Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Ga ik ff net alleen door stad zit mn ex daar aan een tafeltje waar ik net langs passeer. Samen met haar nieuwe vriend en ik vermoed de vader ervan. Heb nog smakelijk gezegd maar me verder ingehouden.
Ffffffuuuuucccccckkkkkk, ff mn ma gebeld.
😭😭😭😭

Ga ik speciaal naar daar om mijn gedachte wat te verzetten en es te passeren langs de cocktailbar waar we elke zaterdag zitten. Zit die gewoon 50 meter verderop.

U to sweet. Ik zou wat minder de mr Niceguy proberen te zijn en wat meer nun vette asshole. Af en toe mag dat weleens en met asshole bedoel ik niet dat je hen en dat tafeltje moet omver gooien maar gewoon hen een zielige blik toewerpen (naar die vent toe) en dan doorlopen.
Zoals ik al eerder zei, blijven bewegen.
Nog smakelijk wensen en alles, helemaal mooi ditte.

U to sweet. Ik zou wat minder de mr Niceguy proberen te zijn en wat meer nun vette asshole. Af en toe mag dat weleens en met asshole bedoel ik niet dat je hen en dat tafeltje moet omver gooien maar gewoon hen een zielige blik toewerpen (naar die vent toe) en dan doorlopen.
Zoals ik al eerder zei, blijven bewegen.
Nog smakelijk wensen en alles, helemaal mooi ditte.
Ik zie niet in hoe een zielige blik meer "asshole" is of hoe hij zich daarna beter zou voelen. Volgens mij heeft hij gewoon ok gereageerd.

Is gewoon de kloterij als je beiden in dezelfde streek en sociale cirkel beweegt denk ik.

In al die situaties is het gewoon beter om the bigger man te zijn. Zeg gewoon smakelijk en loop door. Beleefd blijven en de indruk geven dat het u niks doet gaat het meeste doen.

Edit: en ik besef uit eigen ervaring maar al te goed dat die reactie het moeilijkste is voor u als persoon, maar dat gaat u op lange termijn geen windeieren leggen.

Laatst bewerkt:
Dit vind ik wel niet.

De 'power move' is smakelijk eten wensen en cool doorlopen, wat @kay-gell gedaan heeft.

Wat jullie voorstellen is naar mijn bescheiden mening serieus zwak en neigt eerder naar marginaliteit.

Zoveel power blijft er niet over als hij daarna huilend naar zijn mama belt. Kennelijk doet het hem nog teveel en dan mag hij, om zichzelf te beschermen (wat nodig blijkt gezien zijn reactie erna) ook gewoon doorlopen.
Althans dat is wat ik zou doen en als dat zwak overkomt, ja dan hetzij zo.
Wat hij heeft meegemaakt is ook niet niets.

Ik lees hier al eventjes mee, maar ik heb soms het gevoel dat jij haar ook wel wat blijft opzoeken @kay-gell? Met die ouders, daar naar de fitness blijven gaan, dat smakelijk eten wensen, … ik zou precies toch wat meer afstand proberen pakken ofzo eerst. Maar goed, ik baseer mij ook maar op enkele posts.

Haar ouders 1 keer gezien t weekend erna. Sindsdien niets meer.
De gym is ook mijn gym en no way dak mij daar in ga laten kennen om daar weg te blijven. Zijn ook mijn kameraden die er trainen. En voor de rest negeer ik haar.
En ja als ge toevallig op 0,5 meter van hun tafelke passeert en ineens beseft dat zij t zijn doet ge gewoon "iets" denk ik.

Zoveel power blijft er niet over als hij daarna huilend naar zijn mama belt. Kennelijk doet het hem nog teveel en dan mag hij, om zichzelf te beschermen (wat nodig blijkt gezien zijn reactie erna) ook gewoon doorlopen.
Althans dat is wat ik zou doen en als dat zwak overkomt, ja dan hetzij zo.
Wat hij heeft meegemaakt is ook niet niets.
Negeren vind ik ook nog wel ok.
Ik heb het eerder over het aanstaren met een afkeurende blik of het spuwen.

Het is vooral makkelijk te zeggen hoe ge zou reageren of zou moeten reageren.
Het doet me niet veel haar bijna elke dag te zien. Maar ik had sowieso een moeilijk moment waardoor ik ff alleen door stad wilde wandelen, dan beseft ge dat ge ondertussen dat normaal elke zaterdag samen deed.
En net dan op een boogscheut van uw vaste plek zitten ze ineens met hun 2 en zijne pa.
Not gonna lie dat dat dan pijn doet en ge moeilijk helder denkt. Alleszins is het goeie eraan dat dat moment nu voorbij is en een volgend moment een pak makkelijker zal zijn.

🤣
Nu in all seriousness das wel een moment dat agressie echt komt opborrelen.
Maar blij dak da wel écht kan controleren op zo een moment tbh.
Die agressie of haat in uwe kop gaat en kan nog jaren aanslepen. Tis goed dat ge het nu toch wat kunt kanaliseren. Enigste manier om dat te doen doven.

Na bijna zes maanden geflirt met een collega finaal het deksel op de neus gekregen, met als reden dat ik niet fysiek aantrekkelijk genoeg ben. Om het helemaal af te maken zegt ze wel dat ik een 'toffe' collega ben... . Pfff, ik heb zo'n gevoel, al dan niet terecht, dat ik maanden aan het lijntje ben gehouden.

