Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Allee net vernomen dat m'n ex mij op de crossfit ook bedrogen heeft.
Applaus voor jezelf 👏
Zou gij niet eens wat time-off nemen van het praten over uw ex met iedereen?
Het doet u duidelijk geen goed en het is niet dat ge nog echt nieuwe informatie leert.

Misschien gewoon wat tetteren over andere onderwerpen?
Ik krijg ergens het gevoel dat ge het overal die kant op stuurt (de ouders die ge nog hebt gezien, gesprekken die steeds op hetzelfde uitdraaien enz). Wat hoopt ge er mee te bereiken behalve uzelf zo kwellen?

Het doet u duidelijk geen goed en het is niet dat ge nog echt nieuwe informatie leert.

Ik krijg ergens het gevoel dat ge het overal die kant op stuurt (de ouders die ge nog hebt gezien, gesprekken die steeds op hetzelfde uitdraaien enz). Wat hoopt ge er mee te bereiken behalve uzelf zo kwellen?

Goh ja mensen die ik nu de eerste keer zie vragen gewoon hoe 't gaat en wat er gebeurt is.
Ik doe mijne uitleg gewoon. Ik word daar echt niet door gekweld se en tis zeker ni da dat 't enige is waar ik over babbel in tegendeel.

Bwa soms moet ge er ook even over kunnen ranten he, beter dat hij het hier van zich afschrijft dan dat hij het in zijn hoofd zich volledig laat opfokken. Hangt er maar vanaf wat voor hem werkt he.

Ik mail mijn ex ne mail van de bank da ze naar daar moet voor te tekenen om de rekening af te sluiten.
Mailt ze terug da ze da zal doen maar dak wel haar vliegtuigticket moet terugbetalen voor Thailand :rofl:

De hotels en binnenlandse vluchten heb ik nog net voor de breuk zelf voorgeschoten van mijn visa.
Heb gezegd dat 't haar vrij staat de vlieger te pakken :rofl:

Ik mail mijn ex ne mail van de bank da ze naar daar moet voor te tekenen om de rekening af te sluiten.
Mailt ze terug da ze da zal doen maar dak wel haar vliegtuigticket moet terugbetalen voor Thailand :rofl:

De hotels en binnenlandse vluchten heb ik nog net voor de breuk zelf voorgeschoten van mijn visa.
Heb gezegd dat 't haar vrij staat de vlieger te pakken :rofl:
Wacht, jij moet haar vliegtuigticket terugbetalen voor een gemeenschappelijke reis die niet doorgaat omdat de relatie is gestopt? Speciale logica.

Wacht, jij moet haar vliegtuigticket terugbetalen voor een gemeenschappelijke reis die niet doorgaat omdat de relatie is gestopt? Speciale logica.

Idd.
Ik zeg 't die is schaamteloos. Ik zou hier nog ne hoop dingen kunnen neerschrijven van hoe schaamteloos die is, maar deze was toch top :laugh:

Allee en nu mailt ze dat ze samen met de wijkagent de spullen zal komen ophalen en haar domicilie dan ook ineens in orde is.
Terwijl ik ze nu al 2-3 keer gemaild heb da ze die kan komen halen wanneer ze haar domicilie geregeld heeft. Ik moet hier geen flikken aan mijn deur hebben ser. Zijn bijna 3 weken verder, ge zou denken da ze al tijd genoeg had omda te regelen.

Is voor velen een natuurlijke stap van verwerken, je praat misschien vaak over hetzelfde maar elke keer worden die ‘steken’ losser tot je op een bepaald moment heel de patch kan laten wegvliegen en het gevoel gewoon ‘ok’ is.

Is voor velen een natuurlijke stap van verwerken, je praat misschien vaak over hetzelfde maar elke keer worden die ‘steken’ losser tot je op een bepaald moment heel de patch kan laten wegvliegen en het gevoel gewoon ‘ok’ is.

Idd.
Nu voor mij is t wel redelijk OK. Maar natuurlijk mensen willen 't verhaal te goei kennen als ge 't weet.
Tis te hopen dat ze hare nest hier rap weg komt halen, dan is moet ik ze alleen nog in de gym zien en ben ik daar ook van af.

Idd.
Nu voor mij is t wel redelijk OK. Maar natuurlijk mensen willen 't verhaal te goei kennen als ge 't weet.
Tis te hopen dat ze hare nest hier rap weg komt halen, dan is moet ik ze alleen nog in de gym zien en ben ik daar ook van af.
Waarom kan je het niet gewoon inpakken en afzetten/in het tuinhuis/voortuin? Lijkt zo vervelend dat je moet zitten wachten.

Waarom kan je het niet gewoon inpakken en afzetten/in het tuinhuis/voortuin? Lijkt zo vervelend dat je moet zitten wachten.

Goh ja das ook nog een idee eigenlijk.
Aan de andere kant ik wil bewijs van schrapping domicilie als tegengunst.
En kan natuurlijk dat ik dan nog spullen vergeet ofzo?
Denk als ze hier ff binnen kan checken en de rest meepakken dat op de gang staat dat dat het properst is.
Plus ik ga een paar keer moeten rijden denk ik. Want tis fucking veel.

Denk als ze hier ff binnen kan checken en de rest meepakken dat op de gang staat dat dat het properst is.
Voor de netheid is jouw aanpak idd wel beter. Kleine tip: een handjevol garnalen in de voering van een stoel of kussentje of in zakken van enige kledij die nu een seizoen overslaat. It’s petty, but it feels nice.

Uhm, pardon? Gij gaat ook nog even voor verhuisdienst spelen ofwa?

Alle Kay dan denk je iemand echt goed te kennen en ... dan ken je haar in praktijk, blijkbaar nog voor geen 1% :frown:
Ach ja, ander en beter zeker?

Nu ze zo doet, is je liefdesverdriet hopelijk ook sneller over.

Terug
Bovenaan