[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Nope! Iran ligt er uit als 9de beste 3de. (Hoeveel pech kan je hebben? Randje buitenspel, tegen de paal en dan twee teams die het nog snel op een dealtje gooien)

->Dus in de allerlaatste seconden van de wedstrijd is die hele lange voorzet die bijna buitenvliegt en nog nipt binnengehouden wordt, allemaal onderdeel van de deal die ze hebben gemaakt? Erg straffe spelers wel dan, amai!
We zouden bijna gaan geloven dat ze het niét op een dealtje hebben gegooid, zo echt leek het...
 
Onana op de bank imo. Die is in staat mee te vieren met de Senegalezen.
Waarom zou hij in staat zijn om mee te vieren? Dat hij liever niet tegen Senegal zou uitkomen op een groot toernooi, begrijp ik, maar ik twijfel echt niet aan zijn inzet. Die wilt ook gewoon zover mogelijk geraken met zijn land/ploeg.
 

->Dus in de allerlaatste seconden van de wedstrijd is die hele lange voorzet die bijna buitenvliegt en nog nipt binnengehouden wordt, allemaal onderdeel van de deal die ze hebben gemaakt? Erg straffe spelers wel dan, amai!
We zouden bijna gaan geloven dat ze het niét op een dealtje hebben gegooid, zo echt leek het...
Ok toen ik achteraf de beelden bekeek, bleek er van een afgesproken gelijkspel inderdaad geen sprake.
Maar wat wel klopt is dat Iran echt veel pech heeft, dat ze er uit liggen.
 
Enorm veel pech en het is niet de eerste keer.


Ook in hun matchen, zoals het einde tegen Egypte of het achterwerk van Taremi die buitenspel stond bij die geniale vrije trap.

In 2018 hadden ze ook al veel pech want ze hadden kunnen doorgaan in een moeilijke groep.
 
Als de match iets leerde is dat we voor Kevin nog aan de praat te krijgen, Hans nodig hebben. Verder toch opteren voor Seys in te brengen want de snelheid van Castagne is toch ondermaats.
 
Als de match iets leerde is dat we voor Kevin nog aan de praat te krijgen, Hans nodig hebben. Verder toch opteren voor Seys in te brengen want de snelheid van Castagne is toch ondermaats.

Maar wel verdedigend sterker en als ge met Vanaken op het middenveld wilt spelen, gaat dat toch doorwegen imo.
 
Onderschat Seys toch niet hoor, heeft in de CL toch ook zijn plan getrokken tegen de grote namen, is nog jong, maar doet dat goed. Weet niet of die zoveel minder is dan Castagne, zeker niet op snelheid
 
Ik doe geen afbreuk op zijn kwaliteiten. In de opstelling met Onana vond ik zelf dat hij moest starten. Maar met Vanaken op het middenveld (ik ga er vanuit dat noch Tielemans noch De Bruyne gaan schuiven) zijt ge toch iets van verdedigende balans kwijt. iets dat in het CL Brugge meer gebalanseerd was in mijn ogen. En dan kunt ge al met een meer aanvallende back spelen.
 
Het is wel risicovol om nu Seys opeens in de basis te stoppen bij zo'n match. Waarmee ik wil zeggen dat hij beter eerder al eens getest was geweest. Helaas waren er ook blessures op het verkeerde moment, maar zeker ook de keuzes van Garcia.
 
Het is wel risicovol om nu Seys opeens in de basis te stoppen bij zo'n match. Waarmee ik wil zeggen dat hij beter eerder al eens getest was geweest. Helaas waren er ook blessures op het verkeerde moment, maar zeker ook de keuzes van Garcia.
Hij had hem altijd moeten brengen in de 2e helft tegen NZ imo, om eens te testen wat dat gaf in deze groep. Nu mag je er zeker van zijn dat we hem niet gaan zien denk ik.
 
Het is wel risicovol om nu Seys opeens in de basis te stoppen bij zo'n match. Waarmee ik wil zeggen dat hij beter eerder al eens getest was geweest. Helaas waren er ook blessures op het verkeerde moment, maar zeker ook de keuzes van Garcia.
Klopt natuurlijk wel. Enigste vraag is hoe je de snelheid gaat opvangen van hun voorhoede.
 
Terug
Bovenaan