Grand Theft Auto 6

Grand Theft Auto VI

San Andreas blijft mij toch het meest bijblijven. SF-UR opzetten, rondrijden, met de jets rondknalle.. Vanaf Nico Bellic heeft het me nooit echt bekoord, zeker die laatste waar je dan zo kon switche tussen personages..

San Andreas blijft mij toch het meest bijblijven. SF-UR opzetten, rondrijden, met de jets rondknalle.. Vanaf Nico Bellic heeft het me nooit echt bekoord, zeker die laatste waar je dan zo kon switche tussen personages..
San Andreas blijft me ook bij. Veel humor en een plezant verhaal. Ik ben heel benieuwd naar GTA VI maar ik ga helaas niet zoveel tijd kunnen spenderen aan het spelen ervan als destijds toen ik ongebonden was, nog studeerde en thuis woonde. Gezin, vrouw, carrière en ne kleine ... dat zijn zaken die véél tijd vragen.

Voor mij VC > SA > GTA3 > V > IV.

Enkel Vice City voor 100% uitgespeeld (met beloning van t-shirt en bodyguards). Die sfeer en referentie naar Scarface en Carlito's way enzo vond ik zalig. Het kopen enzo van de nightclubs etc. Top!

Bij San Andreas had ik een heel klein vakje die ik nooit mijn gebied kon veroveren want te klein om een gangwar te starten en te beëindigen.

Voor mij is San Andreas nog steeds de perfecte GTA. Als kind/tiener maanden (of jaren) lang gespeeld ... Vice City vond ik altijd zo'n rare gunplay hebben en Tommy liep zo vreemd. Onlangs GTA IV nog eens uitgespeeld met wat mods om de graphics wat op te poetsen en dat blijft toch ook een topper! Mag gerust een remaster van komen, maar dan niet door Grove Street Games.

SA > IV > V > VC > 3.

Hopelijk komt 6 binnenkort als eerste in de ranking te staan.

GTA Rating voor mij is SA - V - EOLC - III en dan een beetje random.

5 was opzich echt een topspel met redelijk wat throwbacks naar SA. 6 gaat zich in Miami afspelen dus hopelijk wat throwbacks naar VC. We shall see.

Ik vond de wereld van GTA V wel machtig om uren in rond te hangen. Dat had ik persoonlijk minder bij IV omdat die wat donkerder was, al vond ik dat verhaal ook wel echt machtig. Ik hoop voor GTA VI op een mix tussen de vibe van VC met een gigantische map zoals V.

En please, please een deftige SP. Die online is leuk voor effe met wat maten rond te ouwe hoeren, maar voor de rest is daar echt niks aan voor mij persoonlijk.

Sinds ik het geloof wat kwijt ben in de gamesindustrie (algemeen), wacht ik toch eerder in spanning af wat dit zal worden. Een reeks als Battlefield is ook kapot gemaakt volgens mij, dus dit kan evengoed gebeuren met GTA. Het gerucht dat de uitbreidingen voor de singleplayer van GTAV geschrapt zijn ten voordele van GTA Online content, stelt mij ook niet bepaald gerust...

Al zal het afwachten zijn om te zien wat de toekomst brengt. Ik geloof trouwens niet dat we volgende maand met de release van de eerste trailer al iets wijzer zullen zijn. Het zal ons verlekkeren en goed in elkaar gezet zijn, daar ben ik zeker van. Maar het is pas in de aanloop naar de effectieve release zijn dat we echte informatie/gameplay beelden zullen zien.

En dan nog, pas als we het effectief in handen hebben dat we het pas echt zeker weten.
Ik hoop alvast op op een sterke singleplayer, met de sfeer, humor en maatschappijkritiek van als voorgaande games.

Voor wie even tijd heeft, filmpje over de geschiedenis van de GTA reeks

Zet maar jullie kalender en al je wekkers.

5 december om 15.00u

GARHvUFWwAAVF9N.jpg

3 vogels dus weer 3 main characters. Vrije vogels, dus ontsnapping uit gevangenis. 4 palmbomen dus het zal zich waarschijnlijk op 4 afzonderlijke locaties afspelen.

9AM = BAM = Street fights confirmed?

ET = Aliens zitten er ook weer in!

De ster in het logo wijst er dan weer op dat er een dag/nacht cyclus gaat zijn!

Enz... enz...

Terug
Bovenaan