Grand Theft Auto 6

Grand Theft Auto VI

Op reddit, instagram, twitter, ... hele grote groep believers die denken dat de aankondiging vandaag wel eens kan zijn. Zou stilaan wel eens mogen gaan komen :crazy:

Het is geen geheim dat Trevor in GTA5 het meest geliefde personage was als playable character. Bijzonder politiek correct was Trevor niet en net dat maakte het zo leuk. Tegenwoordig zijn de gemiddelde tenen van de mensen op aarde weer met 18 cm toegenomen. Ik zeg niet dat we zo'n apolitiek correct personage terug moeten krijgen om een leuk spel te hebben, maar een flinke portie humor in game kan ik altijd wel waarderen. Ik hoop dat ik ongelijk krijg maar ik vrees ervoor .... GTA 6 zou wel eens een stuk braver kunnen zijn qua humor.

Ik denk het niet. Rockstar gaat zich daar helemaal niks van aantrekken, integendeel.

Maar kunnen we aub een slotje op deze topic zetten tot de werkelijke aankondiging. Ik zat alweer te flippen toen ik de titel hier tss de topics zag staan 😂😂

Ik zou eerder een aankondiging verwachten op de game awards show in december... als het nog dit jaar aangekondigd zou worden

Deze topic blijkt telkens toch weer een ferme cockblock te zijn. Nondedju
:XD:

Een aankondiging zou nog zo vroeg als deze week plaatsvinden. De trailer zou dan voor volgende maand zijn. Jason Schreier heeft dit artikel geretweet, dus de spanningen lopen hoog op op Reddit :crazy:

ja, bloomberg is serieuzer, maar dan nog. I'll believe when I see it.
en iirc was GTAV er vrij snel na de aankondiging? een jaar of zo?

Nah, Rockstar doet nooit mee aan die show toestanden, maar kiest zijn eigen moment.

Moet wel toegeven, kleine mini hype groeit bij mij.

JUST GOT CONFIRMED BY ROCKSTAR!

Nice. Ik kijk er naar uit.

Terug
Bovenaan