Gran Turismo 7

Racing PS5 PS4 Gran Turismo 7

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
gt72.png


release: 4 maart 2022
genre: racing
dev: Polyphony Digital

Gran Turismo 7.

Gran Turismo 7 builds on 22 years of experience to bring you the best features from the history of the franchise.

Returning to the roots of the Gran Turismo experience, players will start from the GT World Map. The name Gran Turismo stems from the great journeys taken by people in the 17th century, traveling on long routes throughout continental Europe where they would learn and grow. The Campaign Mode of GT7 will again be a place where players embark on unique journeys through the world of Gran Turismo, to create their own individual experiences.

Whether you’re a competitive racer, collector, fine-tuning builder, livery designer, photographer or arcade fan—ignite your personal passion for cars with features inspired by the past, present and future of Gran Turismo.

 
Dat komt niet echt als er verrassing voor de fans denk ik. Is toch niet de eerste keer dat ze beginnen uitstellen.
 
Ideaal want ik ga blijkbaar toch nog geen Playstation hebben. :unsure:
 
Gaat dit nog over autoracen, of is deze reeks geëvolueerd naar wipeout?
 
Heb deze serie altijd graag gespeeld maar gt sport kon mij op geen enkel moment boeien. Gameplay is zo stijf voor een echte race game zit je beter bij forza.
 
Volledig akkoord, maar heb geen zin om zowel een xbsx als een ps5 in huis te halen :)
Blijkbaar zou de volgende project cars terug simulatie worden?
 
Ik heb in GT5 op PS3 echt fantastisch leuke races gehad. Zat vaak in een room met een groep Britten, had daarnaast ook een paar andere rooms waar ik veel in kwam, echt leuke races gehad daarin.

GT Sport heb ik wel maar heb zelfs nog nooit online gereden. Mijn garage is ook bijlange zo uitgebreid niet.
 
Ik vond GT Sport als een van de weinige blijkbaar wel goed haha. Echt enorm op geamuseerd. Helaas viel het een beetje op in mijn ogen dat het maar een half spel was dat er na de mislukte GT6 kwam om wat wonden te helen.
 
GT Sport heeft vooral te weinig online variatie vind ik. Slechts 3 weekly races, en als ze u niet aanstaan, tja, wat moet je dan doen? Je kan wel die lobby’s idd, maar dan moet je al een goede groep vinden.

Anders mij toch goed mee geamuseerd, het is niet omdat ze hier die Vision cars tonen, dat het geen race game meer is.. rare redenering.
 
Online racen is nooit mijn ding geweest. Ik stoor mij veel te veel aan anderen die expres u rammen en dergelijke, dan is de fun er snel af bij mij.

Wat ik van GT verwacht is zoals bij alle 'niet-sport-GT's' en dat is uw carrière opbouwen adhv uw wagens dat ge kunt winnen na elke race.
 
Online racen is nooit mijn ding geweest. Ik stoor mij veel te veel aan anderen die expres u rammen en dergelijke, dan is de fun er snel af bij mij.

Wat ik van GT verwacht is zoals bij alle 'niet-sport-GT's' en dat is uw carrière opbouwen adhv uw wagens dat ge kunt winnen na elke race.
Zoals gt2, 3 en 5 heb ik kapot gespeeld nadien 6 wat aan mij laten voorbij gaan en gt sport was echt mijn ding niet.
 
Online racen is nooit mijn ding geweest. Ik stoor mij veel te veel aan anderen die expres u rammen en dergelijke, dan is de fun er snel af bij mij.

Wat ik van GT verwacht is zoals bij alle 'niet-sport-GT's' en dat is uw carrière opbouwen adhv uw wagens dat ge kunt winnen na elke race.
Ja, dat lijkt mij persoonlijk enorm saai.. (heb nooit de oude GT's gespeeld). En eens je wat beter wordt, heb je niet zoveel last van de rammers, maar dat ze daar nog kunnen verbeteren is zeker waar.
 
GT online veel gespeeld met ups and downs. Soms echt leuke clean races andere keren ben je precies Wreckfest aan het spelen. Wat mij het meeste stoorde was de onterechte bestraffingen die je telkens kreeg.... Kijk toch wel uit naar de 7 en hopelijk idd online wat meer variatie met deftige en terechte straftijden....
 
Ja, dat lijkt mij persoonlijk enorm saai.. (heb nooit de oude GT's gespeeld). En eens je wat beter wordt, heb je niet zoveel last van de rammers, maar dat ze daar nog kunnen verbeteren is zeker waar.
Ja, soms kan dat wel wat saai worden op den duur omdat je wagen zo goed als altijd een pak sneller is als die getuned is. Er waren dan ook maar weinig races bij die écht een uitdaging waren. Dus ja, ik geef je geen ongelijk :p
Ik ben zeker geen pro maar ik vind van mijn eigen dat ik ook boven de middenmoot zit en zelfs dan nog heb ik meestal last van zo'n idioten.
 
Terug
Bovenaan