Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
2 weken verder en moet zeggen dat het allemaal wel meevalt tot dusver.
ik weet dat het niet aan mij ligt, en hoe het is gelopen heeft het heel gemakkelijk gemaakt om dingen te plaatsen.

heb ze nog 1 maal gezien om wat spullen te wisselen en dat liep zeer sereen.

ik zit niet in zak en as, ik voel me ook gewoon goed

tijd om vooruit te kijken en zien wat de toekomst brengt

Laatst bewerkt:
Er is geen Mrs Fingers meer 😔

(als van in single, niet als van in weduwnaar)

Oh wat erg zeg.😥
Veel sterkte alleszins!

Geen idee wat er scheelt tegenwoordig maar ik zie zoveel koppeltjes uit elkaar gaan he, niet normaal.🙁

Nu dat ik hier toch ben ga ik wel even klagen hoor.
Wij hebben poosje geleden, toen we terugkwamen van vakantie ook grote ruzie gehad.
Ik mag van die gierige ass nooit met mijn auto rijden. :frown: Hij koopt nog liever een nieuwe auto voor mij dan dat ik met de zijne mag rijden. :frown:
Vertrouwt me alles toe van zijn hele hebben en houwe, alle wachtwoorden, zijn geld, dochter, zijn leven zelfs want toen laatst kwamen we terug uit Duitsland (mijn auto) en lag die naast mij te pitten maar effe rondje doen met zijn auto is teveel gevraagd. Nochtans ik heb nog nooit een auto in de prak gereden, zelfs buiten een paar snelheidsboetes geen gekke dingen.
Niemand mag ermee rijden, ook niet zijn vader. Naja als ik écht wil neem ik de sleutels en peer ik em maar ik wil dat hij het zelf zegt/aanbiedt.:frown:

Wij hebben poosje geleden, toen we terugkwamen van vakantie ook grote ruzie gehad.
Ik mag van die gierige ass nooit met mijn auto rijden. :frown: Hij koopt nog liever een nieuwe auto voor mij dan dat ik met de zijne mag rijden. :frown:
Vertrouwt me alles toe van zijn hele hebben en houwe, alle wachtwoorden, zijn geld, dochter, zijn leven zelfs want toen laatst kwamen we terug uit Duitsland (mijn auto) en lag die naast mij te pitten maar effe rondje doen met zijn auto is teveel gevraagd. Nochtans ik heb nog nooit een auto in de prak gereden, zelfs buiten een paar snelheidsboetes geen gekke dingen.
Niemand mag ermee rijden, ook niet zijn vader. Naja als ik écht wil neem ik de sleutels en peer ik em maar ik wil dat hij het zelf zegt.:frown:
Vraag de scheidingspapieren maar al aan. Er zijn al koppels voor minder uit elkaar gegaan :unsure:

effe rondje doen met zijn auto is teveel gevraagd. Nochtans ik heb nog nooit een auto in de prak gereden, zelfs buiten een paar snelheidsboetes geen gekke dingen.
Niemand mag ermee rijden, ook niet zijn vader. Naja als ik écht wil neem ik de sleutels en peer ik em maar ik wil dat hij het zelf zegt/aanbiedt.:frown:
Als je toch je eigen auto hebt, wat is dan precies het probleem? Het is duidelijk niet echt iets dat je persoonlijk moet opvatten, want zijn eigen vader (die hij wellicht al langer kent dan jou) mag er evenmin mee rijden.

Ik snap je wel maar laat hem toch zijn auto. Als het maar dat is, als we zien wat hij je wel al allemaal toevertrouwd… Je mag niet álles willen, dat blijft niemand pikken.

We hebben al zo weinig te zeggen als man... M'n vriendin mag alles, behalve aan m'n smartphone, pc, laptop en auto komen. Tenzij het een echt ongelooflijk uitzonderlijk noodgeval is natuurlijk.

Ja want het is vooral een kwestie van n/iets te zeggen te hebben. Dat heeft er toch helemaal niets mee te maken...

Voel je je dan meer "man" als je haar zo'n verbod oplegt?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja want het is vooral een kwestie van n/iets te zeggen te hebben. Dat heeft er toch helemaal niets mee te maken...

Voel je je dan meer "man" als je haar zo'n verbod oplegt?

Doe toch kalm. De mens heeft niet graag dat er iemand met zijn achterlijk vervoersmiddel rijdt. Gij niet dat hij op andere grieten rijdt.

Iedereen zijn pleziertjes.

