Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb de trailer niet eens uitgekeken om die reden.Maar wordt er niet veel te veel gereageerd alsof we een gameplay trailer gezien hebben?
Om nog een console uit te brengen die niet verkoopt?Ik hoop stiekem dat het uitstel is omdat Microsoft nog een overpowered Xbox series x Gaat lanceren![]()

Ik.Zijn er hier misschien nog mensen die er weinig warm voor lopen?
Heb gta gespeeld vanaf het eerste spel en vond het altijd geweldig ook veel teruggegrepen naar die spellen, maar gta5 heb ik 1 maal uitgespeeld en daarna nooit meer naar omgekeken. Achteraf gezien vond ik gta 4 eigenlijk beter dan zijn opvolger.
Idd. Samen met de NPC’s. Zagen er in de trailer alvast echt zeer gedetailleerd uit. En als je ziet waar de AI al staat vandaag, en wat RDR2 op dat vlak al kon bieden, verwacht ik toch opmerkelijk realistische npc’s en heerlijke details.. Maar het ziet er grafisch toch goed uit, maar het offline verhaal en missies zijn toch de belangrijkste component voor mij.
Enkel voor in VR lap dances te krijgen.'k Ga de PlayStation vastboren, want dat ding gaat ongetwijfeld willen wegvliegen![]()
GTA San Andreas heb ik destijds héél graag gespeeld en GTA V was ook heel goed, maar toen had ik al wat minder tijd om er écht helemaal in op te gaan. Dat zal misschien nog de grootste uitdaging worden: tijd vinden om dit spel te kunnen spelen. Want om de paar dagen hier en daar eens een kwartierke ... daar gaan we niet ver mee geraken vrees ik.
.Het moet toch wel lukken om meer dan een kwartierke tijd te vinden om de paar dagen?GTA San Andreas heb ik destijds héél graag gespeeld en GTA V was ook heel goed, maar toen had ik al wat minder tijd om er écht helemaal in op te gaan. Dat zal misschien nog de grootste uitdaging worden: tijd vinden om dit spel te kunnen spelen. Want om de paar dagen hier en daar eens een kwartierke ... daar gaan we niet ver mee geraken vrees ik.
er zijn op mijn werk een aantal mensen van los in de 30 en 40 die gamen (ookal hebben ze een huis, vrouw, kinderen) en die vinden ook tijd.Idem. GTA IV > GTA VZijn er hier misschien nog mensen die er weinig warm voor lopen?
Heb gta gespeeld vanaf het eerste spel en vond het altijd geweldig ook veel teruggegrepen naar die spellen, maar gta5 heb ik 1 maal uitgespeeld en daarna nooit meer naar omgekeken. Achteraf gezien vond ik gta 4 eigenlijk beter dan zijn opvolger.
Sinds GTA III ben ik altijd heel hyped geweest voor de release van een nieuwe GTA. Nooit heeft er ene in de reeks teleurgesteld. Uiteraard schept dat hoge verwachtingen en ben ik ervan overtuigd dat ze ook nu weer vernieuwend uit de hoek zullen komen.Heel het internet al overtuigd dat dit de nieuwe super performante AAA is van deze gen.. scherpe trailer daar ni van, maar wees toch een beetje sceptisch aub.
Precies boten op wielen. Het was ook hoofdzakelijk urban jungle, nauwelijks afwisseling tussen stad en natuur. GTA 5 had veel meer variatie daarin.Heel het internet al overtuigd dat dit de nieuwe super performante AAA is van deze gen.. scherpe trailer daar ni van, maar wees toch een beetje sceptisch aub.
voor een PS5 Pro mag dat geen probleem zijn?'k Ga de PlayStation vastboren, want dat ding gaat ongetwijfeld willen wegvliegen![]()