Gran Turismo 7

Racing PS5 PS4 Gran Turismo 7

Vooral die 2e sector fameus liggen vloeken hier idd. Volledige lap al na 3 pogingen gehaald als ik al is volledig rond raakte 😝
Bij mij was het de eerste bocht. Wat een hel was dat.
Heb ik jou staan in mijn friendslist? Voeg me anders gerust toe
 
Alle menus voltooid (behalve dan 2 van die 'extra menus' waarvoor je enkel auto's moet kopen)

Iemand tips voor de 1h mission races van "the human comedy"?
Ik vind relatief oude set-ups op het internet waarvoor de PP niet meer overeenstemt met de laatste versie van GT7 :(
 
Beetje spelen met die oude setups tot je pp goed staat. Zo deed ik het ook.
Vooral met de spoiler

Net de laatste ce van tokyo express erdoor. Vond ik niet gek moeilijk behalve de 2 rondes met de bmw. Vooral de 2de, die leercurve was gruwelijk.
 
Morgen een grote update naar aanleiding van 25 jaar Gran Turismo.


Naast nieuwe auto's én een nieuw circuit ook een feature waar velen al maanden op wachten, het kunnen verkopen van auto's. 🥳

With the latest 1.26 patch update installed, players would be able to sell cars within their personal garage once the GT Café Menus are completed.

Nieuw circuit:
  • Road Atlanta
Nieuwe auto's:
  • BMW M2 Competition ’18
  • Ford Sierra RS 500 Cosworth ’87
  • Nissan Silvia K’s Aero (S14) ’96
De komende weken even op de "25th Anniversary" banner klikken, volstaat bovendien om een exclusieve X2019 toe te voegen aan je garage:

rb19.jpg


52514638522_9fbe74577b_k.jpg



Kijkers van de GT World Series finale dit weekend - met Lewis Hamilton als special guest - kunnen ook prijzen verdienen, waaronder de aankomende Ferrari Vision GT, gebaseerd op de 499P waarmee men volgend jaar deelneemt aan de 24u van Le Mans. Al wordt die pas op 15 december aan de game toegevoegd. :thinking:



  • The Viewer’s Campaign is to reward anyone watching our streams live each day via an online quiz mechanism.
  • Watch the World Final and answer quiz questions to get early access to the Ferrari Vision GT and other in-game items
    • Day 1 to 3 entry will be open on each day for 24-hours from the start of the broadcast.
    • Day 4 will be open for one week from the start of the broadcast.
    • Entry Period
      • Day 1 – Thursday, November 24 at 8:00am PT to Friday, November 25 at 8:00am PT
        • Prize – 1 Million in-game credit (Cr.)
      • Day 2 – Friday, November 25 at 8:00am PT to Saturday, November 26 at 8:00am PT
        • Prize – Special parts ticket (large)
      • Day 3 – Saturday, November 26 at 8:00am PT to Sunday, November 27 at 8:00am PT
        • Prize – Engine Swap ticket
      • Day 4 – Sunday, November 27 at 8:00am PT to Monday, December 4 at 8:00am PT
        • Ferrari Vision GT
    • Gift Item Distribution
      • Day 1 to 3 gifts to be distributed as gift items on Wednesday, November 30
      • Day 4 gift: Ferrari Vision GT to be distributed as gift item on December 15




 
Tricky track Road Atlanta.,maar wel leuk.
Vooral die dubbele rechtse laat ik me vrij veel vangen,wil altijd vol gas erdoor 🤦‍♂️
 
Ford Sierra Cosworth ?

Wel leuk aan't feit bij die oude auto's is dat je er classic liveries op kunt maken.
Bvb ene Belga livery.

T1udRFT.jpg


GVfemLm.jpg



vQJhGPO.jpg


Vooral die Texaco tegengekomen,toen ik klaar was met mijne kwam ik ze ook opeens tegen.
Er zijn er wel accuratere bij dan mjne hoor.

Voor de geïnteresseerden
#belga #ford #sierra


Profiel svenhjs666 (HalfgodHalfdevil)

Edit:Het zal de BMW M2 geweest zijn zeker 🧐
 
Tricky track Road Atlanta.,maar wel leuk.
Vooral die dubbele rechtse laat ik me vrij veel vangen,wil altijd vol gas erdoor 🤦‍♂️
Haha ja. Je moet echt hard op de rem daar. Leuk circuit, maar wel pittig. Zoveel blinde bochten!

