Heb nog wat tijd gespendeerd aan paar circuitervaringen.
Toch wel serieuze uitdagingen bij en frustratie alom.
Die Lago Maggiore blijft te moeilijk voor mij,eerste sector nog altijd maar zilver en kan niet meer verbeteren.
Laatste sector wel op goud gekregen ondertussen.
Ook Watkins Glen (full track) niet op goud te krijgen.
Laguna Seca is echt k*t met die Viper,en daar is het echt moeilijk om on-track te blijven,die bocht net na eerste sector (2de rechtse) ga ik vaak erover.
Heb bij beide die demo ghost al geselecteerd maar kan niet volgen,die accelereert zo snel uit de bochten.

Bij Lago Maggiore kom ik gelijk of beter uit dan de ghost in de chicane,maar dan zoeft die weg.
En als ik dan iets meer risico neem,is het ofwel Track Limits of vlieg ik van de baan.
Bij Watkins Glen verlies ik na bocht 1 al het spoor van de ghost,daarna min of meer gelijke tred en dan terug de laatste bochten die me de das om doen.
Alsace ging vrij vlot.
Brands Hatch ook wel wat tijd ingestoken,het loonde uiteindelijk toch.
Vraag me gewoonweg af hoe sommigen zo snel kunnen zijn.
Ook eens bij paar rekensommetjes gemaakt van die individuele sectoren en dan de full lap.
Je moet vaak nog eens een seconde of meer sneller kunnen zijn dan bij de individuele sectoren.
Ook nog een paar online races gereden,tot mijn verbazing nog altijd B & S rating.
Eén ervan kunnen winnen op Watkins Glen omdat de leider in laatste bocht tegen de vangrail knalde.
Dacht dat het daar beter ging zijn,maar daar zitten ook cowboys tussen die u van de baan af rammen.