[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Veel goeie wil vandaag maar het moest eigenlijk al 4-0 staan. Komaan gasten maak snel die 3de goal zodat het geloof weg is bij Nieuw-zeeland.
Zolang het 2-0 staat kan een aansluitingstreffer nog altijd.
Ik vraag de "Duvels" draaien.

Donderdag dan om 22u wss tegen Zuid-Korea ?
Egypte kan nog (een paar keer) scoren en groepswinnaar worden hé.

Maar normaal gezien -tenzij er de grootste instorting allertijden volgt van de Belgen- in de laatste 20 min, gaan we wel een rondje verder.
 
Laatst bewerkt:
Onana speelt niet meer (als ik bondscoach was).
Je komt in, je moet je bewijzen en het is al meteen zichtbaar: 'Dat wordt just niks'.
 
Terug
Bovenaan