[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Dus je kan bij een corner beter hopen dat er een penalty-check komt die uiteindelijk niet gegeven wordt dan? Slaat toch nergens op? :biglaugh:
Ik vind het ook belachelijk maar ik heb dit nogal gezien. Andere uitleg heb ik niet

Ik denk dat ze enkel kijken naar de penalty die gefloten is. Het is niet voor België , dus wordt die fase aan de andere kant gegeven. Geen corner dan. Dan is het ofwel penalty zoals gefloten, ofwel voor de andere kant hè

En dan weer een halve minuut spelen om weer 3 minuten het spel stil te leggen nadat ze net 3 minuten staan rondkijken hebben. :rolleyes:

Dus je kan bij een corner beter hopen dat er een penalty-check komt die uiteindelijk niet gegeven wordt dan? Slaat toch nergens op? :biglaugh:
Het zal wel volgens de regels zijn, maar wat een dwaze regel. Ik kan het nog begrijpen wanneer het is indien de scheids fluit wanneer de bal nog in het spel is, maar nu floot hij toen de bal al buiten was.

Er zijn al zeker 3 derdes die onder ons staan en daar moet dus nog 1 bij komen. Zou normaal gezien wel in orde moeten komen.
Bwa, zo zeker is het toch niet.

- Congo wint van Oezbekistan
- Algerije en Oostenrijk spelen gelijk
- Kroatië wint of speelt gelijk tegen Ghana

Als die allemaal gebeuren, zijn 3 punten met 0 GD niet genoeg.

Terug
Bovenaan