Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

  • Ja, iemand van het andere geslacht

    Stemmen: 278 67,3%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

    Stemmen: 17 4,1%
  • Nee, bewuste keuze

    Stemmen: 18 4,4%
  • Nee, maar wel op zoek

    Stemmen: 45 10,9%
  • Nee, maar wel verliefd

    Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

    Stemmen: 29 7,0%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

    Stemmen: 18 4,4%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

    Stemmen: 7 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    413
+/- 8 jaar geleden een bericht gestuurd naar de vriendin op OKcupid. Wonen al 7.5 jaar samen, 2 kinderen van 4 jaar oud.
Hier ook 8 jaar geleden elkaar via OKcupid leren kennen. Na 4 maanden gaan samen wonen (ik bij hem), aangezien dat beter was qua afstand naar mijn werk. 2 kinderen van 1 en 3 Het was blijkbaar een goed jaar voor OKcupid 😉
 
Nu hebt ge wel een back-up hond voor geval het terug fout afloopt hé.


Too soon?
lookaround.gif
Ik heb liever m’n vriendin terug :p
 
Sinds een paar maanden is men relatie van 2,5 jaar gedaan. 2 jaar samengewoond. Ondertussen heb ik men eigen plek.
In die maanden na de breuk eigenlijk wel redelijk wat dates al gehad. Nu ook al meer dan een maand met dezelfde bezig.
Echter denk ik nog wel elke dag aan men ex. Misschien dat ik beter even op mezelf blijf denk ik :thinking:
 
Sinds een paar maanden is men relatie van 2,5 jaar gedaan. 2 jaar samengewoond. Ondertussen heb ik men eigen plek.
In die maanden na de breuk eigenlijk wel redelijk wat dates al gehad. Nu ook al meer dan een maand met dezelfde bezig.
Echter denk ik nog wel elke dag aan men ex. Misschien dat ik beter even op mezelf blijf denk ik :thinking:

Waarom? Toch niks mis met nu wat rond te kijken als het klikt dan klikt het hé.
Ja, ge zult nog aan uw ex denken en misschien veel ook nog maar dat ebt wel weg en ge moet uzelf niet te kans mislopen om iemand te leren kennen intussen...
 
Sinds een paar maanden is men relatie van 2,5 jaar gedaan. 2 jaar samengewoond. Ondertussen heb ik men eigen plek.
In die maanden na de breuk eigenlijk wel redelijk wat dates al gehad. Nu ook al meer dan een maand met dezelfde bezig.
Echter denk ik nog wel elke dag aan men ex. Misschien dat ik beter even op mezelf blijf denk ik :thinking:

Waar spreek jij dan af deze tijden? nudat cafés, restaurants, enz... dicht zijn, gewoon buiten een wandeling maken ofzo? :thinking:
 
Waar spreek jij dan af deze tijden? nudat cafés, restaurants, enz... dicht zijn, gewoon buiten een wandeling maken ofzo? :thinking:

Is toch een ideale manier? Door te wandelen is het in mijn ogen veel gemakkelijker om een "ontspannen" gesprek te voeren dan wanneer je awkward aan een tafel moet zitten en niet direct weet wat zeggen.
 
Is toch een ideale manier? Door te wandelen is het in mijn ogen veel gemakkelijker om een "ontspannen" gesprek te voeren dan wanneer je awkward aan een tafel moet zitten en niet direct weet wat zeggen.
Of akward naast elkaar te wandelen en niet weten wat zeggen.
gDlIwb2.gif
 
Of akward naast elkaar te wandelen en niet weten wat zeggen.
gDlIwb2.gif
Langs elkaar lopen en niet weten wat zeggen is voor mij toch een pak minder awkward dan tegenover elkaar zitten en niet weten wat zeggen. Tijdens het wandelen is het, voor mij, toch véél gemakkelijker om ergens een opener te vinden
ge ziet een dier --> dierenliefhebber?
ge zien iemand sporten --> sport type?
Ge zijt aan het wandelen --> natuurliefhebber?
We kunnen niet op resto/café/... --> doe je dat graag, vind je dat belangrijk?
 
