets van raad te bieden maar kheb uw post gelezen. Heel veel sterkte, Googke! 🫂

Het is lang geleden maar ik ben vroeger ook eenzaam en depressief geweest. Daaruit geraken is niet simpel.

Klinkt als een emotionele hel waarin je gevangen zit. Heel veel sterkte en hopelijk kom je er met tijd en hulp door. :support:

Mis ik haar nu of mis ik een relatie?

Je zal haar missen in de vorm van een relatie. Je geluk in de wereld hangt niet af van één persoon hé.
Natuurlijk gaan er nog vrouwen zijn waar je hetzelfde mee kan hebben en misschien zelfs nog beter maar als je je vastklampt aan het verleden en het misschien soms wat utopisch beeld dat je dan van haar ophangt gaan je daar niet in vooruit helpen.

Kan ik ooit nog gevoelens voor iemand hebben? Het hele dategebeuren zal toch altijd allereerst gaan om een fysieke aantrekking. Ik moet echt een soort coup de foudre hebben, iets wat me doet omdraaien. Ik neem sowieso niet gauw initiatief omdat ik fysiek ook een 6/10 ben.

Er zijn zoveel manieren om tegenwoordig mensen te leren kennen. Je leeft in een tijdperk waar dit nog nooit zo makkelijk, op dat vlak kon je op geen beter moment leven!
Weg met die jacht in een overvolle club om halfdronken vrouwen aan te spreken! Kan tegenwoordig vanuit de zetel.
En ja, je moet soms veel schieten om raak te schieten maar dat is met alles zo. Als je jobinterviews hebt ga je ook niet na 1 weigering stoppen hé.
Uiteindelijk komt dat allemaal wel goed als je er genoeg in gelooft en mee bezig bent.

Ik weet dat dit veel te uitgebreid is en dat die behoeftigheid afschrikt, maar het is extreem moeilijk.

Als je er echt niet uitgeraakt, zoek echt een psycholoog. Want je mag je geluk in het leven absoluut niet van één extern iemand laten afhangen en dat zo lang op je laten wegen.

Situaties als de uwe zijn hard en moeilijk om te dragen en je geraakt daar niet op 1-2-3 uit. :support:
Is dat niet iets dat veel mensen hebben na hun eerste (jeugd)liefde?
Maar dan iets minder extreem dan bij Googke. Hij lijkt erin vast te zitten.

Mijn ex had een dikke week geleden een screenshot doorgestuurd dat ze gisteren een afspraak had bij stad Hasselt voor schrapping van haar domicilie.
Dit weekend stuurde ze dan dat ze de spullen kwam halen met de wijkagent en dat haar domicilie dan ook in orde is ineens.
Maar ik heb gezegd dat hier geen flikken moeten komen en de afspraak was dat ze haar spullen na schrapping direct kon komen halen.
Waarop ze niet meer gereageerd heeft. Vind het overigens ook bizar gewoon want de politie moet op haar nieuwe locatie gaan kijken of ze daar woont en niet of ze weg is op haar oude?

Gisteren dus ook niets gehoord over haar schrapping of vraag tot afspraak.
Begin het bizar te vinden, we zijn 3 weken verder en we hadden na een paar dagen al die afspraak voor de spullen vs schrapping domicilie.
Ze heeft één reiskofferke mee dus ge zou denken dat er wat haast bij zit, precies niet.
Zou haar spullen wel zsm weg willen hier aan de andere kant.

Mijn ex had een dikke week geleden een screenshot doorgestuurd dat ze gisteren een afspraak had bij stad Hasselt voor schrapping van haar domicilie.
Dit weekend stuurde ze dan dat ze de spullen kwam halen met de wijkagent en dat haar domicilie dan ook in orde is ineens.
Maar ik heb gezegd dat hier geen flikken moeten komen en de afspraak was dat ze haar spullen na schrapping direct kon komen halen.
Waarop ze niet meer gereageerd heeft. Vind het overigens ook bizar gewoon want de politie moet op haar nieuwe locatie gaan kijken of ze daar woont en niet of ze weg is op haar oude?

Gisteren dus ook niets gehoord over haar schrapping of vraag tot afspraak.
Begin het bizar te vinden, we zijn 3 weken verder en we hadden na een paar dagen al die afspraak voor de spullen vs schrapping domicilie.
Ze heeft één reiskofferke mee dus ge zou denken dat er wat haast bij zit, precies niet.
Zou haar spullen wel zsm weg willen hier aan de andere kant.
Kun je niet wat druk op de ketel zetten met een aangifte van domiciliefraude?

Terug
Bovenaan