hjs666
Well-known member
PSN svenhjs666Wat is uw psn id? Dan kan in u toevoegen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PSN svenhjs666Wat is uw psn id? Dan kan in u toevoegen![]()
Ah wij waren blijkbaar al friendsPSN svenhjs666

Nog mensen bij wie de circuit ervaring op Laguna Seca zo'n hel is?
Ik raak maar niet aan goud op de complete ronde

Da's gewoon bij de wereldcircuits naar een bepaald circuit gaan alsof je een custom race wil starten. Onderaan staat dan circuit experience dacht ikWaar vind ik die circuitervaringen?
Op mijn wereldkaart heb ik bepaalde logo's niet.
Bijvoorbeeld online gedeelte rechtsonderaan staat er niet op, links staat photogallery er niet op en er zijn nog enkele zaken die ik ontbreek op de wereldkaart.
Heb nochtans al mijn licenties goud behaald.
Ben je al ver met het "verhaal" /cafe? Sommige dingen unlocken maar als je x aantal dingen hebt gedaan in dat cafe.Waar vind ik die circuitervaringen?
Op mijn wereldkaart heb ik bepaalde logo's niet.
Bijvoorbeeld online gedeelte rechtsonderaan staat er niet op, links staat photogallery er niet op en er zijn nog enkele zaken die ik ontbreek op de wereldkaart.
Heb nochtans al mijn licenties goud behaald.
Zit idd wel nog maar aan "menukaart 4" in het café. Zal daar eens mee verder doen.Ben je al ver met het "verhaal" /cafe? Sommige dingen unlocken maar als je x aantal dingen hebt gedaan in dat cafe.

Zit idd wel nog maar aan "menukaart 4" in het café. Zal daar eens mee verder doen.
Thnx voor de tip![]()
Maar mensen kennen geen nuance meer he. Als ze een paar minpunten hebben, is het vaak ineens een 0.Metacritic staat vol slechte reviews. Eindeloos grinden en constant online zijn zijn precies de 2 grootste redenen, klopt dat?
Bestaat het rijbewijs systeem nog zoals in GT2? (enige die ik gespeeld heb)

Metacritic staat vol slechte reviews. Eindeloos grinden en constant online zijn zijn precies de 2 grootste redenen, klopt dat?

Om gewoon de game uit te spelen hoef je alvast niet te grinden. Zowat alle auto's die je nodig hebt krijg je als prize cars. Ook voor platinum valt meer dan genoeg te verdienen.Metacritic staat vol slechte reviews. Eindeloos grinden en constant online zijn zijn precies de 2 grootste redenen, klopt dat?
Nog geen enkele microtransactie gedaan, en ook niet geneigd ertoe.Merci voor de feedback! Nog een vraag.. hoe storend zijn de microtransacties?
Edit: maakt niet uit, ik ga het kopen![]()