Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die is er alMobile versie van GTA 5![]()

Daar moet je sowieso rekening mee houden, want anders raakt een spel heel erg snel outdated en is het niet meer replayable. En veel van de zaken die relevant waren in 2020 zijn alleen maar relevanter geworden sindsdien op de pandemie na en daar verwacht ik toch weinig referenties rond, op vaccinatiescepticisme dan na wat nog steeds zeer relevant is. Ik zou me daaromtrent weinig zorgen maken, het is makkelijker dan ooit om satire te hebben op de huidige maatschappij en het huidige Amerika.Ik denk vooral dat al dat uitstel het verhaal niet ten goede gaat komen. Dat een deel van de zaken al outdated gaan zijn tegen dan etc.
Ze zijn begonnen in 2020 ofzo, ondertussen is de wereld dusdanig veranderd dat een deel van hun satire en dergelijke niet meer relevant zal zijn eind 2026. Althans, dat vrees ik een beetje.
ik vraag mij toch af aan welke kwaliteit de pS5 dit moet draaien.. Snel is die console toch niet
Hierzo:ik vraag mij toch af aan welke kwaliteit de pS5 dit moet draaien.. Snel is die console toch niet
Gta V kwam toch ook uit op de PS3 in de tijd die was ook bijna end cycle de ps3 en ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van de graphics en hoe vlot de game draaideik vraag mij toch af aan welke kwaliteit de pS5 dit moet draaien.. Snel is die console toch niet
De PS5 is ondertussen al meer dan 5 jaar oud. Valve komt nu met een Steam Machine die waarschijnlijk duurder zal zijn dan een PS5, met ongeveer dezelfde prestaties(zij krijgen hier zelfs een applaus voor). Tegelijk zegt Valve zelf dat meer dan 75% van de pc-gamers vandaag gelijkaardige of zelfs zwakkere hardware gebruikt.ik vraag mij toch af aan welke kwaliteit de pS5 dit moet draaien.. Snel is die console toch niet
De PS5 is ondertussen al meer dan 5 jaar oud. Valve komt nu met een Steam Machine die waarschijnlijk duurder zal zijn dan een PS5, met ongeveer dezelfde prestaties(zij krijgen hier zelfs een applaus voor). Tegelijk zegt Valve zelf dat meer dan 75% van de pc-gamers vandaag gelijkaardige of zelfs zwakkere hardware gebruikt.
Dat is toch best ironisch, gezien pc-gamers doorgaans het luidst “PC master race” roepen. Blijkbaar is die master race dan toch vooral een exclusief clubje van zo’n kleine 25%...
Hoe dan ook: het lijkt erop dat de PS5 qua kracht voorlopig nog altijd perfect meekan, en met een PS5 Pro zelfs meer dan prima...