Daarstraks een test laten doen aangezien ik toch al enkele dagen met wat keelpijn en een droge hoest zit, maar gelukkig negatief.
 

Ik zie dat ze toch een leuke track list hebben gespeeld, BFMV.

dat geeft me toch wat hoop, om ze nog es live ergens te gaan zien als ze nog es komen spelen in een zaal.

altijd dikke fun natuurlijk, maar was bang dat ze vooral nummers van hun nieuwe (afgrijselijke) plaat gingen spelen.


en die intro van O FORTUNA vind ik wel heerlijk, is wel niet van hen (carl orff dacht ik), maar sluit geweldig goed aan bij your betrayal)
 
Geen symptomen hier.
Maat van me had ook 150 en een klets risico contacten. Zelf had ik mijn BT uitstaan om batterij te besparen, niet bij nagedacht.
 
Als andere organisatoren slim zijn voeren ze een zelftest uit aan de ingang om gelijkaardige toestanden te voorkomen. Dit weekend staat een dagje Werchter op de planning, binnenkort Tomorrowland, ik hoop dat deze onze zomerreis niet in gedrang brengen :(.
 
Ik heb ook corona opgelopen (wellicht tijdens de zaterdag van GMM). Toch wel serieus ziek van geweest (2/3 dagen koorts) en nu nog steeds wat aan het hoesten/neus dicht.

Mijn twee medegangers (die 4 dagen gingen) hebben het dan weer niet. Toch vreemd hoe het zich verspreid soms...

Iedereen die ik ken die het nu heeft is er trouwens redelijk ziek van (in tegenstelling tot vroegere varianten).
 
Als andere organisatoren slim zijn voeren ze een zelftest uit aan de ingang om gelijkaardige toestanden te voorkomen. Dit weekend staat een dagje Werchter op de planning, binnenkort Tomorrowland, ik hoop dat deze onze zomerreis niet in gedrang brengen :(.
Is dat werkbaar voor zo'n groot festival? Je kan ook vragen dat elke festivalganger een negatieve test moet voorleggen voor die naar binnen mag. Of je kan het gewoon op zijn beloop laten en accepteren dat x aantal mensen ziek worden.
 
En wie heeft er allemaal Corona opgelopen?

Die post op reddit gezien van die dude met z'n 194 hoog risico contacten.
Wat anekdotisch bevestigd door m'n schoonbroer: zowel hij als de groep waar mee hij geweest is: allen positief (15 man).
Mijn schoonvader is een heel weekend geweest en had 50 hoogrisico contacten volgens z'n app, was ziek en z'n PCR was dus positief.
 
Als andere organisatoren slim zijn voeren ze een zelftest uit aan de ingang om gelijkaardige toestanden te voorkomen. Dit weekend staat een dagje Werchter op de planning, binnenkort Tomorrowland, ik hoop dat deze onze zomerreis niet in gedrang brengen :(.

Op Facebook destijds las ik een reactie van iemand die naar een concert wou in Nederland, maar het jammer vond dat er nog een bewijs van negativiteit moest worden voorgelegd en een paar dagen later niet meer.
De man was namelijk positief getest en mocht niet naar binnen…
Maar eigenlijk wou hij zeggen dat hij gewoon naar binnen zou gaan (positief dus) mochten er geen controles zijn…

Dat is zo egoïstisch… mocht iedereen ieens een minimum aan respect vertonen, dan zouden onze festivals er beter uitzien.

Als je positief getest bent, ook al heb je weinig symptomen, dan blijf je thuis. Punt.
Als je ziek bent, dan blijf je thuis.
Punt.
 
Op Facebook destijds las ik een reactie van iemand die naar een concert wou in Nederland, maar het jammer vond dat er nog een bewijs van negativiteit moest worden voorgelegd en een paar dagen later niet meer.
De man was namelijk positief getest en mocht niet naar binnen…
Maar eigenlijk wou hij zeggen dat hij gewoon naar binnen zou gaan (positief dus) mochten er geen controles zijn…

Dat is zo egoïstisch… mocht iedereen ieens een minimum aan respect vertonen, dan zouden onze festivals er beter uitzien.

Als je positief getest bent, ook al heb je weinig symptomen, dan blijf je thuis. Punt.
Als je ziek bent, dan blijf je thuis.
Punt.
Volledig mee eens, maar denk dat heel de coronaproblemathiek de ware aard van de mens wel dubbel en dik in de verf gezet heeft :p. Ik ik ik..
 
Of we stoppen met al het gedoe er rond en wie ziek wordt, is ziek voor een paar dagen... Na meer dan 2 jaar kan corona wel bij de andere gewone ziektes geplaatst worden imo.

En testen en dergelijke voor de ingang is niet haalbaar, dat was vorig jaar al gebleken bij grotere events
Er zijn nog altijd zwakkeren die er effectief aan sterven. De opnames stijgen ook immens. Mijn rechtoverbuur is al 2 maand uit na een coronabesmetting met ziekenhuisopname. Zelf was het even uitzieken, maar niet voor iedereen…
 
Volledig mee eens, maar denk dat heel de coronaproblemathiek de ware aard van de mens wel dubbel en dik in de verf gezet heeft :p. Ik ik ik..
Inderdaad… 😞

Of we stoppen met al het gedoe er rond en wie ziek wordt, is ziek voor een paar dagen... Na meer dan 2 jaar kan corona wel bij de andere gewone ziektes geplaatst worden imo.

En testen en dergelijke voor de ingang is niet haalbaar, dat was vorig jaar al gebleken bij grotere events
En onmiddellijk bevestiging van de post van iamhollywood 😢
 
Ook covid gevangen na een festival, ben genezen maar die vermoeidheidsdipjes zijn wel dik klote hoor. Lichte versie mijn gat.
 
Mijn gezelschap en mezelf hebben allebei geen symptomen van covid gehad dus ik hoop dat we bespaard gebleven zijn. Ik heb covid nog maar net begin april gehad, en die vermoeidheidsdipjes zijn inderdaad zeer ambetant. Heeft ook lang geduurd eer dat volledig uit mijn lijf was (+/- 2 weken).
 
Echt niemand die While She Sleeps de moeite vond? Alle 4 dagen op livestream gevolgd en voor mij zeker één van de betere.
Ook erg veel hard rock op mainstage deze keer. Echt moeten zoeken voor leuke bands op de livestream in vergelijking met andere jaren.
Heb ze zaterdag op Jera gezien. Qua energie en show niets op aan te merken, maar de setlist stelde toch teleur (incl ruk geluid op Jera). Geen enkel nummer van de eerste 3 cd’s vind ik jammer. De laatste 2 cd’s is de lead gitaar teveel gepingel en té aanwezig naar mijn mening.
 
Wat met uw ticket als je corona hebt? Wij gaan binnenkort ook naar een festival en zijn al €500 p.p. kwijt en 't moet nog beginnen.

In de huidige tijden zou de organisatie toch een refund kunnen doen indien je een positieve test kan voorleggen via de huisarts ofzo? Of is dat het geval?
 
Er zijn nog altijd zwakkeren die er effectief aan sterven. De opnames stijgen ook immens. Mijn rechtoverbuur is al 2 maand uit na een coronabesmetting met ziekenhuisopname. Zelf was het even uitzieken, maar niet voor iedereen…
Net zoals met een gewone griep of ...
Maar als we ons leven gaan laten blijven gijzelen zijn we binnen een paar jaar nog bezig. Subiets weer maskertjes en alles op slot, das een betere optie zeker?
 
Terug
Bovenaan