Grand Theft Auto 6

Grand Theft Auto VI

Ik heb nog een base PS5... mss toch beter een pro gekocht ipv een 30th PS5 slim... We zullen moeten afwachten hoe dat draait. Maar het ziet er grafisch toch goed uit, maar het offline verhaal en missies zijn toch de belangrijkste component voor mij.

Maar wordt er niet veel te veel gereageerd alsof we een gameplay trailer gezien hebben?
Ik heb de trailer niet eens uitgekeken om die reden.
Bij trailers ben ik altijd bijna uitsluitend geïnteresseerd in gameplay.

Zowel bij films als games, cinematic trailers zien er altijd goed uit.

Zijn er hier misschien nog mensen die er weinig warm voor lopen?
Heb gta gespeeld vanaf het eerste spel en vond het altijd geweldig ook veel teruggegrepen naar die spellen, maar gta5 heb ik 1 maal uitgespeeld en daarna nooit meer naar omgekeken. Achteraf gezien vond ik gta 4 eigenlijk beter dan zijn opvolger.
Ik.
Nooit een GTA gespeeld, wel RDR.

. Maar het ziet er grafisch toch goed uit, maar het offline verhaal en missies zijn toch de belangrijkste component voor mij.
Idd. Samen met de NPC’s. Zagen er in de trailer alvast echt zeer gedetailleerd uit. En als je ziet waar de AI al staat vandaag, en wat RDR2 op dat vlak al kon bieden, verwacht ik toch opmerkelijk realistische npc’s en heerlijke details.

'k Ga de PlayStation vastboren, want dat ding gaat ongetwijfeld willen wegvliegen 😅

GTA San Andreas heb ik destijds héél graag gespeeld en GTA V was ook heel goed, maar toen had ik al wat minder tijd om er écht helemaal in op te gaan. Dat zal misschien nog de grootste uitdaging worden: tijd vinden om dit spel te kunnen spelen. Want om de paar dagen hier en daar eens een kwartierke ... daar gaan we niet ver mee geraken vrees ik.

GTA San Andreas heb ik destijds héél graag gespeeld en GTA V was ook heel goed, maar toen had ik al wat minder tijd om er écht helemaal in op te gaan. Dat zal misschien nog de grootste uitdaging worden: tijd vinden om dit spel te kunnen spelen. Want om de paar dagen hier en daar eens een kwartierke ... daar gaan we niet ver mee geraken vrees ik.

Je hebt 15 jaar tot GTA7, gaat wel lukken o; het uit te spelen :P.

Het moet toch wel lukken om meer dan een kwartierke tijd te vinden om de paar dagen? :unsure: er zijn op mijn werk een aantal mensen van los in de 30 en 40 die gamen (ookal hebben ze een huis, vrouw, kinderen) en die vinden ook tijd.

Laatst bewerkt:
Het valt niet te ontkennen dat, indien deze trailer effectief 50% gameplay bevat, dit wel heeel straf is.
Maar ik ben toch meer benieuwd naar de controls want die waren tot GTA V wel schrijnend slecht. Ze willen teveel en blinken daardoor nergens in uit. Vooral het schieten, vechten,... trok helemaal nergens op. Indien dit echt zal schieten als een huidige shooter en vechten, rijden, ... als een moderne game, zal dit wel een parel zijn want aan graphics, sfeer, details, ... zal het duidelijk niet liggen.

Heel het internet al overtuigd dat dit de nieuwe super performante AAA is van deze gen.. scherpe trailer daar ni van, maar wees toch een beetje sceptisch aub.

Zijn er hier misschien nog mensen die er weinig warm voor lopen?
Heb gta gespeeld vanaf het eerste spel en vond het altijd geweldig ook veel teruggegrepen naar die spellen, maar gta5 heb ik 1 maal uitgespeeld en daarna nooit meer naar omgekeken. Achteraf gezien vond ik gta 4 eigenlijk beter dan zijn opvolger.
Idem. GTA IV > GTA V

GTA IV wist, voor zover mogelijk, toch nog enig realisme te brengen. Gaande van de besturing van de voertuigen tot de combat. Auto's nog kunnen bewegen mid air en andere onnozele toestanden zoals in GTA V hoeven voor mij niet.

Heel het internet al overtuigd dat dit de nieuwe super performante AAA is van deze gen.. scherpe trailer daar ni van, maar wees toch een beetje sceptisch aub.
Sinds GTA III ben ik altijd heel hyped geweest voor de release van een nieuwe GTA. Nooit heeft er ene in de reeks teleurgesteld. Uiteraard schept dat hoge verwachtingen en ben ik ervan overtuigd dat ze ook nu weer vernieuwend uit de hoek zullen komen.

De auto's in GTA IV zijn enorm sluggish, ik vond ze totaal niet aangenaam om mee te rijden. :( Precies boten op wielen. Het was ook hoofdzakelijk urban jungle, nauwelijks afwisseling tussen stad en natuur. GTA 5 had veel meer variatie daarin.

Niko Bellic daarentegen is een van de beste hoofdpersonages van de GTA series imo.

Uiteraard sceptisch blijven, maar ik heb recent RDR2 nog gespeeld en als je ziet wat ze toen in 2018 al op het scherm toverden heb ik er toch vertrouwen in dat het er fantastisch zal uitzien.

Terug
Bovenaan