Teknohol1c
Active member
Die gr1 races van de menu´s bezorgen mij grijs haar. Alle 3 3e plek met nog 30sec achterstand...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelf nog niet geprobeerd,maar denk dat ge ergens ene tune gaat moeten vinden.Die gr1 races van de menu´s bezorgen mij grijs haar. Alle 3 3e plek met nog 30sec achterstand...
Enkel Suzuka heb ik nog problemen mee, de andere 2 heb ik 1ste plaats gehaald met de Mazda LM55.Die gr1 races van de menu´s bezorgen mij grijs haar. Alle 3 3e plek met nog 30sec achterstand...
Suzuka is idd de ambetantste. Zeer wisselvallig. De ene keer blijft het vrij droog, andere keer wat meer regen ofwel zeer harde regenbui.Enkel Suzuka heb ik nog problemen mee, de andere 2 heb ik 1ste plaats gehaald met de Mazda LM55.
blog.playstation.com

Waarom? Effe iets ludiek er in steken mag niet?Ze zijn zichzelf daar wel wat belachelijk aant maken.
Ging gewoon over de volgende "content" update en patch. Nog altijd geen deftige panalties, nog altijd geen auto's verkopen, ...Waarom? Effe iets ludiek er in steken mag niet?
Aah sorry, had misbegrepen dat het over die Tomica Town toevoeging ging.Ging gewoon over de volgende "content" update en patch. Nog altijd geen deftige panalties, nog altijd geen auto's verkopen, ...
Dat is exact waar ik het op had. Denk dat toen ik mijn comment maakte dat andere er zelf nog niet bij stond, of ik heb er over gekeken dat kan ook.Als het gaat over waar hun prioriteiten blijken te liggen, dan heb je gelijk.
vooral die op daytona lukt me nog voor gene meter haha. Ook al 2 circuit experiences goud gepakt. Credits stapelen rap op zo.S-7 en S-10 by far de moeilijkste IMO.Pff die S licences op goud krijgen is toch moeilijk hoor
kom 2 seconden tekort met de Formule 1
S-8 tem S-10 nog niet geprobeerd
Die gingen nochtans relatief gemakkelijk. Alle 3 vlotjes goud gehaaldS-7 en S-10 by far de moeilijkste IMO.

Hoezo gaan ze alle 3 vlotjes als je S-7 nog moet doen xDDie gingen nochtans relatief gemakkelijk. Alle 3 vlotjes goud gehaald
enkel S-4 (Supra) en S-7 (Formula1) mankeren

Hoezo gaan ze alle 3 vlotjes als je S-7 nog moet doen xD
S-8 viel heeel goed mee, voor mij was het vooral S-7 en S-10 en met S-7 heb je precies nog altijd last![]()