[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Geen afmakers in de ploeg, zal gewoon een probleem blijven.
Doku heel matig, duidelijk niet fit. Het ging beter als Trossard op links stond.

Voor de rest vind ik het wel goed, creëren kansen en buiten die 10 min na de goal geven ze niets weg. Middenveld staat goed.
 
Ik vind Doku een heel frustrerende speler om naar te kijken. Hij zal wel kunnen voetballen maar het is toch 80% van de tijd wat schijnbewegingen. Als hij dan toch eens een man voorbij geraakt is het heel vaak een afzwaaier of een bal net niet op maat voor een teamspeler.

Trossard speelt wel een goede wedstrijd. Zoals altijd missen we een goede Lukaku vooraan. Zodra hij op pensioen gaat zitten we met een probleem denk ik.
 
Terug
Bovenaan