Als hij dat heeft met een doos om van punt a naar punt b te raken leave the men alone, echt gewoon geen probleem. En zoals ge het al aangeeft, als het nood doet, pakt ge zijn sleutels en knalt ge weg met gierende banden.

Perfect iets om hem ne goeie kloot af te draaien als hij eens een voorproevertje wilt van die castratie waar ge het altijd over hebt ;)

Doe toch kalm. De mens heeft niet graag dat er iemand met zijn achterlijk vervoersmiddel rijdt. Gij niet dat hij op andere grieten rijdt.

Iedereen zijn pleziertjes.

Als hij dat heeft met een doos om van punt a naar punt b te raken leave the men alone, echt gewoon geen probleem. En zoals ge het al aangeeft, als het nood doet, pakt ge zijn sleutels en knalt ge weg met gierende banden.

Perfect iets om hem ne goeie kloot af te draaien als hij eens een voorproevertje wilt van die castratie waar ge het altijd over hebt ;)

Wat een vergelijking. :lol:
Nee maar 99% van de tijd maak ik er ook geen punt van hoor want als ik wil heb ik morgen dezelfde wagen maar moet ik met zo'n gigantische hoop staal met 4 wielen? Ik kom amper boven het stuur uit.:unsure:
Toen we er knallende ruzie over kregen was ik beetje een frustkut omdat ik zag dat hij moe was (wou overnemen) en het toch niet wou toegeven en toen kreeg ik een kortsluiting want ervoor stond hij verkeerd geparkeerd en toen ik de wagen wou verplaatsen kwam hij met dingen zo van laat maar ik doe het straks wel. Ik stond erbij met zo'n gezicht van wtf?
Dat castreren laten we voor als er buiten mij iemand anders bereden (bestaat dat woord wel?:unsure:) wordt.

Wat een vergelijking. :laugh:
Nee maar 99% van de tijd maak ik er ook geen punt van hoor want als ik wil heb ik morgen dezelfde wagen maar moet ik met zo'n gigantische hoop staal met 4 wielen? Ik kom amper boven het stuur uit.:unsure:
Toen we er knallende ruzie over kregen was ik beetje een frustkut omdat ik zag dat hij moe was (wou overnemen) en het toch niet wou toegeven en toen kreeg ik een kortsluiting want ervoor stond hij verkeerd geparkeerd en toen ik de wagen wou verplaatsen kwam hij met dingen zo van laat maar ik doe het straks wel. Ik stond erbij met zo'n gezicht van wtf?
Dat castreren laten we voor als er buiten mij iemand anders bereden (bestaat dat woord wel?:unsure:) wordt.

Jup, ik wil dat gerust een keer voordoen op u :unsure: ...

Ok, dan moogt ge hem een lap geven als hij niet wilt afgeven als hij in zombie-mode aan het rijden is mét u. En een harde ook.

Btw, gíj moogt ten allen tijden met de Polle roestbak rijden. Graag gedaan. 😘

Er is geen Mrs Fingers meer 😔

(als van in single, niet als van in weduwnaar)

Ik ben via-via de vuile was te weten gekomen. Lang gewoon vierkant in het gezicht uitgelachen geweest. A zeggen en B (met een ander) doen. Gewoon bewust de boel verzieken in de hoop dat ik er de brui aan zou geven, en toen bleek dat mijn tolerantiegrens voor bullshit te hoog was: voetje gelicht.

En het doet me eigenlijk niets.

Ik ben via-via de vuile was te weten gekomen. Lang gewoon vierkant in het gezicht uitgelachen geweest. A zeggen en B (met een ander) doen. Gewoon bewust de boel verzieken in de hoop dat ik er de brui aan zou geven, en toen bleek dat mijn tolerantiegrens voor bullshit te hoog was: voetje gelicht.

En het doet me eigenlijk niets.

Was ze vreedgegaan ofzo want ik begrijp het niet helemaal.(niet dat dat persé hoeft). En zijn er kinderen?
Naja gaat me uiteraard niets aan dus als je er niet op in wilt gaan dan begrjp ik dat best.

Geen kinderen gelukkig, en ook geen financiële besognes (ik heb mijn investeringen goed afgeschermd, omdat ik mijn twijfels had, met rede). En ja, "een derde partij", zoals dat dan zo mooi heet. En dan staalhard liegen van niet.

Geen kinderen gelukkig, en ook geen financiële besognes (ik heb mijn investeringen goed afgeschermd, omdat ik mijn twijfels had, met rede). En ja, "een derde partij", zoals dat dan zo mooi heet. En dan staalhard liegen van niet.
Hopelijk niet met iemand die ge kent.

Terug
Bovenaan