Grand Theft Auto 6

Grand Theft Auto VI

Iets digitaal preorderen is toch helemaal te gek? Het concept preorder is toch om een kopie te verzekeren voor het geval iets uitverkocht/uit stock geraakt. Een voorafbetaling voor een oneindige download? Is dit iets totaal nieuw dat ze proberen of loop ik achter?
 
Iets digitaal preorderen is toch helemaal te gek? Het concept preorder is toch om een kopie te verzekeren voor het geval iets uitverkocht/uit stock geraakt. Een voorafbetaling voor een oneindige download? Is dit iets totaal nieuw dat ze proberen of loop ik achter?
Is voor mensen met teveel geld in hun zakken lichter te maken. 't is inderdaad BS. Ik hou men geld liever bij en ga wat lekker pintjes pakken bij dees weer.
 
Iets digitaal preorderen is toch helemaal te gek? Het concept preorder is toch om een kopie te verzekeren voor het geval iets uitverkocht/uit stock geraakt. Een voorafbetaling voor een oneindige download? Is dit iets totaal nieuw dat ze proberen of loop ik achter?
Tis idd wat eerder uw geld innen.
Maar zoek u is op wanneer Rock Werchter 25j geleden in voorverkoop ging en wanneer nu.
Dat is niet nieuw aan games ofzo. Elke pre-order heeft als doel om eerder uw geld te hebben en bij op de boeken te kunnen schrijven.
 
Ja maar Rock Werchter tickets raken uitverkocht? Net zoals fysieke games? Je bevestigt mijn punt?
Zeg dat eens luidop gewoon. Een preorder voor een download.
 
fysieke games raken niet uitgeput hoor, daar printen ze er gewoon van bij, tot wanneer ze de productie stoppen omdat ze niet meer verkocht raken.

't idd zever, maar tegenwoordig koppelen ze daar dan (even bs) dingen aan als "bestel voor die datum en krijg nog extra bonus, of speel eerder", etc.

en in deze FOMO maatschappij pakt dat.
 
Iets digitaal preorderen is toch helemaal te gek? Het concept preorder is toch om een kopie te verzekeren voor het geval iets uitverkocht/uit stock geraakt. Een voorafbetaling voor een oneindige download? Is dit iets totaal nieuw dat ze proberen of loop ik achter?
Iets wat je misschien wel lijkt te missen, is dat je met een pre-order vaak al een paar dagen op voorhand de game mag beginnen downloaden. Lijkt me geen overbodige luxe in het geval van een GTA die misschien de servers plat zal krijgen.

En dan kun je spelen van zodra het licht op groen gaat, en moet je niet eerst 200 GB downloaden.
 
Terug
Bovenaan