quo_vadis
Well-known member
CdK is dan ook geen spits. En een spits moet meer doen dan alleen op doel trappen. Was heel nuttig in de opbouw, in het storen, in duels,….Als je niet met vertrouwen naar de goal kan knallen, is de rest toch bijzaak. Aan De Cuyper konden we dat niet kwalijk nemen als verdediger, maar als spits...

