Zie nieuwssitesBron?
Daar is nog niks officieel van rondgestuurd bij mijn weten.
Er zullen er sowieso wel een aantal dicht blijven en vervangen worden door die reserveparkings uit de buurt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie nieuwssitesBron?
Daar is nog niks officieel van rondgestuurd bij mijn weten.
Er zullen er sowieso wel een aantal dicht blijven en vervangen worden door die reserveparkings uit de buurt.
heb het al een paar keer moeten doen zo...Tof voor de mensen met een dagticket...
Openbaar vervoer allemaal goed en wel maar als je de headliner wil zien kan je nog een uur of 4 in het station van Mol zitten koekeloeren achteraf.

Rond de €82 voor vandaag of €76 voor vrijdag. Gezien andere prioriteiten zou ik enkel zondag kunnen gaan (staan aan €108) maar is m.i. nu ook geen topdag.er zijn nu wel koopjes te doen op ticketswap als er nog mensen willen gaan![]()

't Is niet plezant en ergens heel normaal dat de mensen wat balen hé. Niemand verwijt de organisatie o.i.d.Problemen ?? De sfeer zit er toch al geweldig in .tja er lopen nu eenmaal geboren klagers rond op deze aardkloot . Triestig .![]()
bwa voor vandaag bv.... nog 82 euro.er zijn nu wel koopjes te doen op ticketswap als er nog mensen willen gaan![]()
Goed, ik was vooral blij dat The Grudge op de setlist stond.Hoe was Tool?