Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Heb ergens tune gevonden om de 800 pp Supersport races mee te rijden,alleen Barcelona en die 1h race van Spa niet kunnen winnen.
Vooral die van Barcelona irriteert en verrast me,al verschillende zaken geprobeerd,maar kan maar niet beter doen dan P7.
Iemand tips ?

Ik rij die WTCC800 races gewoon allemaal met die Redbull 2019 bak tot 800pp downtuned met RH banden. Qua snelheid niet de topper maar die plekt op de baan qua bochten. Spa win ik daar makkelijk mee. Speel wel op normal qua moeilijkheid dus durf niet zeggen hoe t is op hard.

Hier net toch een dikke 350km nodig gehad om alles te golden op mount panorama. Mocht meer als 1 mill credits vind ik 😅

Vandaag goud op ciruitervaring Willow Springs met de Corvette.
Die laatste bocht is toch tricky,te snel erdoor en je kan hem niet meer houden,te traag is ook niet goed uiteraard.

Vind het gewoon vreemd dat ik met dezelfde auto al de andere 800 PP races domineer en dan die 2 niet.
In Spa wel paar fouten (van de baan & waarschijnlijk ook strategie) gemaakt en dan nog 2 echt onnozele penalties,wou de pits inrijden een IA wou me buitenom voorbijsteken waardoor ik over witte lijn pits inging. :mad:

Zalig, tavond al 2 wins behaald op die brands hatch daily race. Echt een tof baantje voor te racen. Heb gelukkig nog de 900e tijd bij quali dus kan altijd vrij ver vooraan starten 😎

Jaloers :eek:

heb u een friend invite gestuurd om uw tijden te kunnen zien enzo :unsure:
Vergis u niet. Ik heb dat circuit afgeschuurd tegen ik die tijd had.
Ik moet wel erbij vermelden dat ik tam ben en automatic shift en nog altijd met een ps4 controller speel.
Naar 't schijnt zou je nog wat meer edge hebben met een ps5 controller en MT.

Bij het Brand gedeelte staat er een uitnodiging om de Porsche Carrera GT te kopen.
Wat is het nut van die uitnodiging?
Iets speciaals mee te verdienen als je de bewuste auto koopt?

Bij het Brand gedeelte staat er een uitnodiging om de Porsche Carrera GT te kopen.
Wat is het nut van die uitnodiging?
Iets speciaals mee te verdienen als je de bewuste auto koopt?

Denk niet dat er iets speciaals aan verbonden is. Gewoon een vleugje extra realisme.

Alleen nieuwe auto's (van na 2010) staan in de dealerships. Oudere auto's moet je hopen dat ze tweedehands opduiken.
De meest exclusieve nieuwe vereisen een uitnodiging, en de duurste oldtimers koop je bij de veiling.

Deze ochtend nog geen update.
Als ik thuis kom zal ik exact een uurtje me-time hebben. Dat zal vast weer opgevuld worden met heerlijk traag updaten.

Nog een paar circuitervaringen op goud gekregen.
Watkins Glen eindelijk :clap:

Wat me wel opviel dat ik een tijdje praktisch exact dezelfde tijd draaide. :coolbrows:
3 opeenvolgende laps:
1'47"530
1'47"525
1'47"517

dan 2 laps zonder tijd vanwege te wijd in bocht 1.

En dan terug 1'47"521
1'47"524

Barcelona/Catalunya
Ging verrassend vlot amper na 5-6 keer al goud.

Red Bull Ring,is een van de makkelijkste.
Verrast van het gedrag van de auto,dacht dat die moeilijker bestuurbaar ging zijn.

Fuji
Na 3 pogingen al goud.
Had meer moeite met individuele tweede sector.

Nu Lago Magiore en Suzuka proberen.

Hier dit weekend Watkins Glen, deep forest en La croix erdoor gejaagd.

Nog altijd aant sukkelen met Bathurst

Net 2de circuit van Tokyo Expressway gold gezet.
Circuit zelf was in 2 keer gepiept. Maar die eerste 2 sectoren waren geen cadeau.
Daar zijn kilometers in gekropen.

Kmoet hier nog een paar dirts doen denk ik en dan vooral die tokyo variaties. Als ik speel is t vaak een raceke sardigna voor 800k credits met die redbull of CLK GTR en dan vooral online. Trial Mountain deze week is wel weer leuk, al is t daar vooral hopen zonder gezever die eerste ronde door te komen 😂

Met die gr4 wagens vond ik die leuker dan nu met gr3 :). Kon ge die eerste bocht nog bijna planché nemen tov die gr3 wagens waar ge toch is moet remmen met gevolg dat er ene in uw reet kan vliegen 😝

Vandaag de 1H race van Spa gewonnen maar geen daily workout ticket ontvangen,nog anderen hier problemen mee?
Zal wel bug zijn.

Schijnt bug idd. Las het nog van andere op reddit.

Die CE zijn echt fucking random man. Had er nog een 4 tal die ik moest doen. Colorado springs serieus liggen prutsen op die volledige lap, high speed ring volledige lap is ook van de pot gerukt qua moeilijkheid met controller. Trial mountain had k voor alles maar telkens 1 try nodig bv :-/

Edit: typisch, 5min later 0.5sec onder die gold tijd op high speed ring 😂

Laatst bewerkt:
Mount Panorama EINDELIJK op goud. En ik zat net in de krulbocht bovenaan toen de Post aanbelde
Op naar Tokyo Expressway

Nog dat laatste circuit in tokyo en da's rond.
De tweede in tokyo was tot nu toe de zwaarste

Terug
Bovenaan