Gran Turismo 7

Racing PS5 PS4 Gran Turismo 7

Een gratis PS VR2-update voor Gran Turismo 7 staat ook op schema voor de lanceringsdag. Een korte update van Polyphony:

We zijn heel blij dat Gran Turismo 7 een lanceringstitel voor PS VR2 wordt! Spelers die Gran Turismo 7 al hebben gekocht, kunnen dankzij een gratis upgrade alle auto's en circuits in VR beleven zoals nooit tevoren. GT7 in VR maakt optimaal gebruik van de volgende generatie functies van PS VR2. Met eye-tracking en foveated rendering ervaren spelers verbluffende visuele getrouwheid tijdens het racen in een van de 450+ auto's. Hoewel races voor twee spelers op gesplitst scherm niet worden ondersteund in VR, zijn alle andere races, inclusief online races, wel beschikbaar. Van de Nürburgring tot Tsukuba, circuits kunnen precies zo worden ervaren als in het echt.
 
Die daily B race ga ik me mee amuseren deze week, 5 rondjes laguna seca in gr3 wagens.

die Porsche rijdt daar zo fijn en’t circuit is ook gewoon fun. Sta nu 1500e op de timetable ranking dus met DR B mag ik nog wel is in de top 3 starten. Daarstraks zelfs een tijd aan’t rijden richting top 1000 tot ik het verprutste in die linkse na de corkscrew 🙄

Vandaag toch nog is 1 win behaald en paar top 3 klasseringen.
 
Heb ook 1 race gereden met Porsche op Laguna Seca.
Startplaats tien,als zesde over de finish.
Door zelf weinig fouten te maken (geen penalties,alleen maar een paar keer licht verremd) en te profiteren van anderen hun crashes.
 
moesten ze nu gt7 uitbrengen op pc, dan met een rtx 4090 en high end headset zou ik excited zijn. :)

Nu vind ik het grote instap als je al decent vr hardware op pc hebt. Zijn er maar 2 games op PS5 dat enigzinds intresting lijken, al de rest is beschikbaar op pc.
 
moesten ze nu gt7 uitbrengen op pc, dan met een rtx 4090 en high end headset zou ik excited zijn. :)

Nu vind ik het grote instap als je al decent vr hardware op pc hebt. Zijn er maar 2 games op PS5 dat enigzinds intresting lijken, al de rest is beschikbaar op pc.
Euhm, heb je GT 7 al gespeeld op een vr 2? En heb je de reacties al gezien of effectief het filmpje gezien dat ik gepost heb. Spel draait in vr in 4k, 120 fr per oog. Het voelt aan als een premium headset op een dikke pc. Iets wat zovelen nu al dikwijls gezegd hebben, en echt zwaar onder de indruk zijn. Dus Sony bewijst met de vr 2 dat je niet een pc van 1500 euro of meer(4090 kaart alleen al kost zoveel) nodig hebt om een premium vr ervaring te krijgen.
 
Die nieuwe TT op Daytona met de Honda NSX frustreert me,kan auto bij het remmen niet stabiel houden.
Verschrikkelijk inderdaad. Vooral die eerste bocht. Ofwel neem je ze perfect, ofwel blokkeren je wielen en glijd je door tot in Miami. 😅

De meeste tijd valt volgens mij te winnen in de bocht vlak voor je terug op de oval gaat, en in de chicane die volgt. Zoveel mogelijk snelheid meepakken naar de oval. Vlak voor de chicane kun je trouwens ongestraft even de muur aantikken om je auto wat stabiel te krijgen. :unsure:
 
Denk dat ik na 10min zilver had en ga er geen tijd meer aan spenderen 😂 heb .3sec voor op t minimum in de hoop dat dat genoeg blijft. Daytona rij ik wel graag maar de auto suckt een beetje. Ik dacht wel gezien te hebben dat NOS toegestaan is dus daar kunt ge wsl wel wat tijd mee winnen maar das weer 100k dat ge moet laten vallen dan
 
Morgen nieuwe update!


Grand Valley is terug! Verder ook enkele nieuwe auto's en nieuwe Scapes-opties, en je kan tijdelijk racen tegen Sophy, de verbeterde AI.
  • Citroën DS 21 Pallas '70
  • Porsche 911 Carrera RS (901) '73
  • Honda RA272 ʼ65
  • Italdesign EXENEO Vision Gran Turismo Street Mode
  • Italdesign EXENEO Vision Gran Turismo Off-road Mode

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan