Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Met de korting in de store ook GT7 aangeschaft. Lang geleden dat k er nog is eentje gespeeld heb.

K moet zeggen, met controller speelt best wel fijn! Kom van GT4 met stuur denk ik als laatste.

Op een uurtje of 8 alles goud gehaald in de license testen tot I-A. Die S is een ander paar mouwen 😝 vooral die op daytona lukt me nog voor gene meter haha. Ook al 2 circuit experiences goud gepakt. Credits stapelen rap op zo.
Hier ook aangeschaft, al vind ik 60€ nog net iets teveel. Wou er eigenlijk max. 50€ aan geven.
Nu nog wachten tot het warme weer voorbij is om het stuur uit te halen.

Heb nog wat tijd gespendeerd aan paar circuitervaringen.
Toch wel serieuze uitdagingen bij en frustratie alom.
Die Lago Maggiore blijft te moeilijk voor mij,eerste sector nog altijd maar zilver en kan niet meer verbeteren.
Laatste sector wel op goud gekregen ondertussen.
Ook Watkins Glen (full track) niet op goud te krijgen.
Laguna Seca is echt k*t met die Viper,en daar is het echt moeilijk om on-track te blijven,die bocht net na eerste sector (2de rechtse) ga ik vaak erover.

Heb bij beide die demo ghost al geselecteerd maar kan niet volgen,die accelereert zo snel uit de bochten. :oops:
Bij Lago Maggiore kom ik gelijk of beter uit dan de ghost in de chicane,maar dan zoeft die weg.
En als ik dan iets meer risico neem,is het ofwel Track Limits of vlieg ik van de baan.
Bij Watkins Glen verlies ik na bocht 1 al het spoor van de ghost,daarna min of meer gelijke tred en dan terug de laatste bochten die me de das om doen.

Alsace ging vrij vlot.
Brands Hatch ook wel wat tijd ingestoken,het loonde uiteindelijk toch.

Vraag me gewoonweg af hoe sommigen zo snel kunnen zijn.
Ook eens bij paar rekensommetjes gemaakt van die individuele sectoren en dan de full lap.
Je moet vaak nog eens een seconde of meer sneller kunnen zijn dan bij de individuele sectoren.

Ook nog een paar online races gereden,tot mijn verbazing nog altijd B & S rating.
Eén ervan kunnen winnen op Watkins Glen omdat de leider in laatste bocht tegen de vangrail knalde.
Dacht dat het daar beter ging zijn,maar daar zitten ook cowboys tussen die u van de baan af rammen.

Heb bij beide die demo ghost al geselecteerd maar kan niet volgen,die accelereert zo snel uit de bochten. :oops:
Bij Lago Maggiore kom ik gelijk of beter uit dan de ghost in de chicane,maar dan zoeft die weg.
En als ik dan iets meer risico neem,is het ofwel Track Limits of vlieg ik van de baan.
Bij Watkins Glen verlies ik na bocht 1 al het spoor van de ghost,daarna min of meer gelijke tred en dan terug de laatste bochten die me de das om doen.
Die demo ghost is een hulp maar je moet die zeker niet overal kunnen bijhouden. Die is sneller dan de tijd om goud te halen, zeker over een volledige ronde.
Vraag me gewoonweg af hoe sommigen zo snel kunnen zijn.
Ook eens bij paar rekensommetjes gemaakt van die individuele sectoren en dan de full lap.
Je moet vaak nog eens een seconde of meer sneller kunnen zijn dan bij de individuele sectoren.
Een volledige ronde is niet gelijk aan de optelsom van de sectoren. Die individuele sectoren overlappen elkaar deels waardoor je dus ook meer afstand aflegt dan in een volledige ronde. Een volledige ronde is op de meeste circuits haalbaar ondanks foutjes die je in de individuele sectoren een gouden tijd zouden kosten.

Lukt het jou om manueel te schakelen en met TC op 0 of 1 te rijden? Daar valt volgens mij de meeste tijd mee te winnen.

Lago maggiore vondk wel leuk als experience. Was de eerste die k deed. Toch dik 1u30-2u ingestoken toch eer ik die had! Ook eens een filmke op youtube gecheckt voor een paar rempunten te vinden voor die eerste paar bochten en dan dat stuk met die s bochten. De rest ging me goed af op dat circuit

Speel met controller TC op 1.
Manueel schakelen doe ik niet.
FF geprobeerd,krijg het niet echt onder de knie.

Ondertussen Deep Forest ook alles op goud gekregen,tweede sector was weer pain in the a$$ maar toch gelukt.
Volledige ronde na een uurtje of zo ook gehaald.

Ondertussen ook aan begonnen. Speelt echt fijn met controller, geweldige feedback.
Racegames met controller is echt niets voor mij (buiten arcade racers), maar deze echt wel.
Haal voorlopig vlotjes goud op alles. Benieuwd hoe deze speelt met stuur in vergelijking met de vorige GT-games.

1 miljoen credits gekregen met een lotterij

dat is al wat anders dan altijd 10k te krijgen :unsure:

is er eigenlijk een BG 'crew' of iets gelijkaardigs in GT7 waarbij je in een BG livery kan rijden? :unsure:

Laatst bewerkt:
Fuck deze missie.
was trouwens 0.3 sec sneller dan Goldrusher (die goud heeft gehaald), maar bij mij is het maar zilver :angry:

Vond die wel een hele pittige. En meestal was het om zeep na een tik van de AI. 😒
Zeker je TCS op 1 zetten, anders kom je - naar mijn gevoel toch - wat acceleratie tekort.

1 miljoen credits gekregen met een lotterij

dat is al wat anders dan altijd 10k te krijgen :unsure:

is er eigenlijk een BG 'crew' of iets gelijkaardigs in GT7 waarbij je in een BG livery kan rijden? :unsure:
Heb eens een BG livery gemaakt op de Suzuki Swift.
Ook nog ene op de Subaru Gr4 Impreza.
#beyondgaming en je zou ze moeten vinden denk ik ;)

Met die roulettes heb k echt nooit niks 😂 zag hier ook wel is een paar gelukkige zoals hierboven die 1 mill ma hier ist telkens niks.

Zelfs een roulette met 3x goud en 2x coins haalk nog de laagste stapel coins 😅

Soms krijgk toch grijs haar van da spel. 2x een race op suzuka waar k de laatste vd 5 ronden genekt word door die klote regen. 3e keer goeie keer en koop ik mezelf voor fucking 28k inters, regent het toch wel NIET zeker 🙄

Die daily races zijn wel cool! Toch een eerste goei ervaring online, mss ook omdat k als 2e mocht starten, constant op 1-3 sec van de eerste gehangen maar kon er net ni bij :p

Circuit experiences zijn wel pittig. Goede manier om geld binnen te halen wel :unsure:

en wtf is die K-Cup menu voor zever :angry:

Terug
Bovenaan