Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar het is toch niet vreemd om u aan te passen tegen betere tegenstanders. Dat doen die andere ploegen namelijk ook.Klopt, denk dat ik me daar wel vergis in dat specifieke voorbeeld. Ik geef eerlijk toe dat mij specifieke fases van 8 jaar geleden voor de geest halen niet mijn sterkste punt is.
Maar ik denk wel dat we in het verleden toch al vaak gezien hebben dat Belgische trainers zich in hun beslissingen te vaak laten leiden door hun tegenstander ipv zelf het spel te willen maken.
Als je tegen een Spanje meer verdedigend wil spelen zal het sowieso met Raskin moeten. Want Onana is gewoon te wisselvallig en maakt teveel fouten. Want als hij dezelfde slechte pas geeft zoals vandaag in een match tegen een Spanje, Frankrijk of Engeland heb je een groter probleem.
Daar ben ik het doen wél mee eens.Man man ge hoort hier toch iets ze.

hopelijk lezen er geen Marokko fans meeSenegal haalbaarGe hebt het hier wel over de verdiende winnaar van de Africa cup hè !!
Match tegen Argentinië voor de kwartfinale, volgende ronde is nog maar 1/16e ronde.![]()
Gyazo
gyazo.com
Alé, ik ben blij dat we gewonnen zijn ze... Maar het alternatief is (als alle logica gerespecteerd wordt) een match tegen Argentinië om de halve finale. 2de of 3de was waarschijnlijk niet zo slecht geweest. Natuurlijk ga je ook niet winnen van een Iran of Australië als je vandaag gelijk speelt tegen een Nieuw Zeeland ma bon.
Match tegen Argentinië voor de kwartfinale, volgende ronde is nog maar 1/16e ronde.
Senegal haalbaarGe hebt het hier wel over de verdiende winnaar van de Africa cup hè !! Man man ge hoort hier toch iets ze. Dat is biezen pakken als het niveau hetzelfde blijft.
Het werd toch 1 pintje op ‘t einde om te vierenIk ga bij mijn ouders kijken, buiten op het terras met wat volk op een grote TV, zoals elke match.
Normaal is dat met een pintje, maar nu met spek met eitjes.
!Negen van de tien keren winnen we die match niet. Net zoals dat zeven keer of zo van de tien het geval was tegen Brazilië. Gelieve dat tornooi ondanks onze resultaten daar niet te herschrijven.Die match kunnen we net zo goed winnen. Van een veel betere ploeg.
Die waren tweede. Ge ziet hoe goed ge het allemaal volgt.Senegal haalbaarGe hebt het hier wel over de verdiende winnaar van de Africa cup hè !! Man man ge hoort hier toch iets ze. Dat is biezen pakken als het niveau hetzelfde blijft.
Ik zei verdiende. Niet gekregen door 1 of andere tribunale beslissing.Die waren tweede. Ge ziet hoe goed ge het allemaal volgt.
Nergens zegt hij dat we 9 op 10 die match winnen, wel dat we evengoed konden gewonnen hebben. Gelieve zijn woorden niet te herschrijven.Negen van de tien keren winnen we die match niet. Net zoals dat zeven keer of zo van de tien het geval was tegen Brazilië. Gelieve dat tornooi ondanks onze resultaten daar niet te herschrijven.