Grand Theft Auto 6

Grand Theft Auto VI

sorry, na de GTA3-trilgoy remasters moet Rockstar van mij geen remasters meer doen.
Die waren niet gedaan door Rockstar zelf maar third party (Grove Street Games) die vooral mobile games deed. Rockstar heeft daarna trouwens hun geknoei mooi opgekuist en nu is de trilogie prima. (ik denk trouwens dat ze de credits van Grove Street Games ook verwijderd hebben ingame... heb ik zelf niet gecheckt)

Net zoals GTA V dus helemaal op het einde van de generatie. Kunnen ze een jaar later samen met de PC versie gelijk de PS6 remaster uitbrengen..
Kan je ineens de remaster van The Last of Us I & II kopen voor 100 + 50€, omdat het next-gen is.

Hopelijk droppen ze trailer II exact een jaar voor de release en over een half jaar wat gameplaybeelden. Dat zijn ze ons verplicht :cry:.

Potverdenondedoeme dat ziet er goed uit. :love:

Muziek is ook weer bang on GTA.

Volgens mij gaat het echt de feel en level of detail zijn van RDR2 maar dan next gen, helemaal in het begin wanneer hij naar binnen gaat geeft het mij echt die vibes.

Reden om een PS5pro aan te schaffen voor mij.

Howly cow, die graphics zijn echt wel extreem goed. De norm tussen film en gaming begint stilletjes aan te vervagen op deze manier. Uiteraard zie je nog altijd dat dit een game is, maar toch ... en desondanks nog altijd dat typische GTA-gevoel (en dat is iets héél positief). Met het ouder worden kijk ik nog zelden echt uit naar games maar hiervoor ga ik waarschijnlijk toch een dagje verlof plannen bij release :love:

Die oude gast, helemaal in het begin van de trailer, is toch een bekende stem maar kan er niet opkomen van wie

Terug
Bovenaan