Na bijna zes maanden geflirt met een collega finaal het deksel op de neus gekregen, met als reden dat ik niet fysiek aantrekkelijk genoeg ben. Om het helemaal af te maken zegt ze wel dat ik een 'toffe' collega ben... . Pfff, ik heb zo'n gevoel, al dan niet terecht, dat ik maanden aan het lijntje ben gehouden.

Sucks man.
Maar nu kan je op anderen focussen die je aandacht wel verdienen en geen 6 maand van je tijd verspillen.

Sucks man.
Maar nu kan je op anderen focussen die je aandacht wel verdienen en geen 6 maand van je tijd verspillen.
Verspillen vind ik hier wel een zwaar woord...

Ja, het kan zijn dat ze het zalig vond dat "een sukkel" haar aandacht gaf en ze geniepig genoot van met zijn voeten te rammelen....

Maar kan evengoed zijn dat ze oprecht geprobeerd heeft haar vooroordelen opzij te zetten omdat ze hem oprecht een fijne kerel vindt. Dat ze hem een eerlijke kans wou geven omdat hij slechts op 1 vlak echt niet compatibel is voor haar. Om uiteindelijk te beslissen dat als het er nu nog niet is, het ook niet zal komen, wat ze dan ook eerlijk heeft gecommuniceerd. Is het dan ook nog steeds 6 maand verspillen wanneer de uitkomst OOK kon zijn dat ze toch een relatie zouden beginnen?

Vanuit zijn standpunt is het natuurlijk het eindresultaat dat geldt en echt niet fijn is....

Vraag is natuurlijk ook hoe ze dat gebracht heeft. Iets à la "ge zijt mijn type niet" komt anders over dan iets zoals "ge hebt een lelijke kop".
Sommige mensen genieten ook van de aandacht en het geflirt zonder dat ze ooit de bedoeling hebben daar iets uit te laten bloeien. Pijnlijk dan wel voor de andere kant die er zoveel moeite in steekt.

Mensen afwijzen op basis van hun uiterlijk komt onvermijdelijk ook héél snel als oppervlakkig over, al vind ik niet dat je fysieke aantrekking mag onderschatten. Moeilijk evenwicht.

Sommige mensen genieten ook van de aandacht en het geflirt zonder dat ze ooit de bedoeling hebben daar iets uit te laten bloeien. Pijnlijk dan wel voor de andere kant die er zoveel moeite in steekt.
Klopt, maar het is ook gewoon zo dat elk geflirt daarom niet met de bedoeling van meer hoeft te zijn. Ik flirt vaak met een aantal van mijn goeie vriendinnen en daar is nog nooit iets uit voort gekomen. En dat hoeft ook hoegenaamd niet trouwens. Gewoon een beetje aandacht en wat complimenten, altijd leuk.
Het is natuurlijk ambetant als de andere partij er wel meer achter zoekt maar het kan perfect dat er geen bijbedoelingen zijn.

Mensen afwijzen op basis van hun uiterlijk komt onvermijdelijk ook héél snel als oppervlakkig over, al vind ik niet dat je fysieke aantrekking mag onderschatten. Moeilijk evenwicht.
Tuurlijk is dat oppervlakkig maar er is ook niks mis mee imo. Ik ben nog nooit begonnen met iemand die ik niet knap vond want dat hoort er gewoon bij. Ik ben er trouwens redelijk zeker van dat het overgrote deel van de mensen nooit iets zou beginnen zonder fysieke aantrekking. Ergens logisch toch?
Wat wel kan natuurlijk is dat iemand "je type niet is" maar "mooier" wordt naarmate je ze beter leert kennen.

Tuurlijk is dat oppervlakkig maar er is ook niks mis mee imo. Ik ben nog nooit begonnen met iemand die ik niet knap vond want dat hoort er gewoon bij. Ik ben er trouwens redelijk zeker van dat het overgrote deel van de mensen nooit iets zou beginnen zonder fysieke aantrekking. Ergens logisch toch?
Wat wel kan natuurlijk is dat iemand "je type niet is" maar "mooier" wordt naarmate je ze beter leert kennen.
Fysieke aantrekking moet je ook letterlijk nemen: je bent graag bij mooie mensen, maar de mentale klik moet er absoluut ook zijn tenzij het gaat om een snelle wip ... maar dan nog ... als het is voor een ONS moet je er vooral plezier mee kunnen maken denk ik dan. En daar heb je naast fysieke ook mentale aantrekking voor nodig. Of zit ik daar verkeerd?

Fysieke aantrekking moet je ook letterlijk nemen: je bent graag bij mooie mensen, maar de mentale klik moet er absoluut ook zijn tenzij het gaat om een snelle wip ... maar dan nog ... als het is voor een ONS moet je er vooral plezier mee kunnen maken denk ik dan. En daar heb je naast fysieke ook mentale aantrekking voor nodig. Of zit ik daar verkeerd?
Voor mij zit je juist.
Ik vind mentale aantrekking ook belangrijker en zal ook nooit iets kunnen beginnen met iemand waar ik niet mee kan praten omdat het mentaal niet klikt maar dat wil niet zeggen dat er geen fysieke aantrekking hoeft te zijn.
Want het omgekeerde is ook waar, bij mij althans. Maar zoals ik hierboven aanhaalde kan het wel dat iemands uiterlijk, in mijn ogen dan, verandert naarmate je ze leert kennen (in beide richtingen trouwens)

't Ene versterkt het ander, idd. "Je bent niet fysiek aantrekkelijk genoeg" is voor mij gewoon 't zelfde als "ik ben niet aangetrokken tot je" en dat is imo gewoon meer mentaal dan fysiek.

Terug
Bovenaan