Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Nog mensen bij wie de circuit ervaring op Laguna Seca zo'n hel is?
Ik raak maar niet aan goud op de complete ronde

Nog mensen bij wie de circuit ervaring op Laguna Seca zo'n hel is?
Ik raak maar niet aan goud op de complete ronde

Ja, die is echt vreselijk moeilijk. Ik kom nog zoveel te kort eigenlijk dat ik het gewoon heb opgegeven :unsure:
Alle andere sectors wel goud kunnen halen

Heb nog wel wat circuitervaringen te doen.
Wel amper nog tijd aan besteed.
Laguna Seca ook ruim seconde erboven.
Is idd ook een frustrerende.

Een paar waar ik nog goud moet halen,waar het potentieel inzit denk ik.
Watkins Glen en Lago Maggiore.

Catalunya,Le Mans,Fuji,Suzuka,RB Ring en Nordschleiffe nog niet gedaan bvb.
Die Tokyo expressway blijf ik ook van weg,kan daar toch niet foutloos rijden en snel zijn.

Wel een paar superlicenses op goud gekregen.

En een paar liveries gemaakt.

Waar vind ik die circuitervaringen?
Op mijn wereldkaart heb ik bepaalde logo's niet.
Bijvoorbeeld online gedeelte rechtsonderaan staat er niet op, links staat photogallery er niet op en er zijn nog enkele zaken die ik ontbreek op de wereldkaart.
Heb nochtans al mijn licenties goud behaald.

Bijvoorbeeld online gedeelte rechtsonderaan staat er niet op, links staat photogallery er niet op en er zijn nog enkele zaken die ik ontbreek op de wereldkaart.
Da's gewoon bij de wereldcircuits naar een bepaald circuit gaan alsof je een custom race wil starten. Onderaan staat dan circuit experience dacht ik

Laguna Seca ben ik 1 maal dicht bij geraakt maar dan uit frustratie gestopt.
Idem voor Mount Panorama.
Deep Forest wil ik niet aan beginnen, die Audi blijft echt nie top de baan.
En Northschleife ontzie ik me immens

Met de rest ben ik al redelijk ver.

Ben je al ver met het "verhaal" /cafe? Sommige dingen unlocken maar als je x aantal dingen hebt gedaan in dat cafe.

Zit idd wel nog maar aan "menukaart 4" in het café. Zal daar eens mee verder doen.
Thnx voor de tip 👍

Metacritic staat vol slechte reviews. Eindeloos grinden en constant online zijn zijn precies de 2 grootste redenen, klopt dat?
Bestaat het rijbewijs systeem nog zoals in GT2? (enige die ik gespeeld heb)

Metacritic staat vol slechte reviews. Eindeloos grinden en constant online zijn zijn precies de 2 grootste redenen, klopt dat?
Maar mensen kennen geen nuance meer he. Als ze een paar minpunten hebben, is het vaak ineens een 0.
Ja, GT7 heeft zeker en vast wat mindere kantjes, maar al bij al blijft het een degelijk spel. Was er vreemd genoeg veel sneller op uitgekeken dan op GT Sport.
En ja, die rijbewijzen zitten er nog in, voor wie dat leuk vindt :unsure:
Btw, ik heb er zelfs nooit aan gedacht om te grinden. Ik rijd met wat ik krijg of kan betalen, en grinden voor trophy's ofzo is het allerlaatste dat ik zou doen. Mensen doen het zichzelf aan imo.

Ik vind het de beste sinds GT4 (heb enkel GT5 erna gehad, maar GT6 en sport bij een vriend gespeeld).
Zeker met de Dualshock ps5 vind ik het echt goed rijden.

Wat ik meer zou veranderen is meer richting driveclub: soort 'club'/crew kunnen maken waarbij je dan timetrial challenges zou kunnen opzetten.

Wat mij ook frustreert is dat 2ehands wagens en legend auto's hun km-aantal niet op 0 begint :unsure:

Om gewoon de game uit te spelen hoef je alvast niet te grinden. Zowat alle auto's die je nodig hebt krijg je als prize cars. Ook voor platinum valt meer dan genoeg te verdienen.

Wil je echter álle auto's in de game, dan ga je moeten grinden. En je save staat online, dus als internet en/of de GT-servers eruit liggen, heb je ook een probleem.

Merci voor de feedback! Nog een vraag.. hoe storend zijn de microtransacties?

Edit: maakt niet uit, ik ga het kopen :)

Laatst bewerkt:
Heb ergens tune gevonden om de 800 pp Supersport races mee te rijden,alleen Barcelona en die 1h race van Spa niet kunnen winnen.
Vooral die van Barcelona irriteert en verrast me,al verschillende zaken geprobeerd,maar kan maar niet beter doen dan P7.
Iemand tips ?

Terug
Bovenaan