DogFacedGod
Well-known member
Ik snap het nut niet van de fysieke versie (code in het doosje). Wat is hier fysiek aan buiten een leeg doosje dat in de kast beland. Ik ben steeds voorstander geweest van fysieke games, maar in dit geval snap ik de meerwaarde niet. Zeer jammer als dit de toekomst word van fysieke games, maar voor gta 6 zal het de digitale versie worden dus.
Het is nog een "cadeau" die je kan verpakken,
Mensen die enkel iets willen/kunnen kopen met cash (of met gepikte kredietkaarten,...
)"In store presence",
...
Dat gaat niet onaanzienlijk zijn, het aantal die gewoon het doosje kopen in een fysieke winkel.