Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
hier nu een kleine maand na de breuk.

nog altijd een groot vraagteken waarom ze de stekker er had uitgetrokken maar het stoort me veel minder.
Ik had gisteren nog een mogelijkheid om haar te zien en eindelijk eens te spreken maar uiteindelijk afgeblazen en zo gelaten.

Ze had toch nooit rond tafel willen zitten voor een aantal zaken te bespreken, was wel zeer duidelijk op de toon in de berichten die werder verstuurd. Kwam ook continue terug op eerder gemaakte afspraken betreffende inboedel, geld en termijnen.

Had alleen maar frustratie opgewekt, dus heb ik het maar gelaten voor wat het was, alle zaken afgehandeld en dat was het dan.

ondertussen content met wat ik heb, mijn dochter is ook perfect gelukkig op de moment.
Al mist ze wel de poezen nog, maar daar gaan we deze maand iets aan doen (asielkatje halen)

leuke ervaring gehad, en nu on to the next one.
enkele personen aan het leren kennen via dating apps en wie weet.
wordt het niets dan is dat goed.
Is er een bij waar het effectief goed met klikt is dat nog beter.

no stress, gewoon dag per dag leven, en genieten van wat er op men pad komt.

In "puur" voorvocht zitten effectief geen zaadcellen, dus enkel van voorvocht kan je niet zwanger geraken. Wat wel kan, is dat er nog zwemmers overblijven zitten van een vorige zaadlozing en deze blijven zitten, en met het voorvocht er uit uit komen.

Dus, de man heeft al eens getrokken overdag, of al een deel prematuur uitgeschoten.

Als dat echt zo is ( want ik heb me eerlijk gezegd nog nooit verdiept in de materie) en die ene verdwaalde, eenzame zaadcel die er nog is achtergebleven sinds god weet wanneer vindt zijn weg naar de eicel en bevrucht die cel ja dan wordt je letterlijk en figuurlijk door moeder natuur, genaaid.
Dan heb je écht pech man.
Nu heel die methode op zich vind ik ook maar lauw, klaarkomen in een papiertje of weet ik veel waar lijkt mij zo'n dooddoener.😕 Weg sfeer. 😕

Als dat echt zo is ( want ik heb me eerlijk gezegd nog nooit verdiept in de materie) en die ene verdwaalde, eenzame zaadcel die er nog is achtergebleven sinds god weet wanneer vindt zijn weg naar de eicel en bevrucht die cel ja dan wordt je letterlijk en figuurlijk door moeder natuur, genaaid.
Dan heb je écht pech man.
Nu heel die methode op zich vind ik ook maar lauw, klaarkomen in een papiertje of weet ik veel waar lijkt mij zo'n dooddoener.😕 Weg sfeer. 😕
Een baby staat het eerste jaar dan ook weer garant voor "weg sfeer" :unsure:

Een baby staat het eerste jaar dan ook weer garant voor "weg sfeer" :unsure:
Nja, toch is dat minder "weg sfeer" dan al ik daar sta te beuken op het altaar en dan vraag aan het aanwezige volk om weg te gaan voor ze beginnen zingen. Gow ja, dat is toch een beetje de pret bederven voor hun natuurlijk, het is dan meestal juist zo gezellig :unsure:

Als je geen gemeenschappelijke kinderen hebt, vind ik het meestal het best om uw ex int geheel te negeren, niet alleen eventuele leugens.
oh maar dat doe ik, ik ben het alleen maar te weten gekomen door een gemeenschappelijke 3de partij

ik zie niets meer van haar, heb geen contact meer gezocht.

ben uit alle gemeenschappelijke groepen in messenger / discords gestapt...

ach, ze doet maar.
ik weet de waarheid en dat is voor mij uiteindelijk wel voldoende. Kan het gewoon niet erg smaken zo'n acties

oh maar dat doe ik, ik ben het alleen maar te weten gekomen door een gemeenschappelijke 3de partij

ik zie niets meer van haar, heb geen contact meer gezocht.

ben uit alle gemeenschappelijke groepen in messenger / discords gestapt...

ach, ze doet maar.
ik weet de waarheid en dat is voor mij uiteindelijk wel voldoende. Kan het gewoon niet erg smaken zo'n acties
Nee idd zo’n acties zijn zielig en eigenlijk vooral een bevestiging dat ze je niet waard is.

het beste dat je kan doen als een ex leugens verspreid achter uw rug is het negeren zeker?:sarcastic:
Het uitvechten op facebook is ook een optie, dan kan iedereen mee genieten.
Zie dat hier af en toe passeren en blijkt toch voldoening te geven, want ze doen dat dan vaak later nog eens.

Maar idd, tegen spreken als ze er tegen jou over beginnen en negeren is het slimst. :tongue:

m. De mens heeft niet graag dat er iemand met zijn achterlijk vervoersmiddel rijdt. Gij niet dat hij op andere grieten rijdt.

Iedereen zijn pleziertjes.

Als hij dat heeft met een doos om van punt a naar punt b te raken leave the men alone, echt gewoon geen probleem. En zoals ge het al aangeeft, als het nood doet, pakt ge zijn sleutels en knalt ge weg met gierende banden.

