quo_vadis
Well-known member
Nog niet geweten. Hangt af van welke beste 3des er allemaal doorgaanDonderdag dan om 22u wss tegen Zuid-Korea ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet geweten. Hangt af van welke beste 3des er allemaal doorgaanDonderdag dan om 22u wss tegen Zuid-Korea ?
Zou mooi zijn maar beetje voorbarig. Beste 3 des liggen ook nog niet vast.Donderdag dan om 22u wss tegen Zuid-Korea ?
Ik vraag de "Duvels" draaien.Veel goeie wil vandaag maar het moest eigenlijk al 4-0 staan. Komaan gasten maak snel die 3de goal zodat het geloof weg is bij Nieuw-zeeland.
Zolang het 2-0 staat kan een aansluitingstreffer nog altijd.
Egypte kan nog (een paar keer) scoren en groepswinnaar worden hé.Donderdag dan om 22u wss tegen Zuid-Korea ?
Of helemaal niet.Lukaku maar 10 minuten vandaag?
De buit was al bijna terug wegOf helemaal sparen aangezien de buit binnen is. Inspiratie opgedaan bij Noorwegen.
U vraagt, Rudi draait.Je zou denken dat dit dan wel een goed moment is om Lukaku in te brengen.
