fearofthedark
Member
hier nu een kleine maand na de breuk.
nog altijd een groot vraagteken waarom ze de stekker er had uitgetrokken maar het stoort me veel minder.
Ik had gisteren nog een mogelijkheid om haar te zien en eindelijk eens te spreken maar uiteindelijk afgeblazen en zo gelaten.
Ze had toch nooit rond tafel willen zitten voor een aantal zaken te bespreken, was wel zeer duidelijk op de toon in de berichten die werder verstuurd. Kwam ook continue terug op eerder gemaakte afspraken betreffende inboedel, geld en termijnen.
Had alleen maar frustratie opgewekt, dus heb ik het maar gelaten voor wat het was, alle zaken afgehandeld en dat was het dan.
ondertussen content met wat ik heb, mijn dochter is ook perfect gelukkig op de moment.
Al mist ze wel de poezen nog, maar daar gaan we deze maand iets aan doen (asielkatje halen)
leuke ervaring gehad, en nu on to the next one.
enkele personen aan het leren kennen via dating apps en wie weet.
wordt het niets dan is dat goed.
Is er een bij waar het effectief goed met klikt is dat nog beter.
no stress, gewoon dag per dag leven, en genieten van wat er op men pad komt.
nog altijd een groot vraagteken waarom ze de stekker er had uitgetrokken maar het stoort me veel minder.
Ik had gisteren nog een mogelijkheid om haar te zien en eindelijk eens te spreken maar uiteindelijk afgeblazen en zo gelaten.
Ze had toch nooit rond tafel willen zitten voor een aantal zaken te bespreken, was wel zeer duidelijk op de toon in de berichten die werder verstuurd. Kwam ook continue terug op eerder gemaakte afspraken betreffende inboedel, geld en termijnen.
Had alleen maar frustratie opgewekt, dus heb ik het maar gelaten voor wat het was, alle zaken afgehandeld en dat was het dan.
ondertussen content met wat ik heb, mijn dochter is ook perfect gelukkig op de moment.
Al mist ze wel de poezen nog, maar daar gaan we deze maand iets aan doen (asielkatje halen)
leuke ervaring gehad, en nu on to the next one.
enkele personen aan het leren kennen via dating apps en wie weet.
wordt het niets dan is dat goed.
Is er een bij waar het effectief goed met klikt is dat nog beter.
no stress, gewoon dag per dag leven, en genieten van wat er op men pad komt.
Weg sfeer. 

en dat ze niet aan m'n smartphone/computer/laptop mag zitten is een puur professionele reden, ik kan me niet veroorloven dat eender wie daar wat mee mispeuterd, ik moet daarvan alle integriteit kunnen bewaren.