Graspop 2024

Goed, ik was vooral blij dat The Grudge op de setlist stond.
maar ik was een klein beetje teleurgesteld dat de visuals (die op zich zeer cool waren btw) niet alleen in't groot achter de band werd geprojecteerd maar ook op de schermen langs het podium. Geen videobeelden van het concert dus als je niet in het voorste blok stond moest je het doen met af en toe een glimps van Maynards silhouette.

Maar in ieder geval, de mensen die niet bij All Them Witches waren hebben het beste concert van heel dat festival gemist...
ATW had ik ook graag gezien, dedju. Hopelijk komen ze snel eens terug.

haters gonna hate.

Ik vond Babymetal op de stream er nog wel nice uitzien :unsure:
Ge moet die ook nemen voor wat het is he.

Die hebben baat bij een grote productie wat hier moeilijk is + hun budget staat het nog niet toe om een heel circus mee te nemen. Kleed dat decor Japans themed aan met nog wat foxes enzo en je krijgt een heel andere dynamiek.

Nu dansen die wat en staat de kami god band aan de zijkant

Had enkel graag Underoath gezien gisteren.

iemand die geweest is?

Maar voor 1 band koop ik geen ticket.....

Tiens, kan je het concert van Megadeth nergens herbekijken? Heb gisteren maar 20min live kunnne volgen…
Komt normaal later wel tussen de vods te staan geloof ik al vind ik persoonlijk dat je weinig hebt gemist. Vond de zanger maar enorm ongeïnteresseerd er bij staan.

Had enkel graag Underoath gezien gisteren.

iemand die geweest is?

Maar voor 1 band koop ik geen ticket.....
Maar alé. Als je naar een concert gaat lig je ook al snel aan de prijs van een dagticket. Op een festival krijg je er extra bands bij.

Ik ga een dag naar Alcatraz en Pukkelpop terwijl ik geen enkele band ken of wil zien. Gewoon voor de sfeer. Dat is pas onnozel.

Maar alé. Als je naar een concert gaat lig je ook al snel aan de prijs van een dagticket. Op een festival krijg je er extra bands bij.

Ik ga een dag naar Alcatraz en Pukkelpop terwijl ik geen enkele band ken of wil zien. Gewoon voor de sfeer. Dat is pas onnozel.
Concert vaak rond de 50 euro.
Dagticket 125 euro gmm ?

Besides... underoath is meer een zaal band. Komen nie zo goed tot hun recht buiten stage.... vond het maar een tamme show zo te zien.

Heb ze al vaak op betere locaties weten optreden. Dus blij dat ik er mn geld nie aan gaf.

Concert vaak rond de 50 euro.
Dagticket 125 euro gmm ?

Besides... underoath is meer een zaal band. Komen nie zo goed tot hun recht buiten stage.... vond het maar een tamme show zo te zien.

Heb ze al vaak op betere locaties weten optreden. Dus blij dat ik er mn geld nie aan gaf.
Vond er op de livestream ook helemaal niets aan tbh. Niet alle bands komen overal tot hun recht idd. Stake daarentegen :love:

Electric Callboy was zalig! Sebiet nog genieten van Pendulum.

Iedereen die morgen gaat, botten aandoen, terrein is een modderpoel.

Ik lees net op HLN dat ze geen nieuwe mensen meer toelaten op de camping. Klopt dit? Wij komen morgen toe, maar onze tenten staan er al door vrienden die er al van woensdag zijn.

Beetje kunnen volgen op StuBru. Dave and the Mustaines klonk wel goed maar vooral Cavaleras klonken echt wel heel strak
Op de live stream op proximus Megadeth gevolgd. Ze speelde steeds beter naarmate het optreden vorderde. Echt genoten op het einde.

begon nogal saai en mechanisch (ne nieuwe song en Dread and the fugitive (draak ve song imho),
Dan Hangar 18, This was my Life, Skin of my teeth (begon al wat beter te komen)
Countdown to Extension, Sweeting Bullets, Tornado of Souls, Peace Sells, Symphony of Destruction, Holy Wars (top performance imo)

Mustaine zijn stem is niet meer 100%, soms laat hij wat zinnen/woorden weg lijkt het wel. Hier en daar heb ik de tweede gitarist wat riffs ietwat anders horen spelen dan op de plaat (soms betere variatie, soms minder leuk).
Al bij al toch een v hun betere optreden. Jammer dak er niet bij was.

Terug
Bovenaan