Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die waren niet gedaan door Rockstar zelf maar third party (Grove Street Games) die vooral mobile games deed. Rockstar heeft daarna trouwens hun geknoei mooi opgekuist en nu is de trilogie prima. (ik denk trouwens dat ze de credits van Grove Street Games ook verwijderd hebben ingame... heb ik zelf niet gecheckt)sorry, na de GTA3-trilgoy remasters moet Rockstar van mij geen remasters meer doen.
Een deftige GTAIV remaster zou nog wel cool zijnMss kunnen ze de leegte vullen met een GTA4 remaster? Kan ik dat eens deftig spelen want dat draaide gelijk ballen op de PS3.
Dat zou mij ook wel smaken.Een deftige GTAIV remaster zou nog wel cool zijn
Kan je ineens de remaster van The Last of Us I & II kopen voor 100 + 50€, omdat het next-gen is.Net zoals GTA V dus helemaal op het einde van de generatie. Kunnen ze een jaar later samen met de PC versie gelijk de PS6 remaster uitbrengen..
.
Tweede trailer net gedroptKan je ineens de remaster van The Last of Us I & II kopen voor 100 + 50€, omdat het next-gen is.
Hopelijk droppen ze trailer II exact een jaar voor de release en over een half jaar wat gameplaybeelden. Dat zijn ze ons verplicht.

Als het een PS5 Pro was dan stond er 'Captured on PS5 Pro'.'Captured on PS5' - ben eeeeeecht benieuwd of het een Pro is, want daaaaamn.
Ik ga de releasedatum dan weer hanteren als maximumtermijn om mijn LED-tv te vervangen (op naar de Sony Bravia 8 II)Damn hiervoor ga ik toch ook een PS5 aankopen.

Dan ziet het er toch echt wel goed uit.Als het een PS5 Pro was dan stond er 'Captured on PS5 Pro'.