[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Nope! Iran ligt er uit als 9de beste 3de. (Hoeveel pech kan je hebben? Randje buitenspel, tegen de paal en dan twee teams die het nog snel op een dealtje gooien)

->Dus in de allerlaatste seconden van de wedstrijd is die hele lange voorzet die bijna buitenvliegt en nog nipt binnengehouden wordt, allemaal onderdeel van de deal die ze hebben gemaakt? Erg straffe spelers wel dan, amai!
We zouden bijna gaan geloven dat ze het niét op een dealtje hebben gegooid, zo echt leek het...
 
Onana op de bank imo. Die is in staat mee te vieren met de Senegalezen.
Waarom zou hij in staat zijn om mee te vieren? Dat hij liever niet tegen Senegal zou uitkomen op een groot toernooi, begrijp ik, maar ik twijfel echt niet aan zijn inzet. Die wilt ook gewoon zover mogelijk geraken met zijn land/ploeg.
 

->Dus in de allerlaatste seconden van de wedstrijd is die hele lange voorzet die bijna buitenvliegt en nog nipt binnengehouden wordt, allemaal onderdeel van de deal die ze hebben gemaakt? Erg straffe spelers wel dan, amai!
We zouden bijna gaan geloven dat ze het niét op een dealtje hebben gegooid, zo echt leek het...
Ok toen ik achteraf de beelden bekeek, bleek er van een afgesproken gelijkspel inderdaad geen sprake.
Maar wat wel klopt is dat Iran echt veel pech heeft, dat ze er uit liggen.
 
Enorm veel pech en het is niet de eerste keer.


Ook in hun matchen, zoals het einde tegen Egypte of het achterwerk van Taremi die buitenspel stond bij die geniale vrije trap.

In 2018 hadden ze ook al veel pech want ze hadden kunnen doorgaan in een moeilijke groep.
 
Terug
Bovenaan