Gran Turismo 7

Racing PS5 PS4 Gran Turismo 7

Mooie toevoegingen. De legendarische Celica rallywagen keert na lange afwezigheid terug. Zagen we voor het laatst in GT6.
Op de Ferrari moet je een weekje langer wachten, tenzij je hebt meegedaan aan de quiz vorige maand.
  • Ferrari Vision Gran Turismo
  • Alfa Romeo Giulia GTAm '20
  • Bugatti Chiron '16
  • Chevrolet Corvette C8 Stingray '20
  • Toyota Celica GT-FOUR Rally Car (ST205) '95


 
Weet er iemand of Opel en Volvo ooit nog in GT verschijnen?
Wat is eigenlijk de reden dat ze geen licentie meer hebben ?

Zou graag ook Skoda,Kia,Saab en Seat/Cupra zien maar die kans is vrij klein denk ik.
 
Weet er iemand of Opel en Volvo ooit nog in GT verschijnen?
Wat is eigenlijk de reden dat ze geen licentie meer hebben ?

Zou graag ook Skoda,Kia,Saab en Seat/Cupra zien maar die kans is vrij klein denk ik.
Ben zelf ook niet voor die exclusieve auto's, prototypes en die race klassen.
Voor mij ook liever de gewone Hot hatches enz maar jammer genoeg zijn er weinig race games die de gewone auto's erin nemen
 
Bij deze ook wat reclame maken voor de tweewekelijkse Lap Time Challenge. Kun je ook terugvinden onder Sport, de online mode, ook al heb je er geen PlayStation Plus voor nodig.

Anyway, ze doen denken aan Circuit Experience, maar ipv een vastgelegde rondetijd te verbreken, moet je hier alleen maar de tijd van de snelste speler zien te benaderen. Zit jouw tijd binnen de 3%, krijg je maar liefst 2 000 000 credits. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Gelukkig zijn er ook mooie troostprijzen voor 5% en 10%, die respectievelijk 1 000 000 en 250 000 opleveren.

Deze week is het op Sardegna C te doen, een vrij kort circuit met eigenlijk maar 3 bochten, waar de meesten volgens mij wel vrij makkelijk goud kunnen behalen. Qua auto's is de Subaru is de populairste keuze, maar ook met de Genesis en de Evo had ik weinig moeite.


gt7.png

challenge.png
 
Echt easy 2 mill deze keer idd. Denk dat ik 45min in totaal ben bezig geweest om ne tijd te klokken die nu nog altijd 0.3s sneller als gold is.

De vorige op de nordschleife was pas een uitdaging. Fameus ligge zwoege om daar zilver te halen 😅
 
Heb ook eens poging gedaan,zo makkelijk vind ik het toch niet hoor.
Geraak niet onder de 57 seconden.
Zit meestal hoog in de 57 laag in de 58 .
Mijn snelste is al redelijk uitzonderlijk omdat ik zelden onder de 57.5 zit.
 
Morgen eens een poging wagen.

Spelen jullie met stuur of controller?
Ik denk dat een stuur erg wennen is in het begin
Persoonlijk speel ik altijd met stuur, maar had het uit nieuwsgierigheid eens getest met controller en dat werkt natuurlijk wel prima.
Als je een stuur hebt of zelfs maar interesse hebt om er een te kopen, zou ik wel niet twijfelen, het is een enorme meerwaarde bij dit soort games.
 
Toch al even geleden dat ik GT7 speelde.
Als er hier nog wat volk tijden neerzet in die challenge zal ik wel weer wat getriggerd worden :)
 
Wat mij altijd helpt is het inladen van de ghost van een snelle speler. Probeer die bij te houden, en vooral goed opletten wanneer die remt en instuurt.
Gewoon klikken op de nickname in de leaderboards, en dan "Load Ghost".

Wellicht rem je te vroeg in de eerste bocht, en te laat in de tweede. Daar valt veel tijd te winnen.
 
Gisteren vlug een kwartiertje geprobeerd maar geen denderende tijd.
Nog veel werk aan de tweede en de derde bocht, vooral de tweede. Met ps4 controller is het lastig gecontroleerd remmen.
 
Gisteren tot ong ~57.2 geraakt. Damn you Goldrusher!

En dan gezien dat er nog enkele menu's waren bijgekomen sinds men platinum dus me daar ook nog even mee geamuseerd :) .
Niet verwacht dat ik nog zo'n hoge speelfactor zou hebben zonder online tegen try-hards te moeten gaan vloeken.
 
Terug
Bovenaan