Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Circuit experiences zijn wel fun idd. Wel TC 0 en manueel schakelen, anders zijn ze denk k ni zo makkelijk haalbaar. Vandeweek nog is meer als 45min bezig geweest voor die laatste sector op catalunya. Verder vooral die op de ring lang mee bezig geweest, die eerste sector was daar ook dik merde 😂

Vandaag na lange tijd nog eens verder gespeeld.
moest in café enkel nog de gt world series doen.
maar ontzag het altijd om die 5 races na elkaar te moeten doen.

Online ergens gelezen om de peugeot rcz gr3 te nemen Met slechts 2 aanpassingen: zachte banden en mid rpm turbo.
Niet normaal, da ding vloog overal door. Voelde aan als een cheat ipv een race.

Kheb gewoon die redbull wagen gedowntuned. Was wel plezant zo. Op de straights verloor ik tijd. Zeker op lemans maar die andere banen was wel een immens verschil qua snelheid door de bochten 😀

Nu vooral online time trial aant doen. Zit nog steeds 0.7 van gold af. Die op dragon trail hadk wel gold gehaald. Toch weer 2 mill credits extra

wat met de livery editor liggen klooien :unsure:
db5b79d63bd57f7ed0a6732e253c1f35_thumb_l_x2.jpg

Fuck seg die circuit experience op st croix is lastig 😂 de sectors lukte vrij cava maar die volledige ronde is echt merde

Edit: oef, 560km heeft me dit circuit gekost om alles gold te hebben 😂

Laatst bewerkt:
Ik heb die circuit experience op deep forest raceway nog eens geprobeerd maar die Audi is toch al geen kanten op de baan te houden.
Ondertussen toch al zilver gehaald op de tijdrit, goud zit er niet in met een ps4 controller vrees ik

Gisteren na nog is 1u15 te spenderen op interlagos gold gehaald op de online time trial. Wel weten waar en hoeveel ge kunt corner cutten. Zit 0.200 onder t minimum dus zal wel safe zitten voor nog is 2 mill.

Gisteren na nog is 1u15 te spenderen op interlagos gold gehaald op de online time trial. Wel weten waar en hoeveel ge kunt corner cutten. Zit 0.200 onder t minimum dus zal wel safe zitten voor nog is 2 mill.
Kunt ge dan serieus afsnijden zonder penalties? :Unsure:

Kunt ge dan serieus afsnijden zonder penalties? :Unsure:

Sommige stukken wel ja en die geven u serieuze winst qua exit snelheid uit de bocht.

T1 kunt ge bijna volledig over t wit gaan dat achter de curb ligt.
T2 kunt ge ook met linkerwiel gans over de curb nemen om zo snel mogelijk exitspeed naar T3 te krijgen waar je ook vrij ver naar binnen kan gaan dankzij die brede curb.
T7 tot 8 ook volledig met binnenband die curb links meenemen om dan 8 ook met buitenband op de curb te nemen.
T10 vant zelfde, ook volledig met buitenband over curb.
Richting T12 ook uw rechterband vrij ver vd baan houden voor zo snel mogelijke exit van T12.

En MT + 0 TC natuurlijk om te shortshiften

Online race gespeeld vandaag op Daytona (10 laps).
Van 12e naar 4e positie kunnen klimmen - maar 2 minieme penalties gekregen tijdens race door af en toe over de lijn te gaan.

Op het einde krijg ik er ineens een penalty van 1 minuut bijgelapt zonder reden? wtf?

Online race gespeeld vandaag op Daytona (10 laps).
Van 12e naar 4e positie kunnen klimmen - maar 2 minieme penalties gekregen tijdens race door af en toe over de lijn te gaan.

Op het einde krijg ik er ineens een penalty van 1 minuut bijgelapt zonder reden? wtf?
Pitstop overgeslagen? Als die nodig was tenminste.

Als ge geld op overschot hebt...
1099 euro voor een racestuur. En dan nog eens een kleine 400 euro voor pedalen :p

Gisterenavond me er ook nog eens mee geamuseerd.
Circuitervaring van Autopolis

IuVgHVd.jpg

Omdat het kan zeker ...... :coolbrows:

Lago Maggiore met Alfa ook goud op eerste sector ondertussen.
Full lap ook verbetert met meer dan O.6 seconden.
Wel nog altijd geen goud,moet ook nog ergens 0.6-O.7 seconden vinden.

Hebben ze ergens instellingen verandert,dat het me nu wel "vrij vlot" lukt om auto's stabiel te houden?
Had niet de indruk dat ik extreem aan't pushen was,terwijl ik bij vorige pogingen dat wel had en maar niet kon verbeteren.
Weet dat ze controller updates gedaan hebben,maar of het daar mee te maken heeft?

Gisterenavond me er ook nog eens mee geamuseerd.
Circuitervaring van Autopolis

IuVgHVd.jpg

Omdat het kan zeker ...... :coolbrows:

Lago Maggiore met Alfa ook goud op eerste sector ondertussen.
Full lap ook verbetert met meer dan O.6 seconden.
Wel nog altijd geen goud,moet ook nog ergens 0.6-O.7 seconden vinden.

Hebben ze ergens instellingen verandert,dat het me nu wel "vrij vlot" lukt om auto's stabiel te houden?
Had niet de indruk dat ik extreem aan't pushen was,terwijl ik bij vorige pogingen dat wel had en maar niet kon verbeteren.
Weet dat ze controller updates gedaan hebben,maar of het daar mee te maken heeft?
Wat is uw psn id? Dan kan in u toevoegen :unsure:

Terug
Bovenaan