Ik heb de laatste 10 jaar zowat overal gezeten ( UK, Duitsland, Zweden, NL ) allemaal met wisselend success en soms ook totaal geen success.
Tot op heden heeft het me nooit aan het punt van samenwonen gebracht maar zo ben je tenminste eens links en rechts geweest 😂

Ik merk nu wel de 30 voorbij dat ik eigenlijk al weinig zin meer heb om echt nog te proberen, kan ook liggen aan het feit dat ik net 4 maanden terug uit een relatie van 5 jaar kom en momenteel wel het feit apprecieer dat ik kan doet wat ik wil wanneer ik wil.
Nu wil ik eigenlijk eerst en vooral eens later dit jaar hopelijk terug gewoon op reis en wat feesten.
 
Is toch een ideale manier? Door te wandelen is het in mijn ogen veel gemakkelijker om een "ontspannen" gesprek te voeren dan wanneer je awkward aan een tafel moet zitten en niet direct weet wat zeggen.

In de winterse coronamaanden is dat toch niet ideaal ze. Je legt een datum vast maar als het die dag regent en/of vrij koud is, dan rond je met plezier sneller af. Daarnaast moet je vaak een mondmasker dragen wat al helemaal de sfeer onderuit haalt.
Iemand vreemd uitnodigen thuis doe je in coronatijden al helemaal niet, je weet nooit hoe groot die persoon's bubbel is.

Optie: langer chatten alvorens af te spreken, online videogesprekken als 'eerste date' en als het klikt eventueel gaan wandelen of ergens binnen afspreken.

Ik merk nu wel de 30 voorbij dat ik eigenlijk al weinig zin meer heb om echt nog te proberen, kan ook liggen aan het feit dat ik net 4 maanden terug uit een relatie van 5 jaar kom en momenteel wel het feit apprecieer dat ik kan doet wat ik wil wanneer ik wil.
Nu wil ik eigenlijk eerst en vooral eens later dit jaar hopelijk terug gewoon op reis en wat feesten.
Idem. Ik merk ook dat ik er minder en minder zin in heb. Je hebt al wat meer negatieve ervaringen, je staat stabieler in het leven en je beseft hoe gelukkig je eigenlijk op uzelf bent. Geen zin meer in al dat gedoe..
 
Idem. Ik merk ook dat ik er minder en minder zin in heb. Je hebt al wat meer negatieve ervaringen, je staat stabieler in het leven en je beseft hoe gelukkig je eigenlijk op uzelf bent. Geen zin meer in al dat gedoe..
Ik dacht dat jij een partner had? Zijn jullie recent uit elkaar gegaan, of begrijp ik je post fout?
 
In de winterse coronamaanden is dat toch niet ideaal ze. Je legt een datum vast maar als het die dag regent en/of vrij koud is, dan rond je met plezier sneller af. Daarnaast moet je vaak een mondmasker dragen wat al helemaal de sfeer onderuit haalt.
Iemand vreemd uitnodigen thuis doe je in coronatijden al helemaal niet, je weet nooit hoe groot die persoon's bubbel is.
True, de wintermaanden helpen er natuurlijk niet bij. Enige alternatief wat ik kan denk is redelijk kort afspreken. Maar dat gaat natuurlijk ook alleen maar als je al een tijdje aan het chatten bent.
 
Idem. Ik merk ook dat ik er minder en minder zin in heb. Je hebt al wat meer negatieve ervaringen, je staat stabieler in het leven en je beseft hoe gelukkig je eigenlijk op uzelf bent. Geen zin meer in al dat gedoe..

hoe ouder je wordt hoe praktischer je denkt.
Je bent alleen eigenaar, je bent stabiel, een spaarboek.

De pool waar je uit moet vissen wordt ook kleiner.
Sommigen hebben kinderen, een ex, verleden (duh), je moet het er allemaal bijnemen.
 
Hier 6jaar samen waarvan drie jaar officieel samenwonend. We zaten zo goed als dagelijks op elkanders kot, dus eigenlijk leven we toch al langer samen :unsure:

Ervoor veelal losse flodders, niet echt het herinneren waard eigenlijk. Mijn vriendin leren kennen op Twoo. Gesprekken waren heel leuk en tijdens eerste date eigenlijk gewoon liefde op het eerste gezicht langs weerskanten.
 
Terug
Bovenaan