[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Omdat carrion dat cijfer dropte op mijn reply. En deed alsof dit indrukwekkend was... :wtf:

Mijn belgische vlag hangt ook aan mijn raam, ik hoop ook dat ze ver geraken, maar wil gewoon een hoger niveau zien.
Tegen senegal zo spelen, en we krijgen gewoon zwaar klappen.
Dat is toch zever? Als we zo tegen Senegal spelen hebben we een goede kans om te winnen..
Onana is de enige die teleurstelde vandaag..
Wel liever ngoy terug voor zijn snelheid tov theate
 
Zelfs onze Waalse vrienden beginnen te erkennen dat Vanaken incourtonable is in de nationale ploeg. Samen met Courtois de eerste man op het blad. Hopelijk heeft Garcia het ook door.
 
Op hln

Congo wint = Senegal
• Congo speelt gelijk + Oostenrijk wint = Zuid-Korea
• Congo speelt gelijk + Oostenrijk speelt gelijk = Algerije
• Congo speelt gelijk + Algerije wint met één doelpunt verschil = Oostenrijk
• Congo speelt gelijk + Algerije wint met twee doelpunten gelijk = Zuid-Korea
• Oezbekistan wint met 5 goals verschil = Zuid-Korea
• Oezbekistan wint met 6 goals verschil = Senegal


Er staat nergens beschreven "wat als congo verliest" nipt
 
Kom kom, winnen tegen Senegal, dan winnen tegen de VS en in kwartfinale tegen Spanje eruit met penalty’s na een afgekeurde goal van Lukaku!
 
Je zou er van uit moeten gaan dat de Rode Duivels nu wat vertrouwen hebben getankt met die 5-1 en dat de druk minder weegt. Dat ze gewoon maar met goesting spelen zoals de Noren tegen Frankrijk. Als ze falen, dan maar met een opgeheven hoofd.
 
Terug
Bovenaan