Ebel
Active member
Of die wil zich extra hard bewijzen?Onana op de bank imo. Die is in staat mee te vieren met de Senegalezen.
Moeilijk te voorspellen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of die wil zich extra hard bewijzen?Onana op de bank imo. Die is in staat mee te vieren met de Senegalezen.
Nope! Iran ligt er uit als 9de beste 3de. (Hoeveel pech kan je hebben? Randje buitenspel, tegen de paal en dan twee teams die het nog snel op een dealtje gooien)
Waarom zou hij in staat zijn om mee te vieren? Dat hij liever niet tegen Senegal zou uitkomen op een groot toernooi, begrijp ik, maar ik twijfel echt niet aan zijn inzet. Die wilt ook gewoon zover mogelijk geraken met zijn land/ploeg.Onana op de bank imo. Die is in staat mee te vieren met de Senegalezen.
Ok toen ik achteraf de beelden bekeek, bleek er van een afgesproken gelijkspel inderdaad geen sprake.
->Dus in de allerlaatste seconden van de wedstrijd is die hele lange voorzet die bijna buitenvliegt en nog nipt binnengehouden wordt, allemaal onderdeel van de deal die ze hebben gemaakt? Erg straffe spelers wel dan, amai!
We zouden bijna gaan geloven dat ze het niét op een dealtje hebben gegooid, zo echt leek het...
Als de match iets leerde is dat we voor Kevin nog aan de praat te krijgen, Hans nodig hebben. Verder toch opteren voor Seys in te brengen want de snelheid van Castagne is toch ondermaats.
Hij had hem altijd moeten brengen in de 2e helft tegen NZ imo, om eens te testen wat dat gaf in deze groep. Nu mag je er zeker van zijn dat we hem niet gaan zien denk ik.Het is wel risicovol om nu Seys opeens in de basis te stoppen bij zo'n match. Waarmee ik wil zeggen dat hij beter eerder al eens getest was geweest. Helaas waren er ook blessures op het verkeerde moment, maar zeker ook de keuzes van Garcia.
Klopt natuurlijk wel. Enigste vraag is hoe je de snelheid gaat opvangen van hun voorhoede.Het is wel risicovol om nu Seys opeens in de basis te stoppen bij zo'n match. Waarmee ik wil zeggen dat hij beter eerder al eens getest was geweest. Helaas waren er ook blessures op het verkeerde moment, maar zeker ook de keuzes van Garcia.