Ja want het is vooral een kwestie van n/iets te zeggen te hebben. Dat heeft er toch helemaal niets mee te maken...

Voel je je dan meer "man" als je haar zo'n verbod oplegt?
Het is zeker geen kwestie van niks te zeggen te hebben, het is kwestie van dat ze 9 kansen op 10 m'n velgen kapot zal rijden tijdens het parkeren, :shy::laugh: en dat ze niet aan m'n smartphone/computer/laptop mag zitten is een puur professionele reden, ik kan me niet veroorloven dat eender wie daar wat mee mispeuterd, ik moet daarvan alle integriteit kunnen bewaren.

Vandaag 10 jaar samen met de man die ik via het forum heb leren kennen. :love:

Ik had altijd wat schrik dat als je van jonge leeftijd (16 jaar in mijn geval) met iemand samen bent, je na een tijd uit mekaar gaat groeien, maar ik heb eigenlijk het gevoel dat we meer en meer op mekaar beginnen te lijken dan dat er verschillen groeien tussen ons.

We hebben een tijd terug een paar zware jaren gehad, maar daar zijn we sterker uitgekomen als koppel. Je weet natuurlijk nooit wat de toekomst zal brengen, maar ik zie me met niemand anders een leven opbouwen.

Vandaag 10 jaar samen met de man die ik via het forum heb leren kennen. :love:

Ik had altijd wat schrik dat als je van jonge leeftijd (16 jaar in mijn geval) met iemand samen bent, je na een tijd uit mekaar gaat groeien, maar ik heb eigenlijk het gevoel dat we meer en meer op mekaar beginnen te lijken dan dat er verschillen groeien tussen ons.

We hebben een tijd terug een paar zware jaren gehad, maar daar zijn we sterker uitgekomen als koppel. Je weet natuurlijk nooit wat de toekomst zal brengen, maar ik zie me met niemand anders een leven opbouwen.
Dat is niet evident, vanaf je 16 samen zijn én tien jaar samen blijven. Alleszins proficiat! Het betekent dat jullie neuzen in dezelfde richting staan.

Jeugdliefdes.:love:
Hoe jonger het koppel bij aanvang is en hoe langer ze bij elkaar zijn, hoe meer bewondering ik er voor heb. Vind dat ontzettend romantisch.:love:
Of vakantieliefde, ook zoiets moois.
Ik heb een Belgische vriendin die op 22jarige leeftijd een Cubaan heeft leren kennen op vakantie en na veel vallen en opstaan zijn ze nu ruim 15 jaar samen waarvan 13 jaar getrouwd.
Nog mixed koppels aanwezig?

Hoe jonger het koppel bij aanvang is en hoe langer ze bij elkaar zijn, hoe meer bewondering ik er voor heb. Vind dat ontzettend romantisch.:love:
Ik heb een Belgische vriendin die op 22jarige leeftijd een Cubaan heeft leren kennen op vakantie en na veel vallen en opstaan zijn ze nu ruim 15 jaar samen waarvan 13 jaar getrouwd.
Ik heb een jaar in de VS gewerkt en daar mijn vrouw leren kennen, zij komt uit Mexico.

Ik vind dat echt zo'n gekke term he. Zo lang samen waarvan zo lang getrouwd. Alsof het tegenwoordig nog wat uitmaakt. Kan ook puur aan mijn visie op het huwelijk liggen.

Ik vind dat echt zo'n gekke term he. Zo lang samen waarvan zo lang getrouwd. Alsof het tegenwoordig nog wat uitmaakt. Kan ook puur aan mijn visie op het huwelijk liggen.
Voor de gemiddelde Belg maakt dat denk ik inderdaad weinig uit. Ik ken ook een koppel met 3 kinderen en een huis, samen sinds ze 16 zijn maar niet getrouwd. Ik denk dat het wel of niet getrouwd zijn weinig impact heeft op hoe serieus die relatie is.

Anderzijds heb je wel nog culturen waar dit wél belangrijk is. Het ging net over gemengde koppels, en voor ons was trouwen wél iets bewust. Ten eerste omdat het praktisch alles makkelijker maakte (gezinshereniging), en ten tweede omdat in de cultuur van mijn vrouw het huwelijk nog altijd belangrijk is. Alles voor een verloving is maar wat spelen, en als er dan geen ring komt loopt zo'n relatie meestal af. Dit is ook deels gewoon gebaseerd op een soort van macho-cultuur, waar je door het trouwen ook als vrouw zeker bent dat een man je niet laat zitten (met de kinderen) zonder er ooit nog naar om te zien.

Achteraf bekeken ben ik toch blij met mijn vrijgezellenbestaan destijds buiten hier en daar een lief, al geef ik toe dat het soms wel knaagde. Mocht ik toen weten wat ik vandaag weet had ik de bloemetjes wellicht nog meer buitengezet.

Achteraf bekeken ben ik toch blij met mijn vrijgezellenbestaan destijds buiten hier en daar een lief, al geef ik toe dat het soms wel knaagde. Mocht ik toen weten wat ik vandaag weet had ik de bloemetjes wellicht nog meer buitengezet.
On the other hand heb je vandaag wel meer middelen dan vroeger natuurlijk om de bloemetjes buiten te zetten en te besproeien.

Terug
Bovenaan