Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Hier is het even pittig geweest, mijn vriendin wil graag nog een baby van ons 2, maar ik wil het laten zoals het is. Ik heb zelf al 2 jonge kinderen van 1 en 3 jaar oud en zij heeft 3 kinderen van 10, 13 en 14. Hoewel haar kinderen dus al wel wat ouder zijn en dus veel minder aandacht vragen en zelfs ook meehelpen met de verzorging enzo van de jonsten is het toch heavy als ze alle 5 hier zijn. Hoewel we hier en daar wel eens iets lieten vallen over een kind van ons samen is het mij hoe langer hoe duidelijker geworden dat de situatie zoals ze nu is voor mij gewoon perfect is. Die wek met kinderen en dan een week onder ons 2 doet mij echt deugd en geeft veel mogelijkheden en vrijheid om ons eigen ding te doen. Ik zie het dus absoluut niet zitten om daar weer verandering in te brengen door nog een kind op de wereld te zetten. Ik heb dat dan ook met haar besproken en ben ook al naar de dokter geweest voor een afspraak voor sterilisatie.

Bij haar was het echter andersom, zij was wél al beginnen uitkijken naar een kind van ons 2, en ze had en heeft het dus nog moeilijk met de realiteit dat dat er niet komt. Het gaat zo wat op en neer, de ene moment lijkt ze er wat door te zijn maar de dag erna is het toch weer miserie. Ik laat het zo maar begaan want ik wil er ook niet telkens opnieuw over beginnen om weeral alles te herhalen en ze weer op de feiten te drukken.

1 jaar en 3 maanden samen ondertussen, ik en mijn ex zijn kort na de geboorte van de jongste uit elkaar gegaan.

Ik mag hopen dat je ook wel actief naar haar luistert en niet uitgaat van ‘een herhaling van de feiten en argumenten’. Ik zou het ook niet gewoon zijn beloop laten gaan maar proberen elkaar te vinden en in dialoog met elkaar te gaan. De grootste reden waarom mensen uit elkaar gaan is net het uit de weg gaan van bepaalde lastige gesprekken, het mijden van communicatie en het uiteindelijk opkroppen van frustraties en onbegrip. Ik zou er niet te licht overgaan. Als het voor haar nog regelmatig bovenkomt dan is het geen afgesloten hoofdstuk.

Zorg dat uw sterilisatie snel in orde komt. Voor ge t weet zit ge met een 'ongelukske'.
Ik was dat ook aan het denken 🙈
Als man heb je over de anriconceptie van de vrouw nu eens ècht NIETS te zeggen he...
Om het heel drastisch te zeggen: ze kan in elke condoomverpakking een gaatje prikken en elke ochtend haar pil gewoon in de wasbak kappen. En je zou het simpelweg nooit weten....

Als man heb je over de anriconceptie van de vrouw nu eens ècht NIETS te zeggen he...
Om het heel drastisch te zeggen: ze kan in elke condoomverpakking een gaatje prikken en elke ochtend haar pil gewoon in de wasbak kappen. En je zou het simpelweg nooit weten....
Condooms in een kluis of elke dag nieuwe kopen. Al is een vasectomie op termijn een goedkopere oplossing dan.

Tja, kheb een afspraak in januari, vroeger kon niet... Ik zal er dus op moeten vertrouwen! :tongue:

Hier in het dorp woont zo'n koppel...
Twee dochters van rond de 10 jaar.
De vent laat zich knippen maar blijkt nog vruchtbaar en nu zitten ze met een 'ongelukske' in een huis dat te klein is.

Ik ken ook zo iemand, even kort de situatie schetsen, gast is samen met een Poolse, 3 maand samen zij geraakt zwanger, zij komt hier wonen, ondertussen al 3jaar geleden, relatie langs zijne kant is echt dood en als die kleine er niet had geweest had hij de relatie al lang verbroken(zijn letterlijke woorden). Nu blijkt zij terug zwanger te zijn, ze pakt de pil niet maar als ze vrijen gebruikt hij wel altijd condoom. Onlangs was ik aan het praten met een gemeenschappelijke vriendin en zei net het zelfde zoals jij aanhaalt. Ik wou dat absoluut niet geloven maar nu ik dit lees...

Hier in het dorp woont zo'n koppel...
Twee dochters van rond de 10 jaar.
De vent laat zich knippen maar blijkt nog vruchtbaar en nu zitten ze met een 'ongelukske' in een huis dat te klein is.

Dat wordt getest achteraf normaal gezien. Maar als ge in de wachtperiode van 6 maand niet oplet met uw voorbehoedsmiddelen is het wel uw eigen fout natuurlijk :p

Als ze daarmee begint zal het misschien voorlopig enkel via de achterdeur worden tot er terug wat vertrouwen is. :unsure:

Als ze daarmee begint zal het misschien voorlopig enkel via de achterdeur worden tot er terug wat vertrouwen is. :unsure:

Een iets mindere drastische (en pijnlijke:eek:) optie is voor het zingen de kerk uit of zoals Hollywood het al eerder aanhaalde, bespreek het want die struisvogelpraktijken gaan het em in dit geval niet worden, vrees ik.
Feit dat het bij haar blijft wringen betekent dat dat hoofdstuk lang nog niet afgesloten is.

Ik ken ook zo iemand, even kort de situatie schetsen, gast is samen met een Poolse, 3 maand samen zij geraakt zwanger, zij komt hier wonen, ondertussen al 3jaar geleden, relatie langs zijne kant is echt dood en als die kleine er niet had geweest had hij de relatie al lang verbroken(zijn letterlijke woorden). Nu blijkt zij terug zwanger te zijn, ze pakt de pil niet maar als ze vrijen gebruikt hij wel altijd condoom. Onlangs was ik aan het praten met een gemeenschappelijke vriendin en zei net het zelfde zoals jij aanhaalt. Ik wou dat absoluut niet geloven maar nu ik dit lees...

Condoom is verre van 100% veilig.

Een iets mindere drastische (en pijnlijke:eek:) optie is voor het zingen de kerk uit

Slechtste advies ooit...

(Ik ga niet graag naar de kerk :unsure:)

Een iets mindere drastische (en pijnlijke:eek:) optie is voor het zingen de kerk uit of zoals Hollywood het al eerder aanhaalde, bespreek het want die struisvogelpraktijken gaan het em in dit geval niet worden, vrees ik.
Feit dat het bij haar blijft wringen betekent dat dat hoofdstuk lang nog niet afgesloten is.
Allez zeg Tesliem, wat is dit nu voor raad?
Ik dacht dat iedereen ondertussen wel wist dat dit slechtste advies ooit is.
Van voorvocht kan je evengoed zwanger geraken.

Idd. Ik meen kort geleden hier op het forum zelfs nog van zo'n geval gelezen te hebben. Het was wel gepland en gewenst maar ze werden gestoord tijdens de daad. Het leger zat nog in de kazerne en alleen de verkenners waren vertrokken maar toch was het prijs. :)

In "puur" voorvocht zitten effectief geen zaadcellen, dus enkel van voorvocht kan je niet zwanger geraken. Wat wel kan, is dat er nog zwemmers overblijven zitten van een vorige zaadlozing en deze blijven zitten, en met het voorvocht er uit uit komen.

Dus, de man heeft al eens getrokken overdag, of al een deel prematuur uitgeschoten.

Terug
Bovenaan