Op de eerste quizvraag is trouwens het antwoord "Central & South America". Goed voor een miljoen credits.
Quiz is te vinden rechtsboven onder "VIEWERS Campaign". Je hebt nog tot morgen 17.00u (vrijdag 25/11) om je antwoord in te sturen.

image-2-18.jpg
 
Eindelijk is een vrij recent europees model als nieuwe wagen. Nu zou ik als verrassing nog grand valley willen krijgen opt einde van hun 25j jubileum. Zotjes eigenlijk dat t zolang geleden is sinds ik GT ben beginnen spelen al is dat toen hier in t voorjaar van 98 toen uitgekomen en heb ik het ergens in de zomer gekocht na t krijgen van een ps voor men plechtige communie 😃
 
Ford Sierra Cosworth ?

Wel leuk aan't feit bij die oude auto's is dat je er classic liveries op kunt maken.
Bvb ene Belga livery.

T1udRFT.jpg


GVfemLm.jpg



vQJhGPO.jpg


Vooral die Texaco tegengekomen,toen ik klaar was met mijne kwam ik ze ook opeens tegen.
Er zijn er wel accuratere bij dan mjne hoor.

Voor de geïnteresseerden
#belga #ford #sierra


Profiel svenhjs666 (HalfgodHalfdevil)

Edit:Het zal de BMW M2 geweest zijn zeker 🧐
Yup

Heb em eigenlijk op de velgen na identiek gekregen
 
Antwoord op de vierde en laatste quizvraag: Takuma Miyazono.
Voor deze heb je nog tot 4 december 17.00u om mee te doen.

Goed voor een gratis Ferrari Vision GT (die op 15 december aan de game wordt toegevoegd):


The result of a partnership between Ferrari and the Gran Turismo™ video game series, the spectacular Vision Gran Turismo is a futuristic single-seater sporting a more extreme version of the V6 engine adopted on the 296 GTB, 296 GTS and 296 GT3 and that also powers the new Ferrari 499P hypercar that will be seen at Le Mans next year.

The Vision Gran Turismo is designed to be incredibly aerodynamic, with the rear wing, diffuser and air vents on the wheelarches all carefully designed to give as much downforce as possible, while a 3 litre, V6 hybrid engine combines with three electric motors to provide a massive 1356cv

Inside the car, the focus is on the driver, while hi-tech, transparent materials echo the exterior see-through engine cover with the more complex make-up of the steering wheel components on display.



6380859628c7eb0023da93d7-ferrari_vision_gt_05_1250x700.jpg


Een model op ware groote was aanwezig op het evenement:

p8pwxvzhpi2a1.png


Ferrari-Vision-Gran-Turismo-hints-at-the-brands-future.jpg


Ferrari-Vision-Gran-Turismo-rear.jpg



Yamauchi's vaste vertaler "translator-san" was ook nog eens van de partij. 🥳

Kazunori-Yamauchi-Online-code-refactored-for-Gran-Turismo-7-to-expand-features.jpg
 
Hallo ff een vraagje tussendoor.
Zijn er hier mensen (of mensen kennen) die handig zijn met svg files.
Ik zou graag dit patroon als svg gebruiken maar krijg het niet voor mekaar.

xFXYTdJ.jpg



Ik heb zhet al op GTPlanet gevraagd maar zonder succes.

Zou leuk zijn moest iemand dat kunnen fixen.
 
Hallo ff een vraagje tussendoor.
Zijn er hier mensen (of mensen kennen) die handig zijn met svg files.
Ik zou graag dit patroon als svg gebruiken maar krijg het niet voor mekaar.

xFXYTdJ.jpg



Ik heb zhet al op GTPlanet gevraagd maar zonder succes.

Zou leuk zijn moest iemand dat kunnen fixen.
Als ik morgen ergens tijd vind wil ik een poging wagen.
Ik vrees er een beetje voor gezien de complexiteit van de afbeelding, file gaat waarschijnlijk te groot worden.
 
Nieuwe update donderdag.

 
Terug
Bovenaan