Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Human comedy race 4 nipt 2des geëindigd omdat ik een bocht wat afcoupeerde. I mepte mijn bakske bijna door de muur. Een voortrekker is niet aan te raden. Ik heb een keer te veel banden moeten wisselen.
Ondertussen herbegonnen met de alpine en dit wordt gegarandeerd een win.

Lap Time challenge op Fuji International Speedway met de SF19 Super Formula: 1:21.143
Genoeg voor goud en binnenkort 2 miljoen credits erbij, maar heeft me wel veel moeite gekost. Die laatste sector is meedogeloos.

3 nieuwe auto's
  • Nissan Skyline Super Silhouette Group 5 ’84
  • Maserati A6GCS/53 Spyder ’54
  • Porsche 918 Spyder ’13

Forza heeft Hotwheels, GT7 heeft voortaan Tomica Town 😂

175dacccb7cac7f434145b58b5da56d9345f94fc.jpg

Ging gewoon over de volgende "content" update en patch. Nog altijd geen deftige panalties, nog altijd geen auto's verkopen, ...
Aah sorry, had misbegrepen dat het over die Tomica Town toevoeging ging.
Als het gaat over waar hun prioriteiten blijken te liggen, dan heb je gelijk.

Met de korting in de store ook GT7 aangeschaft. Lang geleden dat k er nog is eentje gespeeld heb.

K moet zeggen, met controller speelt best wel fijn! Kom van GT4 met stuur denk ik als laatste.

Op een uurtje of 8 alles goud gehaald in de license testen tot I-A. Die S is een ander paar mouwen 😝 vooral die op daytona lukt me nog voor gene meter haha. Ook al 2 circuit experiences goud gepakt. Credits stapelen rap op zo.

Pff die S licences op goud krijgen is toch moeilijk hoor 😅

kom 2 seconden tekort met de Formule 1 :angry:
S-8 tem S-10 nog niet geprobeerd

Die gingen nochtans relatief gemakkelijk. Alle 3 vlotjes goud gehaald :unsure:

enkel S-4 (Supra) en S-7 (Formula1) mankeren
Hoezo gaan ze alle 3 vlotjes als je S-7 nog moet doen xD

S-8 viel heeel goed mee, voor mij was het vooral S-7 en S-10 en met S-7 heb je precies nog altijd last :p

Terug
Bovenaan