[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Omdat carrion dat cijfer dropte op mijn reply. En deed alsof dit indrukwekkend was... :wtf:

Mijn belgische vlag hangt ook aan mijn raam, ik hoop ook dat ze ver geraken, maar wil gewoon een hoger niveau zien.
Tegen senegal zo spelen, en we krijgen gewoon zwaar klappen.
Dat is toch zever? Als we zo tegen Senegal spelen hebben we een goede kans om te winnen..
Onana is de enige die teleurstelde vandaag..
Wel liever ngoy terug voor zijn snelheid tov theate
 
Zelfs onze Waalse vrienden beginnen te erkennen dat Vanaken incourtonable is in de nationale ploeg. Samen met Courtois de eerste man op het blad. Hopelijk heeft Garcia het ook door.
 
Terug
Bovenaan