Splitr
Active member
Haha same hereIk wil niet hyped zijn omdat het dan enkel kan tegenvallen, maar diep vanbinnen ben ik het toch![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha same hereIk wil niet hyped zijn omdat het dan enkel kan tegenvallen, maar diep vanbinnen ben ik het toch![]()
San Andreas blijft me ook bij. Veel humor en een plezant verhaal. Ik ben heel benieuwd naar GTA VI maar ik ga helaas niet zoveel tijd kunnen spenderen aan het spelen ervan als destijds toen ik ongebonden was, nog studeerde en thuis woonde. Gezin, vrouw, carrière en ne kleine ... dat zijn zaken die véél tijd vragen.San Andreas blijft mij toch het meest bijblijven. SF-UR opzetten, rondrijden, met de jets rondknalle.. Vanaf Nico Bellic heeft het me nooit echt bekoord, zeker die laatste waar je dan zo kon switche tussen personages..
FTFYSan Andreas blijft mij toch het meest bijblijven.SF-URK-Rose opzetten, rondrijden, met de jets rondknalle.. Vanaf Nico Bellic heeft het me nooit echt bekoord, zeker die laatste waar je dan zo kon switche tussen personages..

All my ex's live in Texas
Voor mij VC > SA > GTA3 > V > IV.San Andreas blijft mij toch het meest bijblijven. SF-UR opzetten, rondrijden, met de jets rondknalle.. Vanaf Nico Bellic heeft het me nooit echt bekoord, zeker die laatste waar je dan zo kon switche tussen personages..