Grand Theft Auto 6

Grand Theft Auto VI

Ik snap het nut niet van de fysieke versie (code in het doosje). Wat is hier fysiek aan buiten een leeg doosje dat in de kast beland. Ik ben steeds voorstander geweest van fysieke games, maar in dit geval snap ik de meerwaarde niet. Zeer jammer als dit de toekomst word van fysieke games, maar voor gta 6 zal het de digitale versie worden dus.

Het is nog een "cadeau" die je kan verpakken,
Mensen die enkel iets willen/kunnen kopen met cash (of met gepikte kredietkaarten,... :p)
"In store presence",
...

Dat gaat niet onaanzienlijk zijn, het aantal die gewoon het doosje kopen in een fysieke winkel.
 
Het zou wel leuk geweest zijn moest er een ultimate editie zijn voor 150 euro met de optie om het spel 10 dagen eerder te spelen.

Benieuwd hoeveel mensen dat zouden kopen. 😁
Breng ze niet op ideeën, vind dat echt een slechte evolutie dat veel games 100+ euro vragen om een paar dagen eerder te spelen.
 
Iets digitaal preorderen is toch helemaal te gek? Het concept preorder is toch om een kopie te verzekeren voor het geval iets uitverkocht/uit stock geraakt. Een voorafbetaling voor een oneindige download? Is dit iets totaal nieuw dat ze proberen of loop ik achter?
Heb ik ook nooit begrepen.
 
Lig er normaal ook niet meer wakker van, fysiek of digitaal. Kzit hier naar de ps-store te staren en ik merk dat ik het bij deze toch jammer vind dat er geen disc vesie is bij het begin. Ben geen verzamelaar maar games waar ik grote fan van ben heb ik toch graag eens in mijn handen om dan in mijn schuif te leggen. Noem het nostalgisch, ik geef ook te makkelijk emotionele? waarde aan bepaalde dingen.

Ultimate edition is hier gewoon een no-brainer 😄
 
Toch simpel? Als je het toch op release wil spelen, waarom dan niet vroeger bestellen als je dan wat extra's krijgt? Het is niet dat je meer betaalt om te pre-orderen dus daar is eigenlijk geen enkel nadeel aan?
Geen enkel nadeel is ook niet waar. Grote voordeel van het niet te doen is resultaten afwachten, of het een goed spel is /uw ding is en of uw materiaal het kan draaien. Iets minder van toepassing in dit geval want 'iedereen' gaat sowieso GTA kopen maar in het algemeen is het meestal wel een goed idee om even af te wachten imo.
 
Terug
Bovenaan