Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FTFYAllee net vernomen dat m'n ex mij op de vosfit ook bedrogen heeft.
Applaus voor jezelf![]()
Zou gij niet eens wat time-off nemen van het praten over uw ex met iedereen?Allee net vernomen dat m'n ex mij op de crossfit ook bedrogen heeft.
Applaus voor jezelf![]()
Zou gij niet eens wat time-off nemen van het praten over uw ex met iedereen?
Het doet u duidelijk geen goed en het is niet dat ge nog echt nieuwe informatie leert.
Misschien gewoon wat tetteren over andere onderwerpen?
Ik krijg ergens het gevoel dat ge het overal die kant op stuurt (de ouders die ge nog hebt gezien, gesprekken die steeds op hetzelfde uitdraaien enz). Wat hoopt ge er mee te bereiken behalve uzelf zo kwellen?
Dank u.Allee net vernomen dat m'n ex mij op de crossfit ook bedrogen heeft.
Applaus voor jezelf![]()
Bwa soms moet ge er ook even over kunnen ranten he, beter dat hij het hier van zich afschrijft dan dat hij het in zijn hoofd zich volledig laat opfokken. Hangt er maar vanaf wat voor hem werkt he.Zou gij niet eens wat time-off nemen van het praten over uw ex met iedereen?
Het doet u duidelijk geen goed en het is niet dat ge nog echt nieuwe informatie leert.
Ik krijg ergens het gevoel dat ge het overal die kant op stuurt (de ouders die ge nog hebt gezien, gesprekken die steeds op hetzelfde uitdraaien enz). Wat hoopt ge er mee te bereiken behalve uzelf zo kwellen?

Wacht, jij moet haar vliegtuigticket terugbetalen voor een gemeenschappelijke reis die niet doorgaat omdat de relatie is gestopt? Speciale logica.Ik mail mijn ex ne mail van de bank da ze naar daar moet voor te tekenen om de rekening af te sluiten.
Mailt ze terug da ze da zal doen maar dak wel haar vliegtuigticket moet terugbetalen voor Thailand
De hotels en binnenlandse vluchten heb ik nog net voor de breuk zelf voorgeschoten van mijn visa.
Heb gezegd dat 't haar vrij staat de vlieger te pakken![]()
Wacht, jij moet haar vliegtuigticket terugbetalen voor een gemeenschappelijke reis die niet doorgaat omdat de relatie is gestopt? Speciale logica.

Is voor velen een natuurlijke stap van verwerken, je praat misschien vaak over hetzelfde maar elke keer worden die ‘steken’ losser tot je op een bepaald moment heel de patch kan laten wegvliegen en het gevoel gewoon ‘ok’ is.Zou gij niet eens wat time-off nemen van het praten over uw ex met iedereen?
Is voor velen een natuurlijke stap van verwerken, je praat misschien vaak over hetzelfde maar elke keer worden die ‘steken’ losser tot je op een bepaald moment heel de patch kan laten wegvliegen en het gevoel gewoon ‘ok’ is.
Waarom kan je het niet gewoon inpakken en afzetten/in het tuinhuis/voortuin? Lijkt zo vervelend dat je moet zitten wachten.Idd.
Nu voor mij is t wel redelijk OK. Maar natuurlijk mensen willen 't verhaal te goei kennen als ge 't weet.
Tis te hopen dat ze hare nest hier rap weg komt halen, dan is moet ik ze alleen nog in de gym zien en ben ik daar ook van af.
Waarom kan je het niet gewoon inpakken en afzetten/in het tuinhuis/voortuin? Lijkt zo vervelend dat je moet zitten wachten.
Voor de netheid is jouw aanpak idd wel beter. Kleine tip: een handjevol garnalen in de voering van een stoel of kussentje of in zakken van enige kledij die nu een seizoen overslaat. It’s petty, but it feels nice.Goh ja das ook nog een idee eigenlijk.
Aan de andere kant ik wil bewijs van schrapping domicilie als tegengunst.
En kan natuurlijk dat ik dan nog spullen vergeet ofzo?
Denk als ze hier ff binnen kan checken en de rest meepakken dat op de gang staat dat dat het properst is.
Plus ik ga een paar keer moeten rijden denk ik. Want tis fucking veel.
Uhm, pardon? Gij gaat ook nog even voor verhuisdienst spelen ofwa?Goh ja das ook nog een idee eigenlijk.
Aan de andere kant ik wil bewijs van schrapping domicilie als tegengunst.
En kan natuurlijk dat ik dan nog spullen vergeet ofzo?
Denk als ze hier ff binnen kan checken en de rest meepakken dat op de gang staat dat dat het properst is.
Plus ik ga een paar keer moeten rijden denk ik. Want tis fucking veel.
Was ook mijn gedacht...Uhm, pardon? Gij gaat ook nog even voor verhuisdienst spelen ofwa?
Uhm, pardon? Gij gaat ook nog even voor verhuisdienst spelen